>
Ontvangen bedankjes 586
les rouges blancs schreef : 1965 MVV-Ajax, Elftal MVV, v.l.n.r. Giel Haenen , Michiel Tal , Frans Körver , Heini Brasse , Sef Geurten Willy Bergstein , Jan Druyts , Jo Toennaer
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : Vandaag kwam de volgende vraag binnen in de MVVFans Mailbox.. Lijkt me een perfecte vraag voor in dit topic, wellicht weet iemand het antwoord?
beste MVV-fans,
Wij (stichting Niet te Kraken) zijn een fan-/archiefsite van GAE. Op 7 maart speelt GA Eagles zijn 1000e wedstrijd in de Eredivisie. De eerste was op 25 augustus 1963 in Deventer tegen MVV (1-3).
Volgens een krantenbericht hiervan scoorde Gerard Bühler 0-1 en 0-2, Egbert ter Mors 1-2 en Chris Coenen 1-3. In een ander verslag lees ik dat de 0-1 en 0-2 door Willems gemaakt zouden zijn.
Weten jullie hoe dat zit? En wat is de voornaam van die Willems?
En hebben jullie nog meer info of foto’s van deze wedstrijd, die wij zouden mogen gebruiken.
Alvast dank en groet,
voorzitter stichting Niet te Kraken
jeoff schreef : Vandaag kwam de volgende vraag binnen in de MVVFans Mailbox.. Lijkt me een perfecte vraag voor in dit topic, wellicht weet iemand het antwoord?
beste MVV-fans,
Wij (stichting Niet te Kraken) zijn een fan-/archiefsite van GAE. Op 7 maart speelt GA Eagles zijn 1000e wedstrijd in de Eredivisie. De eerste was op 25 augustus 1963 in Deventer tegen MVV (1-3).
Volgens een krantenbericht hiervan scoorde Gerard Bühler 0-1 en 0-2, Egbert ter Mors 1-2 en Chris Coenen 1-3. In een ander verslag lees ik dat de 0-1 en 0-2 door Willems gemaakt zouden zijn.
Weten jullie hoe dat zit? En wat is de voornaam van die Willems?
En hebben jullie nog meer info of foto’s van deze wedstrijd, die wij zouden mogen gebruiken.
Alvast dank en groet,
voorzitter stichting Niet te Kraken
En hier ook het 1e tegendoelpunt door @mvvmaastricht via Willems. @GAEagles. Uitslag: 1-3. 25-08-1963. #1000 #kowet