Nieuwe trainer MVV Maastricht
- hindriks
-
- Junior Member
-
Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
20 Jun 2013 00:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 08:49Wezenlijke aspecten zijn:
1. Positieverbetering. (wat een dom gezwets van die advocate: "Hij blijft trainer van een elftal".
Hoofdcoach van een BVO is toch wel iets anders, dan Hoofd opleidingen.
2. financieel gaat Tiny er ook nog op vooruit. (Bij ons kan hij 3x zoveel verdienen).
Mocht Aachen-Nord hem aan zijn contract houden en de zaak winnen (waar ik zeker niet van uit ga), dan zal Tiny behoorlijk minder gemotiveerd zijn.
Een bekend spreekwoord is: met onwillige honden is het slecht hazen vangen.
Volgens mij stikken ze daar van de angst dat Tiny een aantal getalenteerde spelers meeneemt naar Maastricht.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 09:45
Los van de trainer, ik vind dit gewoon geen goede start van MVV.
Kan het ook niet begrijpen dat de club deze weg bewandeld en op het allerlaatste moment met een trainer komt
- Boschpoort
-
- Administrator
-
20 Jun 2013 10:04Vluuzak wrote: Naam: Joepeman
Tijd: 19-06-2013 22:03
ik wil niet meteen termen als amateurisme in de mond nemen, maar als je in een voetbalcontract een term als positieverbetering neerzet, zonder die duidelijk te specificeren, zoals: een post als hoofdtrainer in de JUP of ED is WEL positieverbetering, salarisverhoging NIET, dan vraag je om dit soort problemen. Maar wat mij betreft: als de beste man vertrekt (en dat is zijn goed recht als hij elders drie keer zoveel kan verdienen), dan gaat hij maar. Maar dat betekent wel, dat de 'no fly-zone' boven Maastricht definitief einde verhaal is en dat Roda vanaf nu gewoon spelers in Maastricht kan gaan ophalen. Wat mij betreft mag de oorlog dan dus ook uitgespeeld worden. Eens kijken wie er dan aan het langste eind gaat trekken!
Spelers in Maastricht gaat ophalen........waar gaan ze die dan van betalen of gaat hun hoofdsponser, de gemeente Kerkrade weer bijspringen, wat een raar volk daar bij de Deutsche grens. :woohoo:
Als juist is wat gesuggereerd wordt, namelijk dat er een clausule in het contract van Ruijs staat positieverbetering een reden is voor ontbinding van de arbeidsovereenkomst, zonder dat aangeduid wordt wat onder positieverbetering wordt verstaan, zijn het wel ongelooflijke amateurs bij roda.
En als Ruijs in maastricht zelfs nog meer kan verdienen dan in kerkrade (wat ik serieus betwijfel) dan moeten ze heel gauw ophouden met janken.
Oh ja, Labylle krijgen ze niet of alleen voor de hoofdprijs. Die heeft een doorlopend contract!

- Boschpoort
-
- Administrator
-
20 Jun 2013 10:08
- Hill28
-
- Visitor
-
20 Jun 2013 10:19 - 20 Jun 2013 10:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
20 Jun 2013 12:35Nao Väöre wrote: Lijkt mij vrij duidelijk. De KNVB kan niet anders dan Ruijs naar ons laten komen.
Wezenlijke aspecten zijn:
1. Positieverbetering. (wat een dom gezwets van die advocate: "Hij blijft trainer van een elftal".
Hoofdcoach van een BVO is toch wel iets anders, dan Hoofd opleidingen.
2. financieel gaat Tiny er ook nog op vooruit. (Bij ons kan hij 3x zoveel verdienen).
Mocht Aachen-Nord hem aan zijn contract houden en de zaak winnen (waar ik zeker niet van uit ga), dan zal Tiny behoorlijk minder gemotiveerd zijn.
Een bekend spreekwoord is: met onwillige honden is het slecht hazen vangen.
Volgens mij stikken ze daar van de angst dat Tiny een aantal getalenteerde spelers meeneemt naar Maastricht.
Ze hebben dit natuurlijk zien aankomen, daarom hebben ze vorige week 8 jeugd spelers een contract aangeboden.
Natuurlijk komen deze 8 nooit op het eerste te spelen, maar voor R*d* belangrijker, ze kunnen nu ook niet gratis weggaan........die jeugd spelers hebben nu zichzelf de strop om hun eigen nek heel strak aangetrokken. Was natuurlijk voor die spelers heel verleidelijk, maar erg dom om te tekenen voor hun eigen ontwikkeling.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 12:37Hill28 wrote: Sorry hoor, maar ook ik vraag me af waarom het nou persé weer net een stafflid uit Kerkrade moet zijn. Wat is er mis met n Sjeng aan t roer? Keuze uit zo 'n 150.000..
Tiny is een "Hollender" die bij Fortuna heeft gespeeld.
Heeft verder niks met zijn huidige werkgever.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 12:40 - 20 Jun 2013 12:43Boschpoort wrote: Ik weet dat sommigen er principieel niet op kijken (ik heb geen principes) maar het prikbord van rodajcfans is weer erg vermakelijk deze dagen. Ze denken dat wij roda als de 'grote broer' zien. Hilarisch.
Het jongere broertje van MVV is een grote Dik kop geworden die denk zelf de grote broer te zijn...Toen MVV na meer dan 55 jaar op het hoogste nivo te hebben gespeeld en degradeerde begin jaren 70, kwam R*D* net kijken....MVV heeft nu bijna 80 jaar op het hoogste nivo gespeeld. 2x zoveel als R*D*
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 15:37Ze zeggen dat ze plan B hebben Elsen aan het roer omdat een andere trainer geen volle 100% vertrouwen zou krijgen.
Maar dan vraag ik me af of Tiny wel 100% vertrouwen krijgt want hoelang weten ze al dat Trost weg gaat bij MVV?
Lang zat en als ze echt volle 100% vertrouwen in Tiny zouden hebben was dit al allemaal achter de rug en hadden ze al veel eerder de rechtzaak gehad.
- Wyck
-
- New Member
-
20 Jun 2013 15:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 16:21Wyck wrote: Elsen zou een zeer slechte zaak zijn voor MVV. De enige reden dat Elsen nog bij MVV zit is dat hij een doorlopend contract heeft dat te duur is om af te kopen. Een zelfde verhaal als Rob Delaheije vroeger. Elsen maakt zich al jaren onmogelijk binnen mvv en is ook de reden dat veel (jeugd) spelers besluiten om weg te gaan. Daarnaast was Elsen niet on speaking terms met Trost. Dit geld ook voor onze voorzitter. (bron assistent trainer) Het beste voor mvv is een afscheid van Elsen.
Hallo beste mede forum leden.....ik zeg niks !!!

- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
20 Jun 2013 17:02Beste forum leden ik zeg ook niks, maar dit zegt genoeg. Alle bovenstaande info kan ik bevestigen. Ik heb de info van een van de nieuwe " kopstukken" uit het bedrijfsleven.Napoleon wrote:Wyck wrote: Elsen zou een zeer slechte zaak zijn voor MVV. De enige reden dat Elsen nog bij MVV zit is dat hij een doorlopend contract heeft dat te duur is om af te kopen. Een zelfde verhaal als Rob Delaheije vroeger. Elsen maakt zich al jaren onmogelijk binnen mvv en is ook de reden dat veel (jeugd) spelers besluiten om weg te gaan. Daarnaast was Elsen niet on speaking terms met Trost. Dit geld ook voor onze voorzitter. (bron assistent trainer) Het beste voor mvv is een afscheid van Elsen.
Hallo beste mede forum leden.....ik zeg niks !!!
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 17:54Wyck wrote: Elsen zou een zeer slechte zaak zijn voor MVV. De enige reden dat Elsen nog bij MVV zit is dat hij een doorlopend contract heeft dat te duur is om af te kopen. Een zelfde verhaal als Rob Delaheije vroeger. Elsen maakt zich al jaren onmogelijk binnen mvv en is ook de reden dat veel (jeugd) spelers besluiten om weg te gaan. Daarnaast was Elsen niet on speaking terms met Trost. Dit geld ook voor onze voorzitter. (bron assistent trainer) Het beste voor mvv is een afscheid van Elsen.
Welke jeugdspelers zijn er dan door Elsen vertrokken en waar zijn die dan terecht gekomen, er zijn de laatste jaren toch heel wat spelers doorgestroomd naar de hoofdmacht.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 19:30Wat jeugdbeleid betreft: welke spelers hebben het nu structureel gehaald bij MVV: borgers, Voorjans moeten weg, Voorn vertrok eerder naar FSC, Wintjens moest weg, Smeets wil weg.
Het ene jaar wordt geroepen ; we hebben 4 spelers uit de eigen opleiding in de basis, een jaar later worden ze weggestuurd.
Zo veranderlijk is de voetballerij dus. Maar goed, de prestaties zijn gewoon prima!