Heb deze ,,de bef,,jaren geleden nog zien zitten in alle stilte zijn binnen werk doen op een politie bureau in heerlen.
Dus hij was er nog,indd deze persoon had een uitstraling die in deze maatschappij niet zou misstaan
.
En over cees dat was een op en top sportman,die zei tegen me ,,peet van je hobbie je werk kunnnen maken dat is te gek.
Dat hij niet naar engeland gegaan is lag aan zijn familieband en die van zijn vrouw,zij wilden echt niet uit de buurt van het brabantse.
Deze diehard is voetballend ,,gesneuveld,, tegen ipwichtown(dacht ik) vriendschappelijk waar hij van de keeper een ,,rotschop,, kreeg waar door hij mnd niet kon voetballen,maar wel heel lang bovenaan is blijven staan op de topscoorders lijst.
Zijn vervanger was in die wedstrijd hub driessen,en mvv won overigens met 3-1.
Hij is zo als bovenaan aangegeven daarna nooit meer de ,,oude,,geworden,ziek geweest,gescheid...maar hoop hem ooit nog eens tegen te komen,hij was mijn held.
Ben vaker bij hem thuis geweest... een hartelijk en eerlijke man is en was hij,vind nathan een klein beetje op hem lijken kwa karakter en als mens,vandaar dat ik nu een idool erbij heb,,die schooier uit charlois,,
...gr opa