>
Ontvangen bedankjes 1691
Geer gedoon !Agu26 schreef : Super Les Rouges Blancs! Hiel erg bedaank.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Agu26 schreef : Kiek dat zien top foto's. Hubste der auch noch vaan Erik de Haan etc?
Boschpoort schreef : Wel super dat je dat allemaal doet LRB. Dank daarvoor.
les rouges blancs schreef :
Agu26 schreef : Kiek dat zien top foto's. Hubste der auch noch vaan Erik de Haan etc?
can a duck swim...? is de Paus katholiek...? is LRB 'nne fanatieke MVV fan ?
Zeker höb iech der aoch nog vaan de Haan en die aandere kiepers, mer daan moste wel get gedöld höbbe...
mot allemaol opgezeuk weure en daan nog ins inscanne. en hei plaotse..
Agu26 schreef :
les rouges blancs schreef :
can a duck swim...? is de Paus katholiek...? is LRB 'nne fanatieke MVV fan ?
Zeker höb iech der aoch nog vaan de Haan en die aandere kiepers, mer daan moste wel get gedöld höbbe...
mot allemaol opgezeuk weure en daan nog ins inscanne. en hei plaotse..
Ich höb zeker gedöld LRB. Vin ut al geweldig dat ste d'r tied veur maaks. Alvast hiel erg bedaank.
Messchien een dom vraog meh hubs ste in dien museum aoch shirts enzoe vaan MVV oet deen tied? En hubs ste messchien aoch noch tv beelder? Hub zelf best get beeldmateriaal oet deen tied. Es iech iemand een plezeer d'r met kin doen.
Karakter schreef : Om maar direct te beginnen: Ik ben niet zozeer op zoek naar oude foto's van MVV, maar juist van Maastricht. Dan niet de foto's van begin 1900 ofzo, maar juist van de negentiger jaren.. 1990-2000, zoiets.. Van voor de bouw van het Mosae Forum en de nieuwe Entre Deux. Is er iemand die nog foto's heeft van de oude bouw rond de markt en van de oude Entre Deux? Lijkt me heel erg leuk om nog eens terug te kijken, nu je de veranderingen nog heel goed kunt vergelijken
Karakter schreef : Om maar direct te beginnen: Ik ben niet zozeer op zoek naar oude foto's van MVV, maar juist van Maastricht. Dan niet de foto's van begin 1900 ofzo, maar juist van de negentiger jaren.. 1990-2000, zoiets.. Van voor de bouw van het Mosae Forum en de nieuwe Entre Deux. Is er iemand die nog foto's heeft van de oude bouw rond de markt en van de oude Entre Deux? Lijkt me heel erg leuk om nog eens terug te kijken, nu je de veranderingen nog heel goed kunt vergelijken