Uit de oude doos - MVV geschiedenis
20 feb 2014 15:31
De_Lange
Platinum Boarder
Schitterend LRB, Ik zie dat we zelfs een sexboetiek als sponsor hadden in 1975:) Misschien maar die sector weer eens benaderen
Jammer dat veel van de sponsoren niet meer bestaan. Je ziet in dit programmaboekje dat veel MKB destijds betrokken was bij MVV.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
20 feb 2014 16:00
Roei baank
Platinum Boarder
Mr. MVV: J.Toennaer. De 80-jarige Toennaer werd in 1949 lid van MVV. Na de B1 en de A1 sloot hij in 1952 op 18-jarige leeftijd aan bij het eerste elftal. Hij speelde van 1952 tot 1972 twintig jaar aaneen in de hoofdmacht van Us MVV’ke, altijd op het hoogste niveau en vanaf 1956 in de destijds tot stand gekomen Eredivisie. Thans is hij nog lid van de ledenraad van de vereniging MVV. Jo chapeau.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458
20 feb 2014 18:46
Als je de besmeurde kleding van de spelers ziet, dan lijkt deze foto na een wedstrijd genomen...
Het publiek is ook nog (steeds-) massaal op de tribunes...
rare jongens die voorouders..
20 feb 2014 19:56
les rouges blancs
Platinum Boarder
20 feb 2014 20:09
20 feb 2014 20:11 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
mislök...daan mer opnuits...
20 feb 2014 20:10
20 feb 2014 20:11 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
noe is ut wel gelök....
Boer458 schreef : Als je de besmeurde kleding van de spelers ziet, dan lijkt deze foto na een wedstrijd genomen...
Het publiek is ook nog (steeds-) massaal op de tribunes...
rare jongens die voorouders..
Huur wee ut zeet....
volgens miech mot boer heij in 1984 aoch örregens tösse stoon...
rare jonges die aw knakkers van noe....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458
20 feb 2014 20:43
Welke wedstrijd was dit ?? Nec uit/Vitesse uit/Of Cambuur uit ?? Ik was bij alle 3 aanwezig .
20 feb 2014 22:50
MVV4life
Platinum Boarder
Sjonnie schreef : Welke wedstrijd was dit ?? Nec uit/Vitesse uit/Of Cambuur uit ?? Ik was bij alle 3 aanwezig .
Gein idee mie. Mèr iech staon ouch op deze foto
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
20 feb 2014 23:27
20 feb 2014 23:51 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Sjonnie schreef : Welke wedstrijd was dit ?? Nec uit/Vitesse uit/Of Cambuur uit ?? Ik was bij alle 3 aanwezig .
Deze foto was na de niet al te druk bezochte 0:1 zege ( in de extra- tijd ! ) uit bij NEC , toen de promotie werd veiliggesteld en dit "oppe vriethof" gevierd werd.
bron VI
Linksachter Clemens is Michels nog te zien, die door Melchior ingehuurd was om een plan op te stellen, waarmee us MVV-ke naar een hoger nivo zou moeten gaan...
En dan speciaal voor onze en diehard-"sjetter" Sjonnie
nog maar een foto van hetzelfde "feeske oppe vriethof"
leuke mötskes hadde veer toen, neet mie die "wielerpetsjes" vaan de jaore 70 en aoch nog neet die "vissershoetsjes" vaan weer get later ( die veurig jaor nog eine kier opnuits zien oetgebrach woore).
21 feb 2014 00:43
les rouges blancs schreef :
Deze foto was na de niet al te druk bezochte 0:1 zege ( in de extra- tijd ! ) uit bij NEC , toen de promotie werd veiliggesteld en dit "oppe vriethof" gevierd werd.
bron VI
Linksachter Clemens is Michels nog te zien, die door Melchior ingehuurd was om een plan op te stellen, waarmee us MVV-ke naar een hoger nivo zou moeten gaan...
En dan speciaal voor onze en diehard-"sjetter" Sjonnie nog maar een foto van hetzelfde "feeske oppe vriethof"
leuke mötskes hadde veer toen, neet mie die "wielerpetsjes" vaan de jaore 70 en aoch nog neet die "vissershoetsjes" vaan weer get later ( die veurig jaor nog eine kier opnuits zien oetgebrach woore).
Die wedstrijd kan ik me nog herinneren alsof het gisteren was . Doelpunt van Noud Janssen . Ergens begin april MVV en Twente stonden een straatlengte voor op de nummer 3 . ( in die tijd promoveerde de nummer 1 en 2 nog rechtstreeks ) . Supporters op het veld een groot feest . In die tijd hoorde een kloppartij bij het voetbal , NEC supporters gaven niet thuis . Dus gingen de MVV supporters met elkaar op de vuist
. Resultaat diverse bussen zonder ramen richting Maastricht .
21 feb 2014 08:55
Onderwerp Auteur
MVV4life schreef : Gein idee mie. Mèr iech staon ouch op deze foto
Op zeven uur t.o.v. de lantaarn met de drie bollen?
Als LRB de krantenfoto's van de huldiging daags erna op het Vrijthof plaatst dan kan ik mezelf ook terugvinden.
21 feb 2014 10:21
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
les rouges blancs schreef : oet 1968...
Dit is voor mij het favoriete MVV-shirt. Let op het voor die tijd karakteristieke kraagje.
21 feb 2014 19:25
21 feb 2014 19:32 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Boschpoort schreef :
MVV4life schreef : Gein idee mie. Mèr iech staon ouch op deze foto
Op zeven uur t.o.v. de lantaarn met de drie bollen?
Als LRB de krantenfoto's van de huldiging daags erna op het Vrijthof plaatst dan kan ik mezelf ook terugvinden.
Miljaar Boschpoort...wat bis diech e lestig portret ....!
noe kin iech miech rappeleere tot iech 'ne kleurefoto hei oets geplaots höb.
Zal wel in ut forum vaan veurig jaor gewees zien, waor oppe vriethof met e joonk ventjse ( "Mellek"zaoliger) vlak op de trap vaan ut paveljoensje....
Mot nog ins zeuke of mesjien heet 'ne slumme Moderator dee opgeslaage....
Kin aoch tot dat oet 78 waor...
21 feb 2014 20:01
les rouges blancs
Platinum Boarder
les rouges blancs schreef :
noe kin iech miech rappeleere tot iech 'ne kleurefoto hei oets geplaots höb.
Zal wel in ut forum vaan veurig jaor gewees zien, waor oppe vriethof met e joonk ventjse ( "Mellek"zaoliger) vlak op de trap vaan ut paveljoensje....
de foto met Mellek oftewel Peter Limpens ( RIP... ) broor vaan Anita en zoon vaan Ma Limpens (RIP ) waor oet 88
nao de oetwedstrijd tege Vitesse...
22 feb 2014 19:37
Haha ik zit net Heerenveen - Nac te kijken, valt het licht daar uit tijdens de wedstrijd.
Dacht meteen aan die keer n jaar of 14 geleden dat bij MVV een lichtmast niet aan wilde. Foxsports terug naar het studio, zit daar Kenneth Perez..en ja hoor, ook die was het niet vergeten
MVV - Volendam was het destijds
Tijd voor maken pagina: 0.536 seconden