Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

19 Jun 2013 21:39
Ik ga er vanuit dat Elsen samen met Tiny de nieuwe selectie aan het samenstellen is, MVV wist van te voren dat zo'n uitspraak 4 a 5 weken op zich laat wachten'en komt daarom met plan B, maar ik wist niet dat iemand die de RJO moest gaan leiden, zo weinig verdiende bij de club van"Limburg". Dus men wou Labylle(400.000) ruilen tegen iemand met iets meer loon dan het minimum......... :lachen:
The following user(s) said Thank You: MVV4life, opadiehard

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

19 Jun 2013 21:41
Uitspraak
Het duurt vier tot zes weken voordat de arbitragecommissie met een uitspraak komt. Dat is vlak voor het begin van het nieuwe seizoen.

Ik mag toch hopen dat de KNVB een snelle uitspraak zal doen.....spoed arbitrage ???

Verder denk ik dat het niks uitmaakt dat de uitspraak pas na 4 tot 6 weken komt, ik denk dat (gezien de toch grote loons verbetering en de sportieve verbetering) Tiny in het gelijk gesteld gaat worden.
Ron Elsen en Tiny Ruijs zijn allang bezig met komend jaar, laat ik het zo zeggen: ik kan me niet voorstellen dat het niet zo zou zijn.

Nu afwachten welke spelers erbij komen en welke nog vertrekken....

Voor die *** club waar Tiny nu zit, zou het ook beter zijn als dit snel afgehandeld wordt.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Lassie80
  • Lassie80's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

19 Jun 2013 21:41
4 tot 6 weken pfff... Is hier werkelijk zoveel tijd voor nodig?
Tiny Ruys moet toch wel zeer bijzondere kwaliteiten in huis hebben, anders snap ik niet waarom MVV dit risico (slechte voorbereiding, moeilijker spelers aantrekken etc.) gaat lopen...

Het verhaal van een nieuwe procedure starten om een trainer gaat er bij mij niet in. Je hebt toch een top 3 uit de 60! kandidaten.

En daarnaast werkt MVV toch in termijnen van 3 jaren, hoorde ik Rinkens bij L1 vertellen? Dus waarom een 1-jarig contract? Of geldt de 3-jaren-regel niet voor trainers/spelers?

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jun 2013 21:48
Ruys zou de RJO gaan leiden, die gaat men dit seizoen opstarten, Roda kan dus ook geen 4a5 weken wachten, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

19 Jun 2013 21:54 - 19 Jun 2013 21:58
Behalve het betere salaris vindt Ruijs een ploeg in de Jupiler-league een mooiere klus als trainer dan de A1-jeugd die hij in Kerkrade coacht. Roda JC betwist dat.

Tjonge, ze betwisten dat, wat een rare gedachte bij R*J*

Dus als Brood gedegradeerd was en jup-league zou spelen, dan zou de baan van Tiny bij de A1 mooier zijn geweest ??? hier ontgaat mij alle logica.
Het blijven mismieters die steenkolen duitsers :puke: :puke:
Last edit: 19 Jun 2013 21:58 by Us Clubke.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jun 2013 21:54
Vluuzak wrote: Ruys zou de RJO gaan leiden, die gaat men dit seizoen opstarten, Roda kan dus ook geen 4a5 weken wachten, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Roda en MVV spelen toch geen spellentje ivb de jeugd opleiding ?.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jun 2013 21:55
Geld(loon) hoefde Ruys het toch niet meer voor te doen ? Dus dat lijkt me een zwak argument. Wel geinig dat Ruys schijnbaar zo weinig verdiende bij Roda.

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jun 2013 22:11
Naam: Joepeman
Tijd: 19-06-2013 22:03

ik wil niet meteen termen als amateurisme in de mond nemen, maar als je in een voetbalcontract een term als positieverbetering neerzet, zonder die duidelijk te specificeren, zoals: een post als hoofdtrainer in de JUP of ED is WEL positieverbetering, salarisverhoging NIET, dan vraag je om dit soort problemen. Maar wat mij betreft: als de beste man vertrekt (en dat is zijn goed recht als hij elders drie keer zoveel kan verdienen), dan gaat hij maar. Maar dat betekent wel, dat de 'no fly-zone' boven Maastricht definitief einde verhaal is en dat Roda vanaf nu gewoon spelers in Maastricht kan gaan ophalen. Wat mij betreft mag de oorlog dan dus ook uitgespeeld worden. Eens kijken wie er dan aan het langste eind gaat trekken!

Spelers in Maastricht gaat ophalen........waar gaan ze die dan van betalen of gaat hun hoofdsponser, de gemeente Kerkrade weer bijspringen, wat een raar volk daar bij de Deutsche grens. :woohoo:

• Dixi
  • Dixi's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jun 2013 22:18
3x zoveel...?? Dus MVV had ook lager kunnen inzetten?
Maar wel leuk om te lezen dat die Duitsers dit betwisten.
Alsof 3x zoveel verdienen en trainer worden van een BVO geen vooruitgang is op trainer zijn van een A-jeugd uit de kelder van de eredivisie.
Ik ga met een glimlach naar bed straks.

Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
The following user(s) said Thank You: MVV4life, opadiehard

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jun 2013 22:40
Volgende week uitspraak zaak-Ruijs

De arbitragecommissie van de KNVB doet eind volgende week uitspraak in de zaak tussen Tini Ruijs en Roda JC. De jeugdcoach heeft nog een doorlopend contract bij de Kerkraadse club, maar kan hoofdtrainer worden bij MVV. Roda houdt hem echter aan zijn contract.

Voetbal
Van onze verslaggever

Beide partijen kwamen woensdagavond niet nader tot elkaar in een zitting in Zeist. Ruijs vindt zijn overgang naar MVV een positieverbetering en kan in Maastricht drie keer zoveel verdienen. Roda meent dat hij zijn contract moet respecteren.

Lees uitgebreid nieuws over deze zaak in de krant van donderdag.

Een week valt nog mee. Ik ben eens benieuwd.

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jun 2013 22:42
Trost heeft in februari aangegeven niet door te gaan als trainer van MVV. Waarom duurt het bij MVV dan weer zo ontzettend lang dat ze vervanger hebben? Als Ruys topkandidaat was, dan weet je dat ie niet direct beschikbaar is. Had de arbitragezaak eerder gedaan en hij had gewoon nu al kunnen beginnen. Nee, hier gaat weer alles last minute en Ruys kan waarschijnlijk pas laatste week voorbereiding voor het eerst voor de groep staan.
Welke speler kiest nu voor een club waar het nog zeer onzeker is wie er trainer zal zijn en welke spelinzichten gehanteerd zullen worden...?
Spoedarbitrage is ook een lachtertje...zolang doen over een uitspraak...wat als het ajax was geweest? Dan was er NU al een uitspraak geweest.
Ruys gaat er sportief op vooruit en blijkbaar financieel ook. Op welke grond zou hij de zaak dan NIET winnen? Lijkt me dat je binnen 1 week uitspraak kunt doen.

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jun 2013 22:58
Maosbrögk wrote: Ruys gaat er sportief op vooruit en blijkbaar financieel ook. Op welke grond zou hij de zaak dan NIET winnen?
Wellicht dat MVV hier ook rekening mee houdt. Dat ze er wel vanuit gaan dat Ruys het gaat winnen. En mocht Ruys het niet winnen, dat ie dan alsnog zelf zijn contract afkoopt. Alleen probeert Ruys het natuurlijk eerst op deze manier.
Ik kan me anders niet voorstellen waarom MVV alle hoop op 1 trainer vestigt.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• Hughes
  • Hughes's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

19 Jun 2013 23:21
Sjotelsplak wrote:
Maosbrögk wrote: Ruys gaat er sportief op vooruit en blijkbaar financieel ook. Op welke grond zou hij de zaak dan NIET winnen?
Wellicht dat MVV hier ook rekening mee houdt. Dat ze er wel vanuit gaan dat Ruys het gaat winnen. En mocht Ruys het niet winnen, dat ie dan alsnog zelf zijn contract afkoopt. Alleen probeert Ruys het natuurlijk eerst op deze manier.

Dat lijkt me ook. Ze zijn zo zeker van hun zaak, dus spelen ze het spelletje gewoon mee, want het gaat uiteindelijk om geld.
Roda wil gewoon dwars zitten omdat ze er waarschijnlijk niet veel geld uit kunnen halen. Ze hebben natuurlijk een punt, contract is contract, maar in voetballerij werkt het niet zo. Malki vertrekt ook weer ondanks contract, maar daar krijgen ze anderhalf miljoen voor. Dit zet de verhoudingen lekker op scherp en Limburg is weer het lachertje van Nederland. Wat een kneuterig gedoe.

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jun 2013 23:25
Hughes wrote:
Sjotelsplak wrote:

Dat lijkt me ook. Ze zijn zo zeker van hun zaak, dus spelen ze het spelletje gewoon mee, want het gaat uiteindelijk om geld.
Roda wil gewoon dwars zitten omdat ze er waarschijnlijk niet veel geld uit kunnen halen. Ze hebben natuurlijk een punt, contract is contract, maar in voetballerij werkt het niet zo. Malki vertrekt ook weer ondanks contract, maar daar krijgen ze anderhalf miljoen voor. Dit zet de verhoudingen lekker op scherp en Limburg is weer het lachertje van Nederland. Wat een kneuterig gedoe.

Reden nummer 350 om nooit - op welk gebied dan ook - met dat krapuul uit het oosten samen te werken. Nu niet en altijd niet.
The following user(s) said Thank You: MVV4life

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jun 2013 00:19
Wat ik me nu eigenlijk af vraag. Ik weet overigens niet of iemand anders me al voor is geweest met deze beredenering, dit topic loopt nu zo snel vol, dat het onmogelijk is om alles goed te lezen:

Ik zie een artikel van 20 februari dat Trost aan het einde vh seizoen vertrekt bij MVV. Áls Ruijs de eerste prioriteit was, waarom hebben ze in februari/maart dan niet al een arbitrage-zaak optie besproken met Ruijs? Dan was de uitslag eind mei, begin juni binnen geweest...

Had MVV dan eerst tóch een andere kandidaat op het oog? Wie zou dat dan geweest zijn?

Time to create page: 0.363 seconds