>
Ontvangen bedankjes 1705
Gohf schreef :
Als je FH de laatste tijd een beetje hebt gevolgd weet je dat ze best kritisch zijn mbt "het nieuwe reddingsplan" en de manier waarop de acute problemen met de liquide middelen dienen worden te opgelost.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gohf schreef : Dat vind jij misschien maar dat betekend niet dat ook direct waar is toch, is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Ik heb een beetje het gevoel dat wat er nu ook op FH staat het word altijd op propaganda gegooid, en dat is mij iets te makkelijk.
Als je actueel nieuws over Fortuna wilt moet je juist wel op FortunaHome zijn, ik kan geen andere site waar ze mij vaker en meestal redelijk accuraat nieuws verstrekken. Sterker nog ik ken niet veel fansites die zo actueel zijn en regelmatig updates plaatsen.
Als je FH de laatste tijd een beetje hebt gevolgd weet je dat ze best kritisch zijn mbt "het nieuwe reddingsplan" en de manier waarop de acute problemen met de liquide middelen dienen worden te opgelost.
En tuurlijk laten ze niet altijd het achterste van hun tong zien indien ze denken dat dat beter is voor de club. Heb ik daar problemen mee ? Nee. Omdat het publiek wat mij betreft ook lang niet alles hoeven te weten, simpelweg omdat ze bepaalde informatie niet op waarde kunnen schatten(er hun eigen invulling aan gaan geven) omdat je simpelweg niet alles kunt begrijpen van hoe bepaalde dingen werken in de bedrijfsvoering.
Zo zou volgens vele hier ons bestuur louche zijn en niet te vertrouwen ? Waarom ? Omdat Hofland ambassadeur whatever bij Cablean is ? Dit is al vanaf het begin bekent, mensen hebben hun mening klaar over Kevin terwijl ze hem helemaal niet kennen. Maar weet je ? daar doe je vrij weinig aan, mensen hebben nou eenmaal de neiging om over van alles en nog wat een mening te hebben ook al hebben ze niet of nauwelijks inzicht in de situatie/persoon en is hun mening meestal gebaseerd op een persoonlijke mening en een onderbuik gevoel.
Hoe kom je aan die wijsheid Gohf?Gohf schreef : Ik wil wel even 1 ding duidelijk maken : Met KIA als nieuwe hoofdsponser(want dat zijn ze volgens mij wel degelijk) is zeker een financiele injectie gemoeid, het betreft hier echt niet alleen een kostenbesparing in het wagenpark.
Boschpoort schreef :
Hoe kom je aan die wijsheid Gohf?Gohf schreef : Ik wil wel even 1 ding duidelijk maken : Met KIA als nieuwe hoofdsponser(want dat zijn ze volgens mij wel degelijk) is zeker een financiele injectie gemoeid, het betreft hier echt niet alleen een kostenbesparing in het wagenpark.
Ik kan nergens iets vinden op internet dat dit bevestigt. Wat ik lees - ook in het bericht op de site van De Leasemaatschappij - is dat er een 'strategisch partnership' wordt aangegaan. Dat lijkt mij een term die je gebruikt om aan te geven dat je bepaalde diensten gaat leveren maar wat iets heel anders is dan (hoofd) sponsor worden. Uiteraard vertegenwoordigt het in natura sponsoren van lease auto's een bepaalde waarde maar hoe ga je daar je rekeningen en salarissen mee betalen?
Gohf schreef : 17:06 KIA wordt sponsor van Fortuna
17:07 In samenwerking met gaat de KIA-cup georganiseerd worden
17:08 KIA is voor twee jaar verbonden aan Fortuna Sittard en zal komende
vrijdag de aftrap verzorgen
17:09 KIA grootste sponsor van Fortuna. Maar zal niet als shirtsponsor dienen
MVVFR08 schreef : Wat is dit:
Een amateur tournooi in de regio Sittard?17:07 In samenwerking met gaat de KIA-cup georganiseerd worden
Dus samen met Fortuna een amateur tournooi.Gohf schreef :
Een amateur tournooi in de regio Sittard?17:07 In samenwerking met gaat de KIA-cup georganiseerd worden
Nee, ze willen een voetbaltoernooi gaan organiseren met clubs die in hun land grondlegger van het (betaalde) voetbal zijn. Te denken valt aan Notts County, Torino etc etc.
Gohf schreef : Daarnaast staat Fitland wel op de shirt maar dit is geloof ik als wederdienst voor schuld die Fortuna nog had openstaan bij Fitland. Dus die kunnen zo eraf als het moet.
Boschpoort schreef : Sorry Gohf, maar erg overtuigend vind ik dit niet.
Kia gaat het wagenpark van 17 auto's verzorgen. Dat is natuurlijk een vorm van sponsoring. En de waarde die dat vertegenwoordigt kun je best contant maken. En dat kan best betekenen dat Kia daarmee de grootste sponsor wordt. Op papier. En in samenwerking met de leasemaatschappij en Kerres.
Wat ik me afvraag, en waar nog geen antwoord op is, is of Kia ook daadwerkelijk een bedrag aan de club overmaakt dat in de exploitatie kan worden gestoken. Kortom, waar rekeningen mee betaald kunnen worden.
MVVFR08 schreef :
Dus samen met Fortuna een amateur tournooi.Gohf schreef :
Nee, ze willen een voetbaltoernooi gaan organiseren met clubs die in hun land grondlegger van het (betaalde) voetbal zijn. Te denken valt aan Notts County, Torino etc etc.