Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

16 May 2013 09:04
Hier heeft MVV dus duidelijk op gewacht, laten we Zenden maar binnen halen! Bestuur, wacht niet langer en maak het bekent!

www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/artic...sea-na-off-day.dhtml

Warning: Spoiler!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Smirnoff
  • Smirnoff's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

16 May 2013 09:19 - 16 May 2013 09:20
Hopelijk betalen ze geen cent aan Roda.

De kilometers die Ruijs heeft gemaakt zijn voornamelijk in een vliegtuig geweest, ik ben niet overtuigd van de kwaliteiten van Ruijs.

Of gaat Ruijs de schakel worden tussen een investeerder uit de Emiraten en MVV ....
Last edit: 16 May 2013 09:20 by Smirnoff.

• voelak
  • voelak's Avatar
  • New Member
  • New Member

16 May 2013 09:31
Gewoon overschakelen op kandidaat nummer 2

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

16 May 2013 09:33
en wie zou dat kunnen zijn??, Roel Coumans?,ik zou voor Jan van Dijk gaan

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 May 2013 09:45
Als Tini Ruys het niet wordt dan Brepoels lijkt mij aangezien Groenendijk is afgevallen. Maar denk dat de puntjes nog even op de i gezet moeten worden wat betreft Ruys.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

16 May 2013 09:59
volgens mij horen we geen bericht tot nadat mvv is uitgeschakeld in de na competitie, denk dat ze totaatl geen kans maken tegen Volendam,maak me ook zorgen om de slechte gesteldheid van de grasmat,daarom hebben ze thuis ook veel minder punten gepakt

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 May 2013 10:39
Anna D. wrote: Als Tini Ruys het niet wordt dan Brepoels lijkt mij aangezien Groenendijk is afgevallen. Maar denk dat de puntjes nog even op de i gezet moeten worden wat betreft Ruys.

Dan zullen eerst eens met Brepoels moeten gaan praten...

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 May 2013 10:58
Ja dat zei je dat ze niet met hem hebben gepraat. Maar ik heb gehoord dat het wel zo is. Lijstje lijkt me tot nu toe betrouwbaar dus daarom ga ik daar nog steeds vanuit. Ze hebben met alle 3 de namen op dezelfde locatie gepraat namelijk Château Neercanne. Maar goed denk dus nog steeds dat het wel goed komt met Ruys.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

16 May 2013 11:19
dat denk ik ook anna want het is toch heel wat anders of je trainer van een a elftal bent of hoofdtrainer in de jupiler league kunt worden.ik ga er van uit dat alles goed komt.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 May 2013 11:32
Anna D. wrote: Ja dat zei je dat ze niet met hem hebben gepraat. Maar ik heb gehoord dat het wel zo is. Lijstje lijkt me tot nu toe betrouwbaar dus daarom ga ik daar nog steeds vanuit. Ze hebben met alle 3 de namen op dezelfde locatie gepraat namelijk Château Neercanne. Maar goed denk dus nog steeds dat het wel goed komt met Ruys.

Mijn info is dat ze niet met Brepoels hebben gesproken alhoewel hij zelf wel geinterreseerd was, maar dat kan hij natuurlijk ook gezegd nadat hij geen eerste keus was

• Kay
  • Kay's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

16 May 2013 15:19
sefke1961 wrote: volgens mij horen we geen bericht tot nadat mvv is uitgeschakeld in de na competitie, denk dat ze totaatl geen kans maken tegen Volendam,maak me ook zorgen om de slechte gesteldheid van de grasmat,daarom hebben ze thuis ook veel minder punten gepakt
Ik weet niet zeker of ik dat laatste nu als sarcasme moet opvatten. Indien niet: Speelde de tegenstander dan op ander gras?

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 May 2013 16:53
Het is afwachten tot MVV en Roda de Play Offs gespeeld hebben.
In ieder geval is nu kandidaat 1 duidelijk, een goeie kandidaat Tini Ruys. Hoop dat 't lukt, zoniet dan jammer.
Met wie MVV nog gesproken? In ieder geval niet met Menzo (lierse) en ook niet met Vonk en Hans Visser.

• maastrichtmooiestad
  • maastrichtmooiestad's Avatar
  • New Member
  • New Member

16 May 2013 19:14
Dames en heren MVV supporters,

Ik denk dat Tiny Ruys voor jullie een heel sterke optie zou zijn. De ouderen onder ons kennen hem nog als vleugelflitser van Fortuna in betere tijden, een van de betere linksbuitens van Nederland, helaas te vroeg geremd door blessures. Als jeugdtrainer heeft hij een sterke hand gehad in het klaarstomen van een gouden Fortuna generatie, we hebben het hier over de Van Bommels, de Ricksens, en de Hoflands van deze wereld. In het Midden Oosten was hij succesvol met senior en jeugdteams, vaak onder moeilijke omstandigheden, het had niet veel gescheeld of hij was als bondscoach naar het WK gegaan. Er bestaan wat misverstanden over zijn verdiensten bij Fortuna vorig seizoen. Maar toen hij overnam van Dusseldorp, stond Fortuna een straatlengte achter op de playoff plaatsen, en met het gemiddelde van wat Ruys nog bereikte, was je over een heel seizoen kampioen geweest. Dat dat aan de versterkingen lag, is geen faire conclusie, want Schreurs, van Zaanen en Usta kwamen op zijn voorspraak, en hij paste ze direct goed in. Verder liet hij spelers individueel veel beter presteren. Scheelen, Voorn, Hoesen zijn daarvan goede voorbeelden. Hoesen, die onder Dusseldorp wegkwijnde als rechtsbuiten, werd door Ruys direct centraal gezet en belangrijk gemaakt en kijk eens waar hij nu speelt. Ruys heeft ook geen bom geplaatst om zijn vertrek bij Fortuna te forceren, hij werd beledigd en vernederd door de nieuwe (kortstondige!) zogenaamde topman van Fortuna Jos Alberts (de man van de commerciele superdeals, HAHA), en als een kleuter in de hoek gezet na een half jaar formidabel presteren. Resultaat na 6 maanden Ruys: ouderwets 10.000 man op de Fortuna tribunes in de laatste wedstrijd tegen Go Ahead, en de play offs werden slechts door domme pech gemist. Als jullie Ruys kunnen krijgen, doen, hij laat spelers individueel als ook je ploeg beter presteren, en Ruys traint en speelt zoals hij vroeger voetbalde: op techniek, en met plezier.

Tiny Ruys is nog een jongen uit de goede tijd van Fortuna. Toen het kapitaal er nog op het veld stond. Mensen als Chris Dekker, Wim Koevermans, en Ruys zelf werden later goede trainers. Ook Frans Thijssen sloot na carriere einde bij dat groepje aan. Net als bijvoorbeeld Dekker is ook Ruys door Fortuna zeer slecht behandeld. Het zou chique zijn als jullie hem op een goede manier ontvangen. En om antwoord te geven op die andere MVV supporter op dit forum: Ruys was als voetballer zeker geen 13 in een dozijn. Hij was in zijn goede jaren een messcherpe linksbuiten, op de achterlijn af, eindpass op volle snelheid. Het soort speler waar je voor naar het stadion ging. Toen hij Fortuna vorig jaar overnam, gebeurde er voor het eerst in 10 jaar weer eens iets dat op voetbal leek. Het zou een hele goede keuze zijn voor MVV, een vakman, en een prima jongen.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, opadiehard

• Boer458
  • Boer458's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 May 2013 22:43
Tini Ruijs hoopt dat Roda en MVV het snel eens worden over een overgang van de trainer naar Maastricht.

"Ik heb ambitie en wil graag naar MVV, maar de clubs zijn het niet met elkaar eens", aldus Ruijs tegenover L1 tijdens de play off wedstrijd van MVV tegen Volendam. "Ik heb het naar mijn zin in Kerkrade, maar zie een uitdaging bij MVV zeker zitten."

bron: www.l1.nl
The following user(s) said Thank You: MVV4life

• Bertocucci
  • Bertocucci's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

16 May 2013 23:20
Tiny is wat mij betreft van harte welkom. Maar als MVV welk bedrag dan ook voor hem moet betalen om hem los te krijgen blijft hij maar fijn in Kerkrade. In plaats van het geld naar die kolenpieten te brengen kunnen we er nog zat andere nuttige dingen mee doen.

En als Tiny echt graag komt kan hij ook zelf zijn contract afkopen, lijkt mij...

Time to create page: 0.347 seconds