>
Ontvangen bedankjes 1691
Klop..dat waor november 1997:Hill28 schreef : Haha ik zit net Heerenveen - Nac te kijken, valt het licht daar uit tijdens de wedstrijd.
Dacht meteen aan die keer n jaar of 14 geleden dat bij MVV een lichtmast niet aan wilde. Foxsports terug naar het studio, zit daar Kenneth Perez..en ja hoor, ook die was het niet vergeten
MVV - Volendam was het destijds
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
les rouges blancs schreef : Boe is dat feeske..?
Jao...aoch de Angelside toen, had e bestuur
pinobel schreef :
Dat was geen bestuur van de Angelside (die hadden eigenlijk geen bestuur, maar leiders), maar van de KWJ (katholioeke werkende jongeren) in de Mariastraat. Vele leden van de KWJ waren ook bij de Angelside actief.
Niks mis mee, met je geheugen: de foto van Jo, Debbie en Maurice is uit 1985,gaston satijn schreef :
pinobel schreef :
Dat was geen bestuur van de Angelside (die hadden eigenlijk geen bestuur, maar leiders), maar van de KWJ (katholioeke werkende jongeren) in de Mariastraat. Vele leden van de KWJ waren ook bij de Angelside actief.
Leuke tijden.... Ik vraag me alleen af of die foto van de spelers en van Jo, Debbie en Maurice uit dezelfde periode zijn...
Dacht dat de tijd van KWJ eerder was...Kan ook aan mijn geheugen liggen.
les rouges blancs schreef : het "feeske" is midden jaren 90, zelf meen ik me te herinneren 1995 ( de wedstrijd weet ik niet meer... )
Iech dag al dat mien geheuge miech in de steek had gelaote door al die fleskes beer in de Mariastraot vreuger....jeoff schreef :
les rouges blancs schreef : het "feeske" is midden jaren 90, zelf meen ik me te herinneren 1995 ( de wedstrijd weet ik niet meer... )
MVV - PSV, 2-1 met de winnende goal van Benneker. Ik zie hem die nog binnen glijden voor m'n neus op de Maastribune
jeoff schreef :
MVV - PSV, 2-1 met de winnende goal van Benneker. Ik zie hem die nog binnen glijden voor m'n neus op de Maastribune
gaston satijn schreef : Iech dag al dat mien geheuge miech in de steek had gelaote door al die fleskes beer in de Mariastraot vreuger....