Nieuwe trainer MVV Maastricht
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
17 May 2013 20:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hughes
-
- Elite Member
-
17 May 2013 21:31 - 17 May 2013 21:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
17 May 2013 23:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hughes
-
- Elite Member
-
18 May 2013 00:54 - 18 May 2013 00:55Karakter wrote: Wie zegt dat MVV zijn zaken niet op orde heeft? Als het bestuur denkt dat Tiny Ruijs dé ideale opvolger is voor Trost, ga je daar toch ook volledig voor? Dat Roda nu extreem dwars gaat liggen is waarschijnlijk enerzijds, omdat ze MVV geen succes gunnen en anderzijds omdat ze tevreden zijn met de kwaliteiten van Ruijs binnen hun eigen geledingen. Beetje jammer in dit soort ''conflicten'' is dat de werkgever dan puur zakelijk denkt en de beste man geen promotie gunt. Op zich ook wel te begrijpen natuurlijk, voetbalclubs zijn ook bedrijven, geen liefdadigheidsinstellingen..
Het ligt natuurlijk gevoelig dat juist Roda zo moeilijk doet, maar zakelijk is het natuurlijk volstrekt logisch als je juridisch in je recht denkt te staan. En ik denk dat Roda op dat geied haar de zaakjes beter voor elkaar heeft dan MVV. Misschien doet MVV het wel bewust op deze manier, om via de publieke opinie dan wel officiële uitspraak Ruijs onder contract te krijgen. Het zou heel erg knullig zijn als ze daadwerkelijk naar een andere trainer op zoek moeten.
Ruijs lijkt me zeker voor de lange termijn (jeugd) een uitstekende trainer.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
18 May 2013 08:17En het is natuurlijk ook wel de vraag of Ruijs een clausule in zijn contract heeft of niet.
Zie uitspraak bij Ten Hag tegen Twente:
www.knvb.nl/nieuws/straffenbv/vonnissen
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
18 May 2013 12:10 - 18 May 2013 12:12Ik denk ook dat je Tiny kunt schrappen, die laten ze echt niet gaan. En als het door een rechtspraak ontbonden moet worden, mag MVV zonder trainer helemaal niet starten aan de competitie, want daar gaan maanden overheen. Tenzij ze Ron Elsen tijdelijk voor de groep zetten. Maar wil je zo ver gaan?
Een ander scenario: Mocht Roda (en de gemeente Kerkrade) degraderen dan staat in de winterstop toch de hele inboedel op straat. Kun je hem gratis oppikken.
Ik zou daarom niet met de eerst volgende kandidaat een driejarige verbintenis aangaan. Ze kunnen beter aftasten of het wel allemaal klikt.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
18 May 2013 12:29Contracten zeggen tegenwoordig niet zo veel meer. Er bestaat ook nog iets als positieverbetering.
Het lijkt mij toch een aanzienlijke stap voorwaarts als je hoofdcoach kunt worden bij een andere BVO, i.p.v. hoofdopleidingen.
Roda heeft het recht niet om hem tegen te houden
Als Ruijs wil komen en hiermee naar de rechter stapt krijgt hij altijd gelijk.
Neemt niet weg dat ik je tweede scenario van harte zal toejuichen mocht dat gebeuren.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
18 May 2013 14:25turksvoetbal.net/overige-turkse-clubs/ka...en-akkoord-180516984
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
18 May 2013 17:46Anna D. wrote: Tot mijn grote spijt moet ik jullie meedelen dat de grote verlosser het niet wordt.
turksvoetbal.net/overige-turkse-clubs/ka...en-akkoord-180516984
Verdorie, had zo gehoopt op deze internationaal gelauwerde supercoach.

Zeker gezien zijn palmares bij onze club in een eerder dienstverband. :lachen: :lachen:
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
18 May 2013 18:02Anna D. wrote: Tot mijn grote spijt moet ik jullie meedelen dat de grote verlosser het niet wordt.
de Geusselt is in diepe rouw gedompeld....
:lachen:
- DJ-MARCO
-
- Premium Member
-
18 May 2013 19:14Anna D. wrote: Tot mijn grote spijt moet ik jullie meedelen dat de grote verlosser het niet wordt.
geen feestmuziek meer in de gouden ster
- Karakter
-
- Platinum Member
-
18 May 2013 22:54Een club die eindelijk op was aan het krabbelen, weer totaaaaaal tot aan de grond afbreken!

- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
20 May 2013 13:40Ook ik ben geen fan van Capa, maar ook hij heeft Play Offs gehaald met MVV .
En belangrijker nog: hij is wel verantwoordelijk voor de beste aankoop van de laatste jaren: TOM VAN HYFTE.
Maar goed: ik hoop en dank dat de zaak binnen 2 weken beklonken is met Tini Ruijs.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
20 May 2013 14:25 - 20 May 2013 14:26"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Jacques
-
- Platinum Member
-
20 May 2013 15:50Daar ben ik heel simpel in: de goede spelers in de selectie hebben dat voor elkaar gekregen. Çapa had de beschikking over Boffin (die toen nog zelfvertrouwen had), Thiebaut, Gomez, Brüls, Bryssinck die vier longen leek te hebben, Daemen, Van Boxel, ervaren mannen achterin als Haastrup, Evers, Tobiasen.Mienclub1902 wrote: Ook ik ben geen fan van Capa, maar ook hij heeft Play Offs gehaald met MVV .
.
Iedere trainer had met die selectie de play-offs gehaald. Als ik dit nu zo teruglees vind ik het verbijsterend dat we "maar" zesde zijn geworden dat jaar.