Nieuwe trainer MVV Maastricht

• DvD
  • DvD's Avatar
  • New Member
  • New Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

24 May 2013 08:59
Roei baank wrote: Don Duche heeft gesproken. Guido Brepoels wordt morgen ontslagen door Sintruin.

Hij wordt inderdaad waarschijnlijk onstlagen. Geldzaken zijn hiervan de grondslag. Brepoels (en spelers) moeten door een tweede jaar in tweede klasse loon inleveren. Hij zou zich hier niet mee kunnen verzoenen.

Dan zie ik hem hier ook niet zien komen werken met een salarisplafond.

Al zou hij absoluut een goede keuze zijn. Zijn genoemde opvolger bij STVV, Yannick Ferrera, is trouwens ook een goede trainer.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 May 2013 10:02
Sintruin heeft het over geldzaken maar Guido gaat weg omdat hij niet vrij is om zijn eigen elftal opstelling te maken. Hij moet rekening houden met de belangen van externe partijen. Lees Duchâtelet en consorten.

Nog iets anders. Er is in de regio wederom een partij in de voetbaljungle gesignaleerd.

Een malafide spelersmakelaar,Stéphane Di Maria, die RCS Verviers wil overnemen. www.sdm47.com/
Zou de topman van DSM , Martin Masset, ook al gesproken hebben met hem ?
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

• Och jeh
  • Och jeh's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

24 May 2013 10:28
Ik lees overal dat het Ruijs word, mits hij door R*da word vrijgegeven. Als eerste reserve geldt Jan van Dijk.
Waarom lees ik dan overal de naam van Brepoels? Waar wordt dat op gebaseerd???

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 May 2013 16:27 - 24 May 2013 16:28
Voetbalprimeur.nl: over de zoektocht van Sparta naar een nieuwe trainer:

"Sparta kan aanstaande zondag ten koste van Roda JC Kerkrade promoveren naar de Eredivisie. In dat geval lijkt Ruud Brood een redelijke kandidaat. Vloet: "Die vraag is mij meer gesteld, want de profielschets die wij hebben gemaakt past wel in dat beeld. Maar ik ga nooit in op namen. Ik noem pas namen op het moment dat iets definitief is."

Wellicht dat Roda Ruud Brood laatgaan en misschien wel zelf met Ruijs verder wil gaan als hoofdtrainer, wie weet.

Waar de naam van Brepoels iedere keer vandaan komt??? Volgers van het Belgisch voetbal wellicht, daar heeft ie goed gepresteerd, maar in Nederland heeft Brepoels nooit als hoofdcoach bij een BVO gewerkt, wel kort bij MVV (in de jeugd ) gewerkt. Persoonlijk zie ik liever een Ned. trainer bij MVV komen, ook als Ruijs niet komt.
Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.
Last edit: 24 May 2013 16:28 by Mienclub1902.

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 May 2013 19:27 - 24 May 2013 19:28
Roei baank wrote: Sintruin heeft het over geldzaken maar Guido gaat weg omdat hij niet vrij is om zijn eigen elftal opstelling te maken. Hij moet rekening houden met de belangen van externe partijen. Lees Duchâtelet en consorten.

Nog iets anders. Er is in de regio wederom een partij in de voetbaljungle gesignaleerd.

Een malafide spelersmakelaar,Stéphane Di Maria, die RCS Verviers wil overnemen. www.sdm47.com/
Zou de topman van DSM , Martin Masset, ook al gesproken hebben met hem ?

Ik las althans wat anders in de belsje gezet dat hij zoveel moest inleveren bij een eventueel nieuw contract ,,dat hij nog weiniger ging verdienen dan in zijn tijd als arbeider,,aldus guido.
Mijn vraag is het lijkt mij dan ook sterk dat hij wel naar mvv zou komen?
Ik denk gewoon aan het scenario zoals eerder weer gegeven nl tiny of jan en er is geen derde optie.
Ik denk alleen als tiny gratis komt zal hij eventueel de nieuwe trainer worden,anders halen ze van dijk die de amateurs van gemert traint dus ook zonder extra geld gehaald kan worden.
Ik denk dat jan te ,,lief,, is en dus niet het juiste plaatje zou zijn binnen mvv!
Als hij het wel word laat hem dan het tegendeel bewijzen,en laat mij dan giga ongelijk hebben.
Ik hoop een ding dat de nieuwe trainer mvv wel al aan het werk heeft gezien in de afgelopen competitie,zodat heel duidelijk is met wat voor een team we de nieuwe comp in gaan...ben ik nu super ongeduldig?...ben ik dat niet al 46 jaar :lachen:...gr opa ;).
....
Last edit: 24 May 2013 19:28 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: Danny1983

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2013 23:46
Sjotelsplak wrote: Rene meulensteen?

Wil graag eens hoofdcoach worden.

Sjotelsplak: daar komt ie!!! :thumbsup:

Meulensteen neemt afscheid van Manchester United
27/05/2013 21:14

René Meulensteen is niet langer assistent-manager bij Manchester United. De Nederlander is opgestapt bij de Engelse landskampioen.

Met de komst van de nieuwe manager David Moyes is er een nieuwe wind gaan waaien op Old Trafford. De Schot neemt zijn eigen staf mee van zijn vorige club Everton. Assistent Mike Phelan en keeperstrainer Eric Steele moesten het veld al ruimen.

Meulensteen mocht wel blijven, maar kreeg naar eigen zeggen geen duidelijkheid over zijn toekomstige rol bij de recordkampioen. De Brabander verzorgde bij United nagenoeg alle veldtrainingen. Die taak neemt Moyes komend seizoen zelf voor zijn rekening.

Meulensteen was sinds 2001 in diverse functies werkzaam bij Manchester United. Tussen 2006 en 2007 was hij kort hoofdtrainer van het Deense Brøndby IF, maar dit werd geen succes. Hij keerde vervolgens terug naar de topclub uit Engeland waarmee hij diverse landstitels behaalde en in 2008 de Champions League won.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

28 May 2013 00:00
die komt echt niet naar mvv,kunnen ze niet betalen,en die gaat echt niet van manchester united naar een j.l club,

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

28 May 2013 08:27 - 28 May 2013 08:28
sefke1961 wrote: die komt echt niet naar mvv,kunnen ze niet betalen,en die gaat echt niet van manchester united naar een j.l club,

Nee je komt ook niet van standaard Luik naar Maastricht :lachen:
Wat maakt dat nou uit er bestaan ook nog mensen met gevoel niet alleen die aan geld denken!!!
Dus zeker mogelijk :thumbsup:
En zelfs als je aan geld denkt kan dit een goed iets zijn om je in de picture te zetten kijk naar leroy ;)
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Last edit: 28 May 2013 08:28 by Danny1983.

• Armand
  • Armand's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 08:58
Alsof Meulensteen zich nog in de picture moet zetten ,Die man kan waarschijnlijk overal terecht en komt zeker NIET naar mvv

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

28 May 2013 10:20
dit is ook mijn gevoel maar misschien heeft hij wel heimwee naar zijn limburgse roods want eens een limburger altijd een limburger al denk ik wel dat hij op een hoger niveau kan beginnen .

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 12:00 - 28 May 2013 12:01
dreekemvvke wrote: dit is ook mijn gevoel maar misschien heeft hij wel heimwee naar zijn limburgse roods want eens een limburger altijd een limburger al denk ik wel dat hij op een hoger niveau kan beginnen .

dreeke Meulensteen is toch geen Limburger. Gisteravond in het sportprogramma van L1 vertelde Marcel van den Bunder dat MVV geen schijn van kans maakt in de arbitrage zaak ivb Ruijs hij zij voor Ruijs is dit geen positie verbetering.
Last edit: 28 May 2013 12:01 by ouwe rot.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

28 May 2013 13:28 - 28 May 2013 13:31
laten we dat maar over laten aan mensen die daarvoor zijn opgeleid ,het gaat niet altijd maar over geld maar over hoe de mens er tegen overstaat in dit geval want er niets zo moeilijk als een mens die het niet meer naar zijn zin heeft en dat ga je zeker krijgen bij roda jc.in het geval meulensteen dacht ik dat hij limburger was het klinkt zo limburgs.
Last edit: 28 May 2013 13:31 by dreekemvvke. Reason: iets vergeten

• Fabrice
  • Fabrice's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder

28 May 2013 13:40
Fabrice wrote: Hugo Broos
(sssst kijk ff naar zijn palmares!)

of

Jos Daerden

Mijn favoriet Broos gaat waarschijnlijk naar Vitesse.
Tja ...

• Jo70
  • Jo70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 13:41
Ja Owwe Rot, dat zegt Van den Bunder. Volgens mij roept hij maar wat en weet hetzelf natuurlijk ook niet. Of zit hij soms in de Arbitragecommissie!! Het zijn Duitsers en blijven Duitsers. En die weten altijd alles beter.

Wat een onzin slaat die vent zich eruit!!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 15:51
Hopelijk is Rinkens nu van zijn naiviteit af , dat MVV moet samenwerken met Roda op verschillende gebieden.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Time to create page: 0.349 seconds