Nieuwe trainer MVV Maastricht

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

22 May 2013 12:03
Es 'ch ein vaan m'n Vlaomse facebook-vrun -'nen echte voetbal''freak''- moot geluive daan sjijnt 't toch zoe te zien tot M.V.V. hèl mèt Brepoels aon de geng is?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2013 12:08
Nog een paar "propere" details volgens de Spa monopole bron.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

• Uermend
  • Uermend's Avatar
  • New Member
  • New Member

22 May 2013 12:36
Dit gerucht heb ik gisteren ook gehoord en als ik onderstaande lees lijkt me dit een betere keuze als Tiny Ruijs.

Guido Brepoels (Eigenbilzen, 7 juni 1961) is een Belgisch voetbaltrainer.

Alvorens professioneel voetbaltrainer te worden, heeft Guido Brepoels jarenlang als arbeider in een fabriek gewerkt. Hij begon zijn trainerscarrière bij de jeugd van MVV Maastricht. Zijn mentor bij MVV Maastricht was Sef Vergoossen. Met KS Kermt-Hasselt won hij een titel en onder zijn leiding promoveerde Oud-Heverlee Leuven naar tweede klasse. Met Oud-Heverlee Leuven en KVSK United nam hij deel aan de eindronde in tweede klasse.

In het seizoen 2008-2009 speelde hij in tweede klasse met Sint-Truidense VV (= STVV) kampioen. In het seizoen erna behaalde hij met STVV de playoffs 1. Door zijn goede prestaties met STVV werd hij ook genomineerd voor de titel van Trainer van het Jaar. Echter, na een 1 op 15 werd hij op 30 augustus 2011 bij STVV aan de deur gezet. Na zijn ontslag kreeg hij wat aanbiedingen uit tweede klasse maar ging daar niet op in.

Hij volgde taalcursussen Engels en Frans. Hij liep ook stage bij het Nederlandse PSV, AFC Ajax, FC Twente en het Duitse FC Schalke 04. In voorbereiding op het seizoen 2012-2013 kreeg hij aanbediedingen van Antwerp FC en had hij de kans om aan de slag te gaan als assistent van Fred Rutten die een aanbieding kreeg van een club uit Dubai. Maar STVV is komen aankloppen en hij heeft getekend bij de club van zijn hart. Dit is in juni 2012 bekendgemaakt nadat Franky Van der Elst zijn ontslag had gekregen.

Brepoels is ook de trainer die in het seizoen 2004-2005 wijlen François Sterchele van Kelmis naar Oud-Heverlee Leuven haalde.

Brepoels is gehuwd en heeft 2 kinderen.
The following user(s) said Thank You: Fabrice

• SintServaos
  • SintServaos's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2013 13:55
Iech weit neet boerum mer bij Brepoels hub iech un beter geveul daan beij Ruijs.

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2013 14:56
De naam Raymond Libregts kwam eerst ook nog wel eens naar voren. Financieel onhaalbaar?
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

22 May 2013 16:07
wat worden wij mvv supporters toch voor de gek gehouden,vanaf februari was al bekend dat trost op zou stappen,toen een hele tijd niks gehoord,toen kwam mvv met het bericht dat ze eind april bekend zou worden de nieuwe trainer,toen werd het 1 mei, toen 7 mei, en waar zitten we nu 22mei,en nog steeds niks gehoord, in een woord schandalig hoe wij voor de gek worden gehouden, je vraagt je nu toch wel af waarom trost is getsopt nu,kan maar 1 ding bedenken nu,het is weer een zooitje bij mvv, we zijn weer terug bij af als 3 jaar geleden, denk dat de mensen hier de kots van krijgen,wat een stelletje amatuers
The following user(s) said Thank You: Danny1983

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2013 16:24
Liever dat MVV wat meer de tijd neemt om een goede keuze te maken, dan dat ze krampachtig eind april al iemand hadden aangesteld. Natuurlijk is het niet handig dat MVV communiceert dat ze al ver in de onderhandelingen zijn. Maar "schandalig" vind ik het niet, en ik krijg er ook niet de kots van.

Het is 22 mei en we zijn pas drie dagen uitgespeeld in de competitie. Als we in september nog geen nieuwe trainer hebben, maak ik me hele grote zorgen. Maar nu nog niet.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2013 16:24 - 22 May 2013 16:28
sefke1961 wrote: wat worden wij mvv supporters toch voor de gek gehouden,vanaf februari was al bekend dat trost op zou stappen,toen een hele tijd niks gehoord,toen kwam mvv met het bericht dat ze eind april bekend zou worden de nieuwe trainer,toen werd het 1 mei, toen 7 mei, en waar zitten we nu 22mei,en nog steeds niks gehoord, in een woord schandalig hoe wij voor de gek worden gehouden, je vraagt je nu toch wel af waarom trost is getsopt nu,kan maar 1 ding bedenken nu,het is weer een zooitje bij mvv, we zijn weer terug bij af als 3 jaar geleden, denk dat de mensen hier de kots van krijgen,wat een stelletje amatuers

Sefke, als ik jou was nam ik snel een pilletje voor onder de tong. Pfffff

p.s. jij rijdt toch niet soms altijd vanuit het noorden naar de thuiswedstrijden van MVV? Zo maar een gedachte.....
Last edit: 22 May 2013 16:28 by pinobel.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Maosbrögk, Sjotelsplak, Belgske

• Greun graas
  • Greun graas's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

22 May 2013 16:33
jacques als we in september nog geen trainer hebben dan maak ik me inderdaad hele grote zorgen.. echter als we over 3 a 4 weken nog steeds geen trainer hebben dan maak ik me ook grote zorgen.. is toch wel belangrijk dat er op korte termijn een trainer bekend word, zodat de nieuwe selectie ook gevormd kan worden!!
The following user(s) said Thank You: Danny1983, opadiehard

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2013 16:39
MVV had zich alleen moeten richten op trainers met een aflopend contract of die contractsvrij waren.
Als het niet lukt met Tiny Ruijs binnen 1-2 weken dan heeft MVV veel tijd verloren.

Los daarvan had ik ook als ik MVV was met Guido Brepoels gesproken, werkt ook graag met jeugd ,kent de club en is een fanatieke trainer....

• Pater Vink
  • Pater Vink's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

22 May 2013 16:46
Napoleon wrote: MVV had zich alleen moeten richten op trainers met een aflopend contract of die contractsvrij waren.
Als het niet lukt met Tiny Ruijs binnen 1-2 weken dan heeft MVV veel tijd verloren.

Los daarvan had ik ook als ik MVV was met Guido Brepoels gesproken, werkt ook graag met jeugd ,kent de club en is een fanatieke trainer....

en er gaat geen geld naar R#d@ JC

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

22 May 2013 16:49
precies dat vind ik nu ook,vind het niet slim dat je iemand gaat benaderen die nog een contract heeft, en als trost nu pas had gezegd dat hij zou stoppen,had ik wel begrepen dat ze niet zo snel een ander zouden contracteren,maar ze wisten het al van februari,en als je dan nog steeds geen trainer hebt,doe je in mijn ogen toch iets fout.het is toch geen toeval meer dat mvv de laaste maanden ook in thuiswedstrijden weinig publiek had,dit heeft toch een beetje te maken hoe je na buiten komt met de club,en je moet nooit op 1 paard wedden,als je ziet hoeveel namen genoemd zijn hier op het forum,dan had je toch wel verwacht dat er iets van waar zou zijn,maar ik denk gewoon dat mvv maar voor 1 iemand ging die ook nog eens bezet is.jammer dat het allemaal zo amateuristisch is. we zullen het wel gaan merken met de voorbereiding, en welke spelers straks voor mvv spelen,ik wacht maar af,en wat denk je als een arbitrage zaak komt hoe lang dat nog gaat duren, dan zijn we nog eens 6 weken verder,maar goed we zullen zien wanneer mvv naar buiten komt met nieuws???????????

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2013 16:51
Greun graas wrote: jacques als we in september nog geen trainer hebben dan maak ik me inderdaad hele grote zorgen.. echter als we over 3 a 4 weken nog steeds geen trainer hebben dan maak ik me ook grote zorgen.. is toch wel belangrijk dat er op korte termijn een trainer bekend word, zodat de nieuwe selectie ook gevormd kan worden!!
Mee eens, als we bij het begin van de voorbereiding (juli??) nog geen trainer hebben, vind ik dat ook zorgelijk. Maar drie dagen na ons einde van de competitie nog geen nieuwe trainer, dat vind ik niet zorgelijk. Dat wilde ik maar aangeven. Er zit een heel stuk tussen nu en september en ergens op die lijn ligt het punt dat het echt een probleem wordt dat we nog geen trainer hebben.

De selectie wordt volgens mij grotendeels door Elsen en staf geregeld, en niet zozeer door de trainer. Toch is het inderdaad handig dat de nieuwe trainer zo spoedig mogelijk aanhaakt, dat zie ik heus ook wel. Maar ik vind het nog te vroeg voor blinde paniek. Als MVV een week extra nodig heeft om de volgens het bestuur ideale kandidaat te regelen, dan heb ik dat liever dan dat ze nu snel een wat mindere kandidaat nemen om maar aan de publieke druk te voldoen.

Wel is het natuurlijk onhandig dat MVV de indruk heeft gewekt dat ze inmiddels al de naam bekend zouden hebben gemaakt.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Danny1983

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

22 May 2013 18:12
als het niet tiny ruis wordt al hoop ik het wel , dan is jan van dijk de tweede man

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2013 18:16
Jan van Dijk reserve bij MVV

Als het MVV niet lukt om Tini Ruijs los te weken bij Roda JC, is Jan van Dijk de belangrijkste kandidaat om trainer te worden in Maastricht.

Van Dijk sprak afgelopen maand vier keer met MVV.

De gesprekken worden bevestigd aan L1 door bronnen die betrokken zijn bij de onderhandelingen. Van Dijk woont in Landgraaf en trainde afgelopen jaar de amateurs van het Brabantse Gemert. Van 2008 tot 2011 was Van Dijk trainer bij VVV-Venlo, waarmee hij in 2009 promoveerde naar de eredivisie. In 2001 was hij trainer bij Roda JC, waar hij al vroeg in het seizoen werd ontslagen. Sinds zijn aanstelling in Kerkrade is de Groninger Van Dijk altijd in Limburg blijven wonen.

Of Van Dijk de nieuwe trainer wordt in Maastricht, is afhankelijk van de vraag of MVV overeenstemming kan bereiken met Roda over de overgang van Tini Ruijs. Het huidige hoofd jeugdopleiding in Kerkrade heeft een doorlopend contract, en Roda eist een vergoeding voor het vertrek van Ruijs. MVV wil vooralsnog niet ingaan op de eisen van Roda JC.

Dit is wat het nieuwsmedium meldt dat eerder verkondigde dat MVV Europees voetbal kon gaan halen dit jaar.

Time to create page: 0.355 seconds