Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

20 May 2013 16:32
Mienclub1902 wrote: Jullie vergeten toch niet dat MVV deze man zelf heeft aangesteld als trainer.
Ook ik ben geen fan van Capa, maar ook hij heeft Play Offs gehaald met MVV .
En belangrijker nog: hij is wel verantwoordelijk voor de beste aankoop van de laatste jaren: TOM VAN HYFTE.

Maar goed: ik hoop en dank dat de zaak binnen 2 weken beklonken is met Tini Ruijs.
Iemand die onze club ten schande heeft gemaakt en ons als supporters voor rascisten heeft neergezet verdient geen enkel respect.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
The following user(s) said Thank You: MVV4life

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

20 May 2013 18:11
Batteravo Maastricht
ongeveer een uur geleden via mobiel
Geen ontwikkelingen in zaak Ruys-MVV-Roda

Roda JC Kerkrade en MVV Maastricht zijn niet meer in gesprek over een overgang van trainer Tini Ruys naar MVV Maastricht.

'Wij hebben aangegeven dat we hem niet willen laten gaan, het is nu aan MVV', aldus Roda-directeur Marcel van den Bunder. Roda wil ook niet praten over een eventuele afkoopsom. Een arbitragezaak is de enige resterende optie voor Ruys en MVV. 'Dat wachten we dan af, we zijn nu niet meer in gesprek', aldus de Roda-directeur.

Ruys gaf vorige week aan graag naar MVV te willen komend seizoen. MVV ziet in hem de ideale opvolger van Rene Trost, maar Roda wil de Ruys niet kwijt. Tini Ruys heeft nog een contract in Kerkrade als hoofd opleidingen. 'Wij zijn heel tevreden over hem en willen hem graag aan zijn contract houden', aldus Van den Bunder.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

• DvD
  • DvD's Avatar
  • New Member
  • New Member

20 May 2013 19:44
Roei baank wrote: Gerucht in den Belgique. Guido Brepoels zou vandaag aan de kant worden geschoven bij Sintruin en vervangen worden door Standard T2 Peter Balette. Sintruin satelliet club van Standard ?

Dat is Sint-Truiden al. Standard Luik is in handen van Roland Duchatelet. Sint-Truiden VV is in handen van Marieke Hofte, de vriendin van Duchatelet. Zijn zoon is dan ook nog eens eigenaar van Hongaarse Ujpest FC.

Standard heeft dit seizoen diverse spelers aangekocht om deze dan direct uit te lenen aan STVV of Ujpest.

Guido Brepoels zou trouwens een goede keuze zijn. Werd kampioen met KSK Hasselt in vierde klasse, promoveerde met Oud-Heverlee Leuven naar tweede klasse, speelde eindrondes met Oud-Heverlee en KSK United om te kunnen promoveren naar eerste klasse, werd kampioen met STVV in tweede klasse.

Werd opgeleid door Sef Vergoossen. Is niet onbekend met Maastricht. Hij heeft volgens mij bij de Sphinx gewerkt.

Dit jaar werd hij vierde in de tweede klasse. STVV zou zelfs de eindrondes gespeeld hebben, maar een juridisch debacle van Woluwe heeft daar een stokje voor gestoken.

Lijkt me toch een man, die weet hoe hij met een ploeg kan promoveren. Of hij wil, is iets anders natuurlijk :)

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 May 2013 22:41 - 20 May 2013 22:42
Als je vanavond naar sport op maandag kijkt...ga ik toch helemaal naar thal zijn commentaar te werk...nl als je in limburg de a1 trainer gaat weigeren om coach te kunnen gaan worden bij een bvo heb je een schroefje los!
Er word gesproken volgens hem over een bedrag van 10.000 euro...en dan moet toch een financieel onafhankelijke trainer kunnen zeggen ik betaal dit uit eigen zak!
Hij zegt dat ze in het westen moeten denken dat we hier in het zuiden een klein beetje gek moeten zijn met zoeen een gedachte gang!
Ik denk ook Waarom die moeilijke weg kies dan voor een andere optie?
Nu in deze fase moet er al een trainer bekend zijn die het elftal bestudeerd heeft en kan zeggen waar hij versterkingen wil en wie moet vertrekken,kom of lopen we weer achter de feiten aan?
De club wist al heel vroeg dat trost niet wilde blijven dan had je minimaal in april of mei al de nieuwe trainer moeten kunnen presenteren!
Mvv blijft volhouden om altijd de langste en moeilijkste weg te bewandelen, word er schijtziek van :puke:...jonge,jonge...mijn keus deze week tiny of direct andere optie!
72 opties(als nieuwe kandidaten)?...waar zijn we mee bezig?...gr opa ;).
....
Last edit: 20 May 2013 22:42 by opadiehard.

• Mapen
  • Mapen's Avatar
  • New Member
  • New Member

20 May 2013 22:47
Aangezien nog wel even kan duren even verder dromen:

Scheermes duo:

Henk Fraser met Marco Gentile als assistent:

www.rijnmond.nl/sport/03-05-2013/sparta-...-fraeser-niet-zitten

www.kentudezenog.nl/marco-gentile-1968/

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

20 May 2013 22:48
helemaal gelijk,als je te lang op een paard gaat wedden,word het weer niks,dat gaat straks weer de hele voorbereiding mis,naast thal zat een een goede trainer die ze zo kunnen bellen,zou nu voor Jan van Dijk gaan.laat dit niet te lang duren,anders gaat mvv weer terug waar ze 3 jaar geleden begonnen mee zijn, en dan kun je zeggen dat we weer in een opbouw fase belanden,en denk dat dit keer het publiek dit niet accepteert
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 May 2013 00:17
Of.. Ernie Brandts terug halen uit de jungle? Goede coach die vrijwel elk team op de rails heeft gekregen, maar die nu jammerlijk ontbreekt in de Nederlandse profcompetitie. Ondertussen wel de wereld aan zijn voeten daar in Tanzania.

• damske
  • damske's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

21 May 2013 07:20
Schuif Verberne en Hermans naar voren met evt Elsen (papieren) deze heren staan toch al op de loonlijst :thumbsup:
win win situatie

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 May 2013 12:50 - 21 May 2013 12:52
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Last edit: 21 May 2013 12:52 by Roei baank.
The following user(s) said Thank You: UsMvvKe

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

21 May 2013 14:30
dit duurt weer veel te lang eer mvv met een nieuwe trainer komt,ze wisten in februari al dat trost zou stoppen,en nog steeds heeft mvv geen opvolger,en nu ze zo lang wachten eer ze tot een akkoord komen met Roda om Tini ruys ,gaat straks de hele voorbereiding mis,met welke nieuwe spelers kom je,wie gaat er weg?hoe langer je wacht met opvolger hoe onzekerder straks hoe de selectie eruit komt te zien,Mvv was goed bezig de laatste 3 jaar,maar vind nu dat ze weer als een stelletje amateurs te werk gaan. waarom geen duidelijk geven aan de mensen die mvv een warm hart toedragen, vind dit echt slecht wat ze nu aan het doen zijn, dat zullen ze ook merken bij de seizoenskaartenverkoop in nieuwe seizoen,is niet voor niks dat het limburgse voetbal totaal niks meer voorstelt

• webmastersfm
  • webmastersfm's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ACAB

21 May 2013 14:38
Pffff Jezus Christus stelletje zenuwelijers, ga een stukkie fietsen man. Of riet aon den lint voor mijn part. Adhd en internet gaat NIET samen. Wacht gewoon eens rustig af.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

21 May 2013 15:00
ben net terug van fietsen, heeft met beleid te maken,je moet nooit op een paard wedden, het teken dat het zo lang hebben ze ook geen 2e senario klaar liggen, thal zij het gisterenavond goed op l1, waarom wachten zo lang,de man die naast me zit wil zo komen,dus beste trouwe wachters van mvv, ga voor jan van dijk, weet zeker dat deze mvv kan laten promoveren

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 May 2013 15:02
Ik las dit toevallig. Is dit misschien iets voor MVV?

Clubman Feskens vertrekt bij Willem II

Wie John Feskens zegt, zegt Willem II. Toch vertrekt D'n Beitel deze zomer bij de Tilburgers. De clubleiding deed de assistent-coach een sterk verlaagde aanbieding, die hij van weinig respect vond getuigen, meldt het Brabants Dagblad.

Op een tegenvoorstel van Feskens ging de club niet in. Het clubicoon kreeg dinsdagmiddag te horen dat hij kan vertrekken en dat hoofdtrainer Jurgen Streppel met een andere assistent de eerste divisie ingaat. "Ik heb het verhaal met verbazing aangehoord", aldus een aangslagen Feskens. "Drie jaar geleden ben ik samen met Theo de Jong ingestapt en we hebben toen de club in de Eredivisie gehouden. Dat deden we voor nul euro. En ook voor alle extra uren die ik voor Willem II heb gemaakt zie ik nu geen enkel respect."
Feskens speelde tussen 1982 en 1997 liefst 432 duels voor Willem II, waarin hij 38 keer scoorde. In 1997 vertrok hij naar rivaal NAC Breda, waar hij twee seizoenen speelde. Daarna speelde hij nog drie jaar voor Excelsior Rotterdam, waar hij in 2002 zijn loopbaan afsloot. Daarna was hij jarenlang trainer van RKC Waalwijk A1 en Jong RKC/Willem II. Sinds 2010 was hij assistent-trainer bij Willem II.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 May 2013 15:38
sefke1961 wrote: ben net terug van fietsen, heeft met beleid te maken,je moet nooit op een paard wedden, het teken dat het zo lang hebben ze ook geen 2e senario klaar liggen, thal zij het gisterenavond goed op l1, waarom wachten zo lang,de man die naast me zit wil zo komen,dus beste trouwe wachters van mvv, ga voor jan van dijk, weet zeker dat deze mvv kan laten promoveren
Hou alsjeblieft op over Jan van Dijk. Wat heeft die nu helemaal gepresteerd? Kreeg het voor elkaar om met Groningen te degraderen en had twee seizoenen nodig om weer te promoveren. Bij Roda en RBC razendsnel ontslagen. Kampioen met VVV, maar daar stond dan ook een team om je vingers bij af te likken. Een eerstedivisieploeg die spelers van buiten de europese unie had, dat konden de andere ploegen niet betalen. Na het vertrek van Honda stortte het bij VVV in en werd Van Dijk na verloop van tijd wederom ontslagen.

Alleen bij Helmond heeft hij het aardig tot goed gedaan.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 May 2013 15:55
Jacques wrote:
sefke1961 wrote: ben net terug van fietsen, heeft met beleid te maken,je moet nooit op een paard wedden, het teken dat het zo lang hebben ze ook geen 2e senario klaar liggen, thal zij het gisterenavond goed op l1, waarom wachten zo lang,de man die naast me zit wil zo komen,dus beste trouwe wachters van mvv, ga voor jan van dijk, weet zeker dat deze mvv kan laten promoveren
Hou alsjeblieft op over Jan van Dijk. Wat heeft die nu helemaal gepresteerd? Kreeg het voor elkaar om met Groningen te degraderen en had twee seizoenen nodig om weer te promoveren. Bij Roda en RBC razendsnel ontslagen. Kampioen met VVV, maar daar stond dan ook een team om je vingers bij af te likken. Een eerstedivisieploeg die spelers van buiten de europese unie had, dat konden de andere ploegen niet betalen. Na het vertrek van Honda stortte het bij VVV in en werd Van Dijk na verloop van tijd wederom ontslagen.

Alleen bij Helmond heeft hij het aardig tot goed gedaan.

die van Dijk vind ik een verschrikkelijk ventje.....die kreeg met dit MVV niet hetzelfde resultaat als Trost heeft gedaan....
Frapant vond ik dat Reginald Thal , gister tijdens L1 van Dijk zo promoten, moet eerlijk zeggen Thal vind ik gewoon teveel praatjes hebben , hij bekt wel goed op de camera maar op een of andere manier vind ik hem te gelikt....
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak

Time to create page: 0.347 seconds