Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

30 jan 2013 16:29
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #691
De fans van fortuna gaan uit van zeer goed nieuws,omdat ze gisteren Edwin Wang nog een contract hebben gegeven. Als het over en uit was, zouden ze dit niet meer gedaan hebben. Zit natuurlijk wat in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2013 16:40
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #692

pinobel schreef : De fans van fortuna gaan uit van zeer goed nieuws,omdat ze gisteren Edwin Wang nog een contract hebben gegeven. Als het over en uit was, zouden ze dit niet meer gedaan hebben. Zit natuurlijk wat in.

Wang heeft toch een amateurcontract gekregen? Voor hetzelfde geld, ligt dit contract al een aantal weken bij hem op zijn bureau en is het gisteren getekend.
We zullen het wel horen, over 20min is het zover.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

30 jan 2013 17:01
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #693

pinobel schreef : De fans van fortuna gaan uit van zeer goed nieuws,omdat ze gisteren Edwin Wang nog een contract hebben gegeven. Als het over en uit was, zouden ze dit niet meer gedaan hebben. Zit natuurlijk wat in.

Het hoeveelste verbond met Houdini is dit nu al ???

Aon de géng

30 jan 2013 17:05 30 jan 2013 17:07 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #694
Ook De Leasemaatschappij wordt strategisch partner van #FortunaSittard.
26 seconden geleden

RT @FortunaSittard: Martin Masset: "KIA motor wordt partner van #FortunaSittard."
18 seconden geleden

Martin Masset: "KIA Motors is een innovatief bedrijf met duurzame auto's dat perfect aansluit bij #FortunaSittard."
24 seconden geleden

Lijkt me niet verkeerd.

edit : Wang komt op amateur basis zal niet veel kosten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

30 jan 2013 17:58
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #695
Gelökkig, de zoeväölste oontsnapping vaan us rivalen!!! Iech gun hun neet tot ze falliet goon.

Sportief: 3 punt vaan de wedstrijd in Sittard blieve in Mestreech, de lètste drei punt vaan ut seizoen pakke veer tege Fortuna op 3 mei.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

30 jan 2013 18:02
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #696
Vaan miech hove ze ouch neet failliet te goon, niks zoe leuk es de derby!
Mer toch, iech snap Kia neet zoe good, bitsje merretonderzeuk en de waors beij MVV oetgekome :lachen:
In eeder geval zow iech es Kia eise stelle aon wee in de directie vaan fortuna zit, want met de louche directie wat d'r noe is, weurt hun geld neet good besteijd.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

30 jan 2013 18:08 30 jan 2013 18:17 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #697
Op Fortunhome hebben ze het over een bedrag van 50 - 100k per jaar ..... mis ik nu iets of is dat nu net niks als je acuut 600k nodig hebt om het seizoen uit te spelen.

Echt waar niet alleen Fortunahome wordt gerund door Noord Koreaanse propaganda minister ... maar Fortuna dus zelf ook. Daarbij is het me ook niet duidelijk wat strategisch partner inhoud.

Edit (van fortunahome geplukt):
Dit is echt niks! Gaat niet eens om kia Nederland maar om het regiokantoor en die leasemaatschappij levert gewoon met iets betere condities de auto's aan de spelers. Juist. Kia. Dit stelt werkelijk geen kut voor mensen!!!!

M.a.w. Kim (of Kia) Yung Zitterd heeft gesproken het volk is tot tranen geroerd ..... :sick:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

30 jan 2013 19:04
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #698
Wel grappig dat je een quote die op FH staat hier plaatst die is geschreven door zo'n Roda rakkertje, niet dat jij dat kon weten overigens.

100K lijkt me toch een aardig bedrag al zou ik zelf iets hoger inzetten, FH gokt alleen maar denk dat ze ietwat voorzichtig zijn in hun schatting.

Maargoed dit geeft natuurlijk wel een signaal af met de andere gesprekken met eventuele partners die nog lopen!

30 jan 2013 19:55 30 jan 2013 19:56 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #699

middenstip schreef : Hoi Danny,
IN Nederland, kost 1000 KWH. ongeveer 230 euro dat is incl. netwerkkosten, leg mij dan eens uit
dat jij er 450 euro voorkrijgt?

Bedoel je mij? waar heb ik dat gezegd dan?

Fortuna Sittard heeft twee sponsors gevonden die de financiële nood bij de club enigszins verlichten. Automerk Kia en De Leasemaatschappij hebben zich voor twee jaar aan de Limburgse club verbonden. "We zijn nog niet gered, maar dit is een goede stap in de juiste richting. We hopen op een domino-effect", aldus directeur Martin Masset woensdag.

Fortuna verkeert al jaren in geldnood. De club uit de eerste divisie heeft 500.000 euro nodig om het lopende seizoen af te kunnen maken. De voetbalbond KNVB zette de club onlangs terug naar categorie 1, waarmee de bond heeft aangegeven dat Fortuna in de financiële gevarenzone verkeert en dringend moet saneren.

In november repte Masset al van een penibele situatie. Fortuna Sittard leed vorig seizoen 750.000 euro verlies. "Er staat 200 euro op de bankrekening", zei Masset toen. Enkele weken daarvoor was de Limburgse club nog lekker gemaakt met een miljoeneninvestering vanuit Qatar en Brazilië. Die financiële toezeggingen bleken gebakken lucht.

Fortuna werkt sinds november ook aan een groot plan om de toekomst veilig te stellen. Via onder meer het plaatsen van een groot aantal multifunctionele zonnepanelen bij het stadion wil de club energie gaan leveren aan supporters, sponsors en bewoners van Sittard-Geleen.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

30 jan 2013 20:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #700
Ja Einstein Danny. Leg aub uns uit over die KWH en zonnepanelen. :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

30 jan 2013 20:25
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #701

Schapendonk schreef : Ja Einstein Danny. Leg aub uns uit over die KWH en zonnepanelen. :lol:

zou ik graag willen maar weet er niks van :huh: ;)

31 jan 2013 00:14 31 jan 2013 00:15 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #702

Gohf schreef : Wel grappig dat je een quote die op FH staat hier plaatst die is geschreven door zo'n Roda rakkertje, niet dat jij dat kon weten overigens.

In dit geval zit hij er misschien naast, maar je kunt niet ontkennen dat Fortunahome de laatste jaren een erg hoog al-Sahhaf gehalte heeft. Voor objectieve Fortuna informatie moet je daar in ieder geval niet zijn.

31 jan 2013 02:22
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #703
Dat vind jij misschien maar dat betekend niet dat ook direct waar is toch, is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Ik heb een beetje het gevoel dat wat er nu ook op FH staat het word altijd op propaganda gegooid, en dat is mij iets te makkelijk.

Als je actueel nieuws over Fortuna wilt moet je juist wel op FortunaHome zijn, ik kan geen andere site waar ze mij vaker en meestal redelijk accuraat nieuws verstrekken. Sterker nog ik ken niet veel fansites die zo actueel zijn en regelmatig updates plaatsen.

Als je FH de laatste tijd een beetje hebt gevolgd weet je dat ze best kritisch zijn mbt "het nieuwe reddingsplan" en de manier waarop de acute problemen met de liquide middelen dienen worden te opgelost.

En tuurlijk laten ze niet altijd het achterste van hun tong zien indien ze denken dat dat beter is voor de club. Heb ik daar problemen mee ? Nee. Omdat het publiek wat mij betreft ook lang niet alles hoeven te weten, simpelweg omdat ze bepaalde informatie niet op waarde kunnen schatten(er hun eigen invulling aan gaan geven) omdat je simpelweg niet alles kunt begrijpen van hoe bepaalde dingen werken in de bedrijfsvoering.

Zo zou volgens vele hier ons bestuur louche zijn en niet te vertrouwen ? Waarom ? Omdat Hofland ambassadeur whatever bij Cablean is ? Dit is al vanaf het begin bekent, mensen hebben hun mening klaar over Kevin terwijl ze hem helemaal niet kennen. Maar weet je ? daar doe je vrij weinig aan, mensen hebben nou eenmaal de neiging om over van alles en nog wat een mening te hebben ook al hebben ze niet of nauwelijks inzicht in de situatie/persoon en is hun mening meestal gebaseerd op een persoonlijke mening en een onderbuik gevoel.

Neem nou die opmerking van Danny eerder, dat Fortuna maar opgedoekt moet worden omdat bij MVV de speler(s) al dan niet weggaan en dat zou niet eerlijk zijn. Als iemand daar 1% logica in kan vinden vind ik het knap.

Weet je wat ik altijd zo grappig vind ? Lees hier op het MVV Forum dan zul je lezen, de KNVB is tegen ons, l1 en dagblad de limburger zijn tegen ons en voor de rest.

Lees maar eens een Roda site of op FH. Daar is ook altijd de KNVB tegen Roda/Fortuna en toevalligerwijs vinden ook die fans dat L1 alleen maar voor de andere clubs uit Limburg is en voor Dagblad de Limburger geld hetzelfde.

Zou het dan liggen aan L1/DDL/KNVB of zou 1 en ander te maken hebben met kijken door een club bril ?

Bij ons hoor ik ook 80-90% van de wedstrijden dat de scheids klote is. Zou die scheids dan iedere keer echt klote zijn of zou het er dan wederom toch aan liggen dat je door een club bril kijkt ;)

31 jan 2013 07:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #704
Italiaanse interesse voor Wildschut

Enkele clubs uit de Italiaanse Serie A hebben bij VVV-Venlo geïnformeerd naar Yanic Wildschut.

Om welke ploegen het gaat, wil VVV niet prijsgeven. Toch lijkt de kans klein dat de jonge aanvaller nog tijdens deze transferperiode de Venlose club verlaat.

'Het contact dateert alweer van tien dagen geleden', zegt een clubwoordvoerder. 'Sindsdien hebben niks meer van die clubs gehoord gehoord.'

31 jan 2013 09:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #705
Op zich ben ik het eens met wat Gohf hierboven schrijft.

Maar de euforie op FH over die persconferentie duidt toch wel eerder op een wanhopig soort opportunisme. Waar gaat het nu uiteindelijk om? Is er een nieuwe hoofdsponsor binnengehaald? Is de club gered, wordt de club overgenomen? Nee. Wat blijft er over als je alle blabla weghaalt: De spelers moeten in een auto van een B-merk gaan rijden. That's it. Geen enkele cocrete indicatie over een financiele injectie.
En dat wordt aangekondigd als het begin van de wederopstanding. tjongejonge.

Als Andre Rieu volgende week zou aankondigen een seizoenskaart van fortuna te overwegen wordt hij op FH waarschijnlijk geportretteerd als de grootste artiest aller tijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Aswin

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden