>
Ontvangen bedankjes 379
Bij Fortuna zijn ze weer helemaal de weg kwijt.Bij een overwinning was Helmond koploper geweest van de Jupiler League. Speelde zeer geconcentreerd met linies op elkaar. Goede vrije trappen. Eerlijk gezegd vond ik Helmond beter dan MVV.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lummel schreef :
Bij Fortuna zijn ze weer helemaal de weg kwijt.Bij een overwinning was Helmond koploper geweest van de Jupiler League. Speelde zeer geconcentreerd met linies op elkaar. Goede vrije trappen. Eerlijk gezegd vond ik Helmond beter dan MVV.
Ik heb de wedstrijd gisteren bekeken, kwestie van onze concurrenten wat te scouten Ik vond beide ploegen erg middelmatig. Helmond leunde inderdaad teveel op die voorsprong. Fortuna was zeker na rust onmachtig en kon amper een kans creëeren, maar als je te ver achteruit gaat, valt er vanzelf wel eens een bal goed en dat is wat er gisteren kort voor tijd gebeurde.Fabrice schreef : Ik heb de wedstrijd met een oog gevolgd, Helmond heeft na de voorsprong alleen maar laf verdedigd en op de counter gespeeld. Fortuna kreeg maar één punt maar verdiende meer.
Fortuna was gisteren beter dan toen tegens ons.
Schroyen viel me ook opnieuw op. Lijkt me dé ideale opvolger voor Labylle volgend seizoen. Niet dat die overgang er zo makkelijk zal komen natuurlijk, als hij het zelf al wil. Wie me ook in positieve zin opviel was Rajcomar: viel prima en scherp in en leidde met zijn actie en voorzet de gelijkmaker in.Gohf schreef : Fortuna was gister waardeloos, spitsen die het presteren om 20x binnen 1 wedstrijd buitenspel te staan, komen veels te makkelijk op 0 - 1 achter. Helmond gaat dan verdedigen en gokt op de counter. Daarna komen weer gewoon op 1 of 2 fatsoenlijke aanvallen na geen enkele door de verdediging met Helmond heen, ja een paar keer mazzel met de lange bal die we zo ongeveer de hele wedstrijd hebben gehanteerd en die dan een paar keer gelukkig goed valt. Wedstrijd was slecht ook van Helmond Sport als je het mij vraagt.
Enige die zijn niveau haalde gister vind ik Schroyen. En misschien N'koyi dan omdat hij toch weer op de goede plek stond en het geen makkelijke goal was.
Schapendonk schreef : als MVV niet meer kan winnen de carnaval gaat beginnen.
De_Lange schreef :
Schapendonk schreef : als MVV niet meer kan winnen de carnaval gaat beginnen.
Dat is al heel oud gezegde en gaat volgens mij al terug tot de jaren 60. Op de één of andere manier zit er toch altijd iets van waarheid in. Of voor de vastelaovend of erna krijgen we meestal een dip.
Hopen dat we die dip dus nu voor de vastelaovend hebben gehad (volendam en excelsior), dan kunnen we vanaf vrijdag tegen cambuur gewoon verder met waar we waren gebleven en dat is op weg naar huis!