Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

22 mei 2013 10:59
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #976
'geweldig' nieuws dit weer.. hadden wij maar zo veel fans in onze gemeente zitten.

Politiek Kerkrade kibbelt over vergadering tijdens duel Roda
De Kerkraadse politiek kibbelt over het aanvangstijdstip van een commissievergadering komende donderdag. Dat overleg overlapt met een play-off duel van Roda JC.

Een deel van de fracties wil eerder vergaderen, om het duel tussen Sparta en Roda JC te kunnen volgen. Tegenstanders hebben fel geprotesteerd en eisen dat de vergadering plaatsvindt op het oorspronkelijke tijdstip van 19.00 uur. De play-off wedstrijd van Roda JC tegen Sparta begint om 19.45 uur.

Het presidium, de commssie die de agenda beheert, was akkoord met het vervroegen van de commissievergadering naar 18.00 uur. De meerderheid van de fracties in de commissie zou daar dan wel mee moeten instemmen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 17:02 23 mei 2013 17:03 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #977
Net gehoord op de Radio, tijdens de uitzending van Hubert (tussen 1 en 4 gebeurt het hier) van L1
Vanavond speelt Roda de eerste wedstrijd met als inzet een plaats in de eredivisie.
Dat zij hun plaats behouden is belangrijk voor RJC én voor Limburg ( :?: :?: :?: :?: ) :woohoo: :pinch: :lachen:

Zelf hoop ik dat de Spartanen vanavond al voldoende afstand nemen en hun promotie al min of meer veilig stellen.

Kom op Sparta en help Roda over de

Aon de géng
Bijlagen:

24 mei 2013 10:19 24 mei 2013 10:20 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #978
Wie had dat gedacht, de Eagles met één been in de eredivisie. En Volendam helemaal niets.. De clubs die dit jaar de eredivisie in gaan, zijn de teams die op papier een heel slechtst seizoen hebben gespeeld. Cambuur nog net met een eindsprint en de Eagles op de 6e plek. Twee honden vechten om een been en de katten gaan er met de zalmforel vandoor, wat een raar seizoen was dit.

Die Deutsche Freunden gaan het vrees ik wel redden tegen Sparta, Of Sparta moet zondag iets laten zien wat ze het hele seizoen verborgen hebben weten te houden. Gelukkig heeft Roda geen uitdoelpunt gemaakt, dus 1-1 is voldoende. Maar ik zie het niet gebeuren.

24 mei 2013 11:04
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #979
roda uit of thuis is een wereld van verschil dus die gaan het wel redden. :thumbsdown:

24 mei 2013 12:09
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #980
Eine goal veur Sparta, en daan weurt 't nog híééééééééél zwoer veur die moffe.
Kom op die roed-witte!!!!

24 mei 2013 12:22
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #981
Ik verwacht ook dat Roda het thuis afmaakt, maar zolang de bal rolt is er hoop, hopen dat Malki zijn kniebanden afscheurt op de training. :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

24 mei 2013 12:40
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #982

Vluuzak schreef : Ik verwacht ook dat Roda het thuis afmaakt, maar zolang de bal rolt is er hoop, hopen dat Malki zijn kniebanden afscheurt op de training. :thinking:

Jij hebt een psychiater nodig.Dit heeft niks meer met sport te maken.

24 mei 2013 13:19
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #983

ouwe rot schreef :

Vluuzak schreef : Ik verwacht ook dat Roda het thuis afmaakt, maar zolang de bal rolt is er hoop, hopen dat Malki zijn kniebanden afscheurt op de training. :thinking:

Jij hebt een psychiater nodig.Dit heeft niks meer met sport te maken.

Ach kom ouwe rot, get aw kloete make moot kinne.
Iech snap inderdaod tot 't lölleg is um Malki dat allein touw te winse. Dus um 'm neet allein te laote zien, gunne v'r 't gewoen de ganse selectie...

24 mei 2013 13:26 24 mei 2013 13:27 door SintServaos.
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #984
Iech bin ouch bang tot die k*t mooffe ut weer op ut leitste momint redde, zoe es aoltied geit ut de slechte good en de gooie slech. Mer hoop deit leeve.
Es ze zowwe droetvleege en daan naor de kloete goon is dat de sjoenste daag in mien leeve, missjien tot un keerske en un preevelke bij slevruike help.

24 mei 2013 22:37
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #985
Laten we hopen op een goede dag van Sparta.
Hopelijk kan Nathan ze nog wat prikkelen.
Malki woont geloof ik in Lanaken. Hopelijk staat ie zondag in de file op de Noorderbrug of zo... :lachen:

24 mei 2013 23:34
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #986
Supporters van VVV zouden graag zien dat Lokhof weg gaat......kan ik me ook wel voorstellen hoor.....Die heeft ook een uitstraling van een treurwilg.
Maar mocht die weggaan of beter gezegt weg moeten, zie ik het nog gebeuren dat Trost die richting op gaat !

Bron.....mijn gevoel :)

25 mei 2013 08:17
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #987

Us Clubke schreef : Supporters van VVV zouden graag zien dat Lokhof weg gaat......kan ik me ook wel voorstellen hoor.....Die heeft ook een uitstraling van een treurwilg.
Maar mocht die weggaan of beter gezegt weg moeten, zie ik het nog gebeuren dat Trost die richting op gaat !

Bron.....mijn gevoel :)

Ben van Dael heeft bij VVV het trainersdiploma gehaald. Zie hem op deze plek terecht komen!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

26 mei 2013 14:32
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #988
Hopelijk slacht Sparta die boeren af. Het eerste beeld van de uitzending (eredivisielive) werd ontsiert door een of ander domme Duitse met een anti - MVV vlag. :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :puke: :puke: :puke:

Aon de géng

26 mei 2013 14:56
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #989
Spartaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 0-1 :thumbsup:

26 mei 2013 15:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #990
bij mij ligt de vlag klaar om uit te steken.

Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden