Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
29 jan 2013 12:49
29 jan 2013 12:50 door jeoff.
wat een soap.. er zitten dus nog altijd mensen in de Fortuna top die er toch vooral zelf beter van willen worden. Dit verklaart wel het absurde plan om hiermee uit de geldnood te komen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
29 jan 2013 13:34
29 jan 2013 13:38 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
29 jan 2013 14:09
Het is nog erger: Hofland is zelfs commercieel directeur van dat bedrijf.
Dit staat op zijn eigen linkedin profiel:
Commercial Director
Cablean Sport Solutions
December 2011 – Present (1 year 2 months)|Europe
This is a new innovation company who gives Sport Clubs the opportunity to create their own income and help to a 'Green Environment".
In het bedrijfsleven noemen we dit dus een duidelijk geval van conflict of interest!
Nu neem ik die nieuwe directie helemaal niet meer serieus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
29 jan 2013 15:19
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Lekker is dat , AGOVV, Veendam, Fortuna
Weg 9 punten.
Doen we eens mee om plaats 1 krijg je dit gezeik.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
29 jan 2013 15:55
Sjotelsplak schreef : Lekker is dat , AGOVV, Veendam, Fortuna
Weg 9 punten.
Doen we eens mee om plaats 1 krijg je dit gezeik.
En 3 thuiswedstrijden minder , waarvan een uitverkocht stadion .
29 jan 2013 16:16
Die thuiswedstrijden zijn inderdaad belangrijker dan de punten.
Dankzij overwinningen op AGOVV en Veendam hebben we wel de eerste periode gepakt.
Verder heeft iedereen qua punten hetzelfde nadeel, namelijk nul punten tegen de tijdens het seizoen failliet gegane clubs.
29 jan 2013 16:25
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Het enige positieve aan dit verhaal is dat er veel spelers kunnen vrijkomen.....
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
29 jan 2013 18:11
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Vorige post van mij hierboven mag verwijderd worden
Fortuna van mij mogen ze opgedoekt worden wij verdienen die sponsers harder dan hun.
MVV zet zich in voor een beter beleid Fortuna kan zijn spelers behouden en MVV raakt zijn beste spelers kwijt niet eerlijk!!!!
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
29 jan 2013 18:31
Raffalaldo
Platinum Boarder
Danny1983 schreef : Vorige post van mij hierboven mag verwijderd worden
Fortuna van mij mogen ze opgedoekt worden wij verdienen die sponsers harder dan hun.
MVV zet zich in voor een beter beleid Fortuna kan zijn spelers behouden en MVV raakt zijn beste spelers kwijt niet eerlijk!!!!
Je kunt het ook anders zien. MVV haalt spelers binnen die ontwikkelen bij MVV. Spelers die doorgroeien en mee kunnen draaien in de Eredivisie.
Bij Fortuna is de kwaliteit van spelers toch een stuk minder.
Even over het zonnenpanelen-verhaal. Ik weet niet of dit ook in Nederland het geval is (aangezien ik in België woon), maar in België is het zo, dat als je 1000kw stroom hebt gemaakt met je zonnenpanelen, je €450 terugkrijgt.
Weet niet hoe dit in Nederland is, maar als je veel panelen hebt en je krijgt per 1000kw opgewekt stroom een paar honderd euro terug, dan kun je nog wel eens schrikken van de bedragen die je binnenhaald.
30 jan 2013 08:22
Cablean = Sublean= Pieter van Dommele = gebakken Lucht.
Dit thema is al eerder uitvoerig aan de orde gekomen en getest langs de route van de Buitenring parkstad. Hierbij is duidelijk vastgesteld dat dit systeem NIET WERKT en kompleet op fantasie berust. Laat deze firma maar een enkele voorbeeld met onderbouwing op tafel leggen dat het werkt bij een Sportclub of anderszins. Of beter gezegd Pieter van Dommele financieert het hele trajekt van beging tot einde inkl na een jaar de publicatie van de resulaten inkl bewijs van onafhankelijke derde partij. Dan pas maag de VVD in de provinciale kas grijpen en geld hiervoor besteden. En niet eerder.
Het is maar een quote op internet maar het zegt mij toch wel wat. Fortuna lijkt zich vast te klampen aan een kansloos verhaal. Ik denk dat over een paar weken zoals Boschpoort zegt Abelshausen en Philippen de beurs moeten trekken of einde verhaal in Sittard.
En Abelshausen en Philippen hebben al miljoenen te goed van Fortuna. Heel handig om meer geld van hun te krijgen is het niet. In het verhaal met de sjeik en met Duchatelet kwam ook steeds weer uiteindelijk naar voren dat Abelshausen en Philippen hun geld terugwilden. Op zie manier knuffelen ze die club dood.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
30 jan 2013 09:12
middenstip
Platinum Boarder
Hoi Danny,
IN Nederland, kost 1000 KWH. ongeveer 230 euro dat is incl. netwerkkosten, leg mij dan eens uit
dat jij er 450 euro voorkrijgt?
30 jan 2013 12:05
SintServaos
Platinum Boarder
Iech bin langen tied neet mie heij gewees, mer wat betruf Fortuna höb iech aol aon utbegin vaan ut sezoen mien bedinkinge gehad beij hun beleid en ut mer speulers hoole. Rajcomar is noe ouch neet de gooiekoupste. Es iech alles zoe lees, dan deenk iech tot ut veur Foertuna einde oefening is. Daan vollege hopelijk de reservepruuse en dan is MVV in ut zuide, uzzen echte en wierdigen trots.
30 jan 2013 12:15
30 jan 2013 12:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Veel zon zal die panelen niet raken naast de DSM.. Je mag blij zijn met een opbrengst van 500kWh per paneel, inclusief de absorptie van de eigen lichtmast..
Niet dat ik tegen innovativiteit en duurzaamheid ben. Maar dit is niet de manier om je club van de ondergang te redden. Zonnepanelen zijn duur en worden uit kostbaar materiaal gemaakt, dat is voor de gewone supporter niet weggelegd (Neem aan dat het niet alleen voor het eigen gebruik bedoeld is). Qpark ter vergelijking is een product dat dagelijks benut wordt door veel MVV supporters en inwoners van de stad.
Je ziet overigens vaak projecten dat consumenten aandelen kunnen kopen in zonnepanelen. Hiermee krijgen zij een gedeelte van de opbrengst van deze panelen. Deze opzet zie je veelal in Duitsland langs snelwegen. Dit is overigens een opzet die wel winstgevend kan zijn. Maar daar gaat weer een enorme investering aan vooraf, groter dan de openstaande schuld van Fortuna.
30 jan 2013 15:48
Raffalaldo
Platinum Boarder
middenstip schreef : IN Nederland, kost 1000 KWH. ongeveer 230 euro dat is incl. netwerkkosten, leg mij dan eens uit
dat jij er 450 euro voorkrijgt?
Ik woon in België en in België heeft de overheid geïnvesteerd in zonnepanelen (om het maar zo even te zeggen).
Je krijgt flinke subsidies voor het "zelfgemaakte stroom".
Per 1000 kwh aan stroom krijg je 1 certificaat. Dat certificaat wissel je in en krijg je netjes €450,- op je bankrekening gestort.
Maar ff ontopic: Las gisteren even wat uit verveling bij FortunaHome, maar daar heeft toch wel een groot gedeelte zoiets van: het komt wel goed. Het is altijd goed gegaan, dus het gaat nu ook wel goedkomen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
30 jan 2013 16:06
Vandaag om 17:00 uur persconferentie van Fortuna Sittard. Alleen uitgenodigde media mag aanwezig zijn, geen supporters.
Het zet je aan het denken.
Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden