>
Ontvangen bedankjes 4995
Dank, duidelijk antwoord. Voor Fortuna is dit een geweldige deal, maar ik blijf bij wat ik eerder al zei: wees waakzaam, want dit ruikt nog altijd als het ene gat vullen met het anderen. Want ik lees het nog altijd als dat het geld dat voor de sponsoring van volgend jaar bedoeld is, nu al is betaald om Fortuna maar overeind te houden. Maar volgend jaar komt er dus geen geld binnen hiervoor, en over een jaar zit Fortuna dus met precies hetzelfde probleem.DannyFSC schreef :
@Jacques,
Fitland staat dan wel op t shirt, dat wil niet zeggen dat ze daar ook voor betalen. Heb Wil Meyers tijd geleden horen zeggen dat Fitland 1 van de grootste schuldeissers was van Fortuna, en daarom gratis op het shirt mochten staan. Hiermee werd schuld gecompenseerd.
En ja ze gaan vanaf volgend jaar WEL betalen, en ja ze hebben Nu geld overgemaakt om het accuute liquiditeitsprobleem op te lossen voor oa salarissen te betalen.
Tevens heb ik begrepen dat Fitland alle resterende schuld van fortuna weggestreept heeft,
laten we t erop houden dat ze beetje met de rug tegen de muur stonden. Je kan wel een mega sportzone neerleggen, als t stadion leeg staat dan verliest zo`n gebied veel aan aantrekkingskracht.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Uiteraard. Als je een huis huurt, moet je ook de huur voor het huis iedere maand vooruit betalen. Dat is logisch. Maar in dit geval wordt in februari al betaald voor een seizoen dat pas maanden later begint.Napoleon schreef : MVV laat ook haar sponsoren vooruit betalen, immers ontvang je een factuur voor seizoen 2012-2013 begin juli 2012 en die betaal je dan en dat geeft je rechten voor dat lopende seizoen.
Alemannia Aachen lonkt naar PLS
Alemannia Aachen beweert serieus te kijken naar de mogelijkheden om vanaf volgend seizoen zijn thuiswedstrijden af te werken in...Kerkrade.
Voetbal
Van onze verslaggever
Voor de Duitse club, die financieel in zwaar weer verkeert en een faillissement niet lijkt te kunnen ontlopen, is de huur van het Tivoli-stadion veel te hoog. Daarom wordt gekeken naar alternatieven. Het stadion in het nabijgelegen Jülich is een optie, maar die accommodatie kan slechts 5500 toeschouwers herbergen. En dus onderzoekt Alemannia ook de mogelijkheden om te verkassen naar het Parkstad Limburgstadion in Kerkrade.
In de krant van donderdag meer over dit plan en reacties erop.