Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
25 mrt 2013 20:55
Ik weet niet hoe je er bij komt dat wij nog maar 4 wedstrijden in de periode zouden hebben ?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
25 mrt 2013 20:59
Audiowaste
Platinum Boarder
29 mrt '13, 20:00 FC Volendam Fortuna Sittard
1 apr '13, 14:30 Fortuna Sittard Excelsior
5 apr '13, 20:00 Fortuna Sittard De Graafschap
12 apr '13, 20:00 Sparta Fortuna Sittard
19 apr '13, 20:00 Fortuna Sittard SC Veendam
Kwestie van tellen dunkt mij zo GOHF.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker
25 mrt 2013 21:04
Tjé Gohf dat was sarcasme, hoopte dat je dat wel begreep, moet ik je echt gaan uitleggen dat Veendam nog naar jullie moet in die periode? Maar buiten het sportief verlies van het verdwijnen van Veendam hebben jullie nog eens een extra gat in de begroting erbij, zou me daar maar eens druk over maken, of hebben jullie een paar miljoen mensen die een euro voor jullie club over hebben?
25 mrt 2013 21:07
Maar daar maken ze zich niet druk om. Ze kijken tenslotte alleen naar wat hier gebeurt. Oeps......
25 mrt 2013 21:10
25 mrt 2013 21:15
Nou Gohf ik maak me wel zorgen, zou de derby tegen jullie nooit willen missen.
25 mrt 2013 21:18
Tuurlijk niet. Ik wil niet weer -6
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Badjakker
28 mrt 2013 06:40
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
KNVB keurt plannen gezamenlijke opleiding Zuid-Nederland goed
Door WILLEM MENTING __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 27 maart '13 20:32
De KNVB heeft vandaag de plannen voor een grote gezamenlijke jeugdopleiding in Zuid-Nederland goedgekeurd. PSV, VVV-Venlo en Helmond Sport gaan vanaf volgend seizoen intensief samenwerken.
Foto
Volgend seizoen wordt de Regionale Jeugdopleiding (RJO) dus gestart meldt het Eindhovens Dagblad. Dankzij het plan moeten er meer talenten uit Zuid-Nederland opgeleid worden. VVV-Venlo en Helmond Sport werken momenteel al samen als het gaat om het opleiden van jeugd.
Dankzij het plan kunnen jeugdspelers doorstromen op verschillende niveaus op het Nederlandse profniveau.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
28 mrt 2013 12:28
Sorry voor het off-topic gaan, maar steeds als er iets over VVV word gepost, denk ik "Huh wat heeft dat hier nu mee te maken?"
Komt puur omdat Fortuna en dat andere clubje als derbies voelen, als local rivals, en VVV me echt totaal maar dan ook totaal niet interesseert. ben ik de enige die dat heeft?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
28 mrt 2013 18:16
Maosbrögk
Platinum Boarder
Jacques schreef : Sorry voor het off-topic gaan, maar steeds als er iets over VVV word gepost, denk ik "Huh wat heeft dat hier nu mee te maken?"
Komt puur omdat Fortuna en dat andere clubje als derbies voelen, als local rivals, en VVV me echt totaal maar dan ook totaal niet interesseert. ben ik de enige die dat heeft?
Dat is ook de grootste frustatie van Venlook: niemand ervaart hen als rivaal. M.a.w.: ze zijn een beetje een grijze muis.
Wij maken ons druk om Aachen-Nord en in mindere mate Fortuna. Fortuna ook om Aachen-Nord en ons.
Venlook had niemand. Zij hebben MVV maar gebombardeerd tot grootste vijand, omdat ze anders geen grootste vijand hebben.
Triest, maar waar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Sjotelsplak
28 mrt 2013 19:15
Maosbrögk schreef :
Jacques schreef : Zij hebben MVV maar gebombardeerd tot grootste vijand, omdat ze anders geen grootste vijand hebben.
Triest, maar waar.
Klopt, want Psv zoeken ze hier niet voor uit
03 apr 2013 15:06
Forse huurverlaging voor Roda JC
Roda JC gaat fors minder huur betalen voor het Parkstad Limburg Stadion.
De gemeente Kerkrade stelt voor om de huidige huur van 1,1 miljoen euro te verlagen naar 800.000 euro per jaar.
Dat voorstel wordt komende maandag besproken in de gemeenteraad van Kerkrade. Naast de huurverlaging krijgt Roda jaarlijks 50.000 euro voor de parkeerplaatsen bij het stadion. De gemeente gaat als eigenaar van het stadion ook de OZB-belasting van 100.000 euro per jaar betalen.
Pikant
Het voorstel is pikant, omdat Kerkrade woensdagavond een nieuw college van burgemeester en wethouders krijgt. Dat nieuwe gemeentebestuur buigt zich donderdag over het dossier Roda JC. De nieuwe partijen in het college, VVD en Lokaal Alternatief, waren in het verleden zeer sceptisch over steun van de gemeente Kerkrade aan Roda JC.
Tussenvordering
Het huidige voorstel komt van het oude college, waarin wethouder Terpstra de post financiën beheerde. In dat voorstel komt het college met een oplossing voor de vordering van 2,6 miljoen euro die Roda vorig jaar indiende. De gemeente wil Roda 1,8 miljoen terugbetalen voor te veel betaalde kosten. Hoewel de gemeente vraagtekens stelt bij de vordering, erkent het college dat een gang naar de rechter geen optie is. Als de rechter de vordering van Roda niet rechtsgeldig vindt, komt de KNVB-licentie in gevaar, zo meldt het college in een toelichting.
Volgens het college hebben Roda en het Parkstad Limburg Stadion een forse waarde voor de gemeente Kerkrade. In het huidige voorstel schat de gemeente die waarde op 400 duizend euro. Dat legitimeert volgens het college de huurverlaging voor Roda.
Directeur
Roda-directeur Marcel van den Bunder gaf eerder al aan dat Roda in vergelijking met andere clubs relatief veel huur betaalt. In het voorzittersdiner van L1 Radio drong Van den Bunder vorig jaar aan op een huurverlaging van de gemeente Kerkrade, de huidige hoofdeigenaar van het stadion. De Kerkraadse club heeft al vier termijnen geen huur betaald, waardoor de huurachterstand 1,1 miljoen euro bedraagt. Het is niet duidelijk op welke manier de gemeente Kerkrade die huurachterstand wil verrekenen.
Ik kan het allemaal niet meer zo volgen....
Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
03 apr 2013 15:31
ouwe rot
Platinum Boarder
Met een Minister Frans Timmermans als roda fan en oud bestuurslid heb je in Europa een steepje voor.
03 apr 2013 15:33
03 apr 2013 15:33 door Dixi.
Om kotsmisselijk van te worden dit.....
€300.000,- minder betalen, €50.000,- krijgen voor de parkeerplaatsen van Hornbach etc, en dat terwijl ze een lopende huurachterstand hebben van €1.100.000,-.
De gemeente durft de vordering niet bij de rechter voor te leggen, bang dat die niet rechtsgeldig is (zal die dus ook wel zijn met deze uitspraak) want dan komt de licentie in gevaar.
Man, wat gun ik die club een degradatie (om mee te beginnen...)
Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
03 apr 2013 15:35
03 apr 2013 15:35 door Hugo.
De gemeente Kerkrade stelt voor om de huidige huur van 1,1 miljoen euro te verlagen naar 800.000 euro per jaar.
300.000 minder betalen
Dat voorstel wordt komende maandag besproken in de gemeenteraad van Kerkrade. Naast de huurverlaging krijgt Roda jaarlijks 50.000 euro voor de parkeerplaatsen bij het stadion. De gemeente gaat als eigenaar van het stadion ook de OZB-belasting van 100.000 euro per jaar betalen.
100.000 minder betalen en 50.000 krijgen
Het huidige voorstel komt van het oude college, waarin wethouder Terpstra de post financiën beheerde. In dat voorstel komt het college met een oplossing voor de vordering van 2,6 miljoen euro die Roda vorig jaar indiende. De gemeente wil Roda 1,8 miljoen terugbetalen voor te veel betaalde kosten. Hoewel de gemeente vraagtekens stelt bij de vordering, erkent het college dat een gang naar de rechter geen optie is. Als de rechter de vordering van Roda niet rechtsgeldig vindt, komt de KNVB-licentie in gevaar, zo meldt het college in een toelichting.
1.800.000 krijgen (maar niemand weer waarvoor)
De Kerkraadse club heeft al vier termijnen geen huur betaald, waardoor de huurachterstand 1,1 miljoen euro bedraagt. Het is niet duidelijk op welke manier de gemeente Kerkrade die huurachterstand wil verrekenen.
Die 1.100.000 zal dan wel omgezet worden naar een achtergestelde lening
Wat was die link ook alweer om een melding te maken bij de EU?
Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden