>
Ontvangen bedankjes 441
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boer458 schreef : Haha LRB, dit woar inderdaad geine Ferrari 458 meh unne Simca Rallye 1 (1973) van bie Sjeunmeekers op de Sjaanderweeg.
Boer458 schreef : Haha LRB, dit woar inderdaad geine Ferrari 458 meh unne Simca Rallye 1 (1973) van bie Sjeunmeekers op de Sjaanderweeg.
Dat moet dan in de V.I. zijn geweest, want in "de gezet" stond alleen maar deze foto:Agu26 schreef : Kan iemand mij helpen. Ik zoek een foto die ooit in de krant heeft gestaan waarop Erik de Haan een penalty stopt tegen Ajax. In de rebound werd de bal helaas wel erin geschoten. Is geweest eind jaren 80 begin jaren 90.
les rouges blancs schreef :
Oh ja...boer had vanuit Merregraote vertrekkend, zoals gewoonlijk toendertijd....een pits-stop gemaakt in Gulpen....
Boer458 schreef :
les rouges blancs schreef :
Oh ja...boer had vanuit Merregraote vertrekkend, zoals gewoonlijk toendertijd....een pits-stop gemaakt in Gulpen....
Biste LRB,
Tusje Merregroate en Mestreech liek vanalles mer zeker gein Gullepe...
Zoe get?Agu26 schreef : Zijn er misschien mensen die mij nog kunnen helpen aan foto's van de volgende MVV keepers:
-Alloy Agu
-Erik de Haan
-Rein van Duijnhoven
-Jan van Grinsven
Bedankt alvast!
MVV4life schreef :
Zoe get?Agu26 schreef : Zijn er misschien mensen die mij nog kunnen helpen aan foto's van de volgende MVV keepers:
-Alloy Agu
-Erik de Haan
-Rein van Duijnhoven
-Jan van Grinsven
Bedankt alvast!