Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

31 May 2013 00:47
Smirnoff wrote: Dat ze Ruijs gewoon in Kerkrade laten.
Genoeg keuze uit andere trainers.

De trainer zal toch mee moeten gaan bepalen in de selectie van volgend seizoen.
Spelers willen ook weten wie de trainer wordt en nemen dit mee in de keuze om voor MVV uit te komen volgend seizoen.

Ik mag hopen dat elsen al langer bezig is met komend seisoen.
Oke een nieuwe trainer heeft wensen maar om nu eerst te wachten op een trainer ?
Dan is de belangrijkste voorbereiding voor komend seisoen al verputst.
Rustig de spelers aan de selectie toevoegen die nodig zijn.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

31 May 2013 08:04
tuutsje wrote: Roda zou Ruijs willen laten gaan als Labylle part of the deal zou zijn.

Note; MVV wilt dit niet, lijkt me ook logisch.

Bron; Iemand die dicht bij Elsen staat.

Whahaha als dit zo is oprotten met gast laat leroy dan nog maar liever een jaar hier voetballen mag hij volgend seizoen gratis weg zo is hij ook binnen gekomen ik gun t hem en niet *oda :rolleye:
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 11:25
Beste Danny1983. Ik waardeer je betrokkenheid bij MVV ten zeerste, maar is het nou echt nodig om op elk item te reageren?? Als ik mvv-fans bezoek, zie ik regelmatig linksboven bij de laatste forumreacties vijf keer jouw naam als laatste reactie. Voor mij een reden om (uitzonderingen daargelaten) niet meer te gaan lezen. En ik vermoed dat ik niet de enige ben. Ik wil je niet de les lezen, helemaal niet, maar ik hoop dat je inziet dat je met nietszeggende reacties dit totale forum soms tekort doet...
The following user(s) said Thank You: pepernoot, MVVke, Klomeleer, Maosbrögk, Lummel, Dixi, Karakter, tuutsje, donny, Peter Pan and 1 other people also said thanks.

• Malpertoni
  • Malpertoni's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

31 May 2013 13:53
Ik vind dat us MVV verkeerd bezig is met het kiezen van een trainer. Medio februari 2013 maakt Trost bekend dat hij zijn contract niet gaat verlengen. Dus moet bij MVV leiding de alarmbellen rinkelen en uitkijken naar een nieuwe betaalbare coach. Nee, MVV moet perse Ruijs hebben die onder contract staat bij **** wc. MVV heeft genoeg tijd om een trainer te selecteren. Nu wordt er een arbitrage zaak aangespannen. Mocht deze rechter MVV in het ongelijk stellen en MVV moet een vergoeding betalen, wat zal de MVV leiding dan beslissen? Juist, MVV zegt dan nee tegen Ruijs, want MVV heeft het geld heel, heel hard nodig. Weer enkele verloren. Heren bestuursleden kijkt eens goed in het rond, er zijn genoeg trainers die geen contract hebben of net geslaagd zijn. Nog enkele weken en dan begint men weer aan het nieuwe seizoen, in samenspraak met de nieuwe trainer zal MVV toch de selectie weer moeten versterken. Ook het voorbereidingsprogramma moet nog in elkaar worden gezet etc.

• donny
  • donny's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

31 May 2013 15:20
Brncic wrote: Beste Danny1983. Ik waardeer je betrokkenheid bij MVV ten zeerste, maar is het nou echt nodig om op elk item te reageren?? Als ik mvv-fans bezoek, zie ik regelmatig linksboven bij de laatste forumreacties vijf keer jouw naam als laatste reactie. Voor mij een reden om (uitzonderingen daargelaten) niet meer te gaan lezen. En ik vermoed dat ik niet de enige ben. Ik wil je niet de les lezen, helemaal niet, maar ik hoop dat je inziet dat je met nietszeggende reacties dit totale forum soms tekort doet...
Sluit me hier volledig bij aan..

Even On Topic, heb begrepen dat Maccabi Tel Aviv interesse heeft in Kluivert, dus tenzij hij meer van Karnaval houdt dan van zon, kunnen we de naam schrappen (als hij uberhaupt ooit erop heeft gestaan) ;)

• peter ruiver
  • peter ruiver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Draan wie verkes Wullem !!

31 May 2013 16:13
Malpertoni wrote: Ik vind dat us MVV verkeerd bezig is met het kiezen van een trainer. Medio februari 2013 maakt Trost bekend dat hij zijn contract niet gaat verlengen. Dus moet bij MVV leiding de alarmbellen rinkelen en uitkijken naar een nieuwe betaalbare coach. Nee, MVV moet perse Ruijs hebben die onder contract staat bij **** wc. MVV heeft genoeg tijd om een trainer te selecteren. Nu wordt er een arbitrage zaak aangespannen. Mocht deze rechter MVV in het ongelijk stellen en MVV moet een vergoeding betalen, wat zal de MVV leiding dan beslissen? Juist, MVV zegt dan nee tegen Ruijs, want MVV heeft het geld heel, heel hard nodig. Weer enkele verloren. Heren bestuursleden kijkt eens goed in het rond, er zijn genoeg trainers die geen contract hebben of net geslaagd zijn. Nog enkele weken en dan begint men weer aan het nieuwe seizoen, in samenspraak met de nieuwe trainer zal MVV toch de selectie weer moeten versterken. Ook het voorbereidingsprogramma moet nog in elkaar worden gezet etc.

Een leuk verhaal,maar weten wij supporters hoe de vork in de steel zit???
Ik ga er van uit dat dit bestuur zijn "pijlen op meerdere doelen richt"!!
Draan wie verkes Wullem !!
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak

• vette sajs
  • vette sajs's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

31 May 2013 20:13
vandaag van een zeer goede bron vernomen dat MVV en #oda er bijna uit zijn en er dat geen arbitrage zaak komt.
Ruijs is al bezig met de selectie voor volgend jaar!

Dat scheelt natuurlijk weer enkele zeer belangrijke weken.
Als je nu niet met nieuwe spelers aan het praten bent, zijn de betere natuurlijk al weg, iedere club is nu zijn elftal voor volgend jaar aan het vormen.

• Armand
  • Armand's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 20:41
Hoor toch vaker bij ons in de kroeg van wat oudere mensen dat Ruijs toch een goeie vakman schijnt te zijn en een aardige man.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

31 May 2013 20:58
lijkt me stug,dat roda nu ineens akkoord gaat met mvv, of er zit een addertje onder het gras, misschien gaat castro of rutjes wel naar roda om zo een deal te krijgen

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 21:32
sefke1961 wrote: lijkt me stug,dat roda nu ineens akkoord gaat met mvv, of er zit een addertje onder het gras, misschien gaat castro of rutjes wel naar roda om zo een deal te krijgen

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat Aachen-Nord nu wel akkoord gaat. Tot afgelopen zondag was het nog onzeker of Aachen-Nord een directe concurrent van ons zou worden in Jupiler League en dan gaan je niet een eigen trainer zonder slag op stoot afstaan aan je concurrent.
Nu duidelijk is dat we (helaas) in een andere competitie spelen, is het voor Aachen-Nord een stuk minder "hot". Ze zullen weinig last van hem hebben.
MVV gaat overigens echt geen spelers inzetten om een trainer naar hier te krijgen. Dat zou het domste zijn wat je kunt doen.

• Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 23:02 - 31 May 2013 23:03
Malpertoni, ik veronderstel dat het MVV-bestuur weet waar ze mee bezig zijn. Ik heb te weinig informatie om een afgewogen oordeel te kunnen vellen over de door MVV gehanteerde strategie. Als dit bestuur/ technische staf kiest voor Ruys, dan zullen ze daar een goede reden voor hebben en zullen ze ook inschatten dat dit een realistische optie is. Ik denk dan ook dat het bestuur met je tip om eens goed rond te kijken niet zo veel kan, omdat ze dit zeer waarschijnlijk al (al veel langer en intensiever dan jij en ik denken te weten) weloverwogen aan het doen zijn. Ze treden daarover om strategische redenen alleen niet naar buiten. Het recente verleden heeft bewezen dat de technische staf van MVV Maastricht heel goed weet waar ze mee bezig zijn. Daar vertrouw ik ook nu in alle rust op.
Last edit: 31 May 2013 23:03 by Frank Salemans.
The following user(s) said Thank You: peter ruiver

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 23:12
De kans is inderdaad groot dat er geen arbitrage zaak komt. Het gerucht gaat dat er meer aan de hand is tussen tinus en onze oosterburen waardoor een eventuele arbitrage zaak overbodig wordt.
Verder denk ik dat Tinus, samen met de heren Bastiaans en Elsen, al ver gevorderd zijn met de samenstelling van de selectie.
De begroting voor het komend seizoen is nu bekend dus kunnen ze aan tafel met de Heren makelaars. De beste deals maak je echter op het laatste moment.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jun 2013 07:38
Roda zal Ruys veel belooft hebben wat betreft de RJO, maar zullen dit financieel gezien niet kunnen waar maken, bij een rechtzaak zal dit naar buiten komen, iets waar Roda niet op zit te wachten. :woohoo:

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jun 2013 07:48
Ik lees net dat Roda 8 jeugdspelers een contract aanbied, misschien bang dat Ruys er een wil meenemen naar MVV..........?

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jun 2013 12:57
Vluuzak wrote: Ik lees net dat Roda 8 jeugdspelers een contract aanbied, misschien bang dat Ruys er een wil meenemen naar MVV..........?

Dit is wel het bewijs dat Ruys prima werk heeft afgeleverd bij Roda afgelopen seizoen.

Time to create page: 0.350 seconds