Nieuwe trainer MVV Maastricht
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
20 Jun 2013 20:34Wat betreft Elsen vind ik het wel zorgwekkend wat hier beweert wordt aangezien het dus meerdere mensen zijn die dit aangeven. Wel is het natuurlijk zo dat een gerucht snel gevoed is. Wat bedoel je nou Wyck met dit gedeelte?
Daarnaast was Elsen niet on speaking terms met Trost. Dit geld ook voor onze voorzitter. (bron assistent trainer)
Bedoel je nou dat Rinkens ook niet op dezelfde lijn zit als Elsen? Of bedoelde je Trost? Lijkt me in het eerste geval dan vreemd dat Elsen dan eventueel interim wordt mocht het toch onverhoopt slecht aflopen in Zeist. Neem aan dat je dan Hermans aanhaalt aangezien hij nog de enige assistent is na het vertrek van Verberne.
Blijkbaar zijn ze wel loslippig dan bij MVV tegenwoordig als ik dan ook lees dat Aloy Agu aangeeft dat Frans Erens of Maurice Schoenmaeckers zou zeggen dat een vertrek van Elsen gewenst is. Persoonlijk vind ik Elsen ook wel redelijk arrogant overkomen, maar voor mij is het belangrijkst dat hij zijn taak als technisch manager goed uitvoert. Op dat vlak doet hij het toch naar behoren met het binnenhalen afgelopen seizoen van bv. Veldmate, Rutjes, Schreurs, Gillis, Castro noem maar op. Dat hij dan een oud contract heeft voor onbepaalde tijd zoals ik begrijp daar kan hij ook niets aan doen. Het is natuurlijk wel ideaal als de belangrijke pionnen binnen MVV goed met elkaar door een deur kunnen, maar je hoeft geen vrienden te zijn om toch goed te presteren. Kan me trouwens niet zo snel voor de geest halen welke spelers er dan weggepest zouden zijn?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 21:55Als je na gaat, een jeugdopleiding kost misschien 2 ton op jaarbasis voor MVV nu op dit moment. En op een aantal jaar gezien miljoenen. Als er dan maar eens 1x per 5 jaar een speler doorgroeit en word verkocht voor een flinke bedrag.... Maar zelfs dat gebeurd niet.Mienclub1902 wrote: Ook ik heb vernomen (van MVV-bron) dat Elsen de best betaalde werknemer bij MVV is, met nog een contract daterend uit de tijd van Ron Weijzen (met jaarlijkse salarisverhoging). Dat valt Elsen niet te verwijten, hij zou een dief zijn van eigen portemonnee als hij dit zou weigeren, maar dit is wel een forse salarispost.
Wat jeugdbeleid betreft: welke spelers hebben het nu structureel gehaald bij MVV: borgers, Voorjans moeten weg, Voorn vertrok eerder naar FSC, Wintjens moest weg, Smeets wil weg.
Het ene jaar wordt geroepen ; we hebben 4 spelers uit de eigen opleiding in de basis, een jaar later worden ze weggestuurd.
Zo veranderlijk is de voetballerij dus. Maar goed, de prestaties zijn gewoon prima!
Eigenlijk is het gewoon grote geldverspilling.
Waarom niet die 2 ton investeren in 4 goede spelers. Zorgen dat je promoveert, en ga dan weer eens denken om een jeugdopleiding op te richten.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
20 Jun 2013 23:01 - 20 Jun 2013 23:01Hub geduld, eeder jaor zien veer d'r beter oet gekome. Dat geit noe ouch zoe zien!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- mestreech1966
-
- New Member
-
20 Jun 2013 23:21Mienclub1902 wrote: Ook ik heb vernomen (van MVV-bron) dat Elsen de best betaalde werknemer bij MVV is, met nog een contract daterend uit de tijd van Ron Weijzen (met jaarlijkse salarisverhoging). Dat valt Elsen niet te verwijten, hij zou een dief zijn van eigen portemonnee als hij dit zou weigeren, maar dit is wel een forse salarispost.
Elsen staat naar verluidt voor € 100.000,00 op de loonlijst....
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 23:37Anna D. wrote: MVV gaat vol voor Ruys en dan moet je niet een week van tevoren daar niet van afwijken. Heb er ook geen twijfels over dat MVV die zaak gaat winnen. Moet toch heel raar lopen mocht de uitspraak negatief uitvallen. In mijn ogen is dit een duidelijk geval van positieverbetering.
Als MVV vol voor Ruys gingen he dan wisten ze dit al veel eerder en dan was deze rechtzaak al allemaal achter de rug en wisten we al of hij trainer of geen trainer was nu wachten ze tot op het laatste en dan spannen ze pas een rechtzaak aan?
Anna D. wrote: Wat betreft Elsen vind ik het wel zorgwekkend wat hier beweert wordt aangezien het dus meerdere mensen zijn die dit aangeven. Wel is het natuurlijk zo dat een gerucht snel gevoed is. Wat bedoel je nou Wyck met dit gedeelte?
Daarnaast was Elsen niet on speaking terms met Trost. Dit geld ook voor onze voorzitter. (bron assistent trainer)
Bedoel je nou dat Rinkens ook niet op dezelfde lijn zit als Elsen? Of bedoelde je Trost? Lijkt me in het eerste geval dan vreemd dat Elsen dan eventueel interim wordt mocht het toch onverhoopt slecht aflopen in Zeist. Neem aan dat je dan Hermans aanhaalt aangezien hij nog de enige assistent is na het vertrek van Verberne.
Blijkbaar zijn ze wel loslippig dan bij MVV tegenwoordig als ik dan ook lees dat Aloy Agu aangeeft dat Frans Erens of Maurice Schoenmaeckers zou zeggen dat een vertrek van Elsen gewenst is. Persoonlijk vind ik Elsen ook wel redelijk arrogant overkomen, maar voor mij is het belangrijkst dat hij zijn taak als technisch manager goed uitvoert. Op dat vlak doet hij het toch naar behoren met het binnenhalen afgelopen seizoen van bv. Veldmate, Rutjes, Schreurs, Gillis, Castro noem maar op. Dat hij dan een oud contract heeft voor onbepaalde tijd zoals ik begrijp daar kan hij ook niets aan doen. Het is natuurlijk wel ideaal als de belangrijke pionnen binnen MVV goed met elkaar door een deur kunnen, maar je hoeft geen vrienden te zijn om toch goed te presteren. Kan me trouwens niet zo snel voor de geest halen welke spelers er dan weggepest zouden zijn?
Elsen heeft genoeg spelers weg gepest pas geleden is nog een jeugdspeler weggegaan..
En vaak genoeg gehoord ook dat spelers weg zijn gegaan om de reden Elsen.
- Lenica
-
- New Member
-
20 Jun 2013 23:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
20 Jun 2013 23:46Wellicht dat ze het niveau niet aankonden, en dan andere mensen de schuld geven.Lenica wrote: Nog iets van deze spelers gehoord op sportief gebied?
Ik zeg niet dat Elsen heilig is. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij mensen wegpest, vooral niet als ze een bijdrage leveren aan MVV of goed voetballen.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
21 Jun 2013 08:21 - 21 Jun 2013 08:22Ik denk dat deze spelers geluisterd hebben naar het verhaal van Trost en Elsen heeft de de financiële zaken afgehandeld.
Sjotelsplak;
Smeets heeft in 2009 meegedaan aan het wk onder 17 in Nigeria. Zijn medespelers aldaar waren Maher,Castanios,Martens Indie, de Vrij en oa Ola John. Kijk eens waar deze spelers nu spelen. Zegt toch genoeg over de mogelijkheden die MVV biedt om spelers verder te ontwikkelen. Simpel gezegd Investeer in de jeugd, haal goede jeugdtrainers, zet één voetbal visie uit van de E tot het 1e elftal, heb een aantal jaren geduld en het geld komt vanzelf binnen bij verkoop van je eigen spelers uit de regio.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
21 Jun 2013 08:29Wil je als samenleving ,economie of bijvoorbeeld ook in de topsport groeien dan moet je de beste mensen beter maken die zorgen voor het verschil en de groei.
MVV heeft niet de mogelijkheden om hun beste mensen beter te maken, daar hebben we niet het geld maar ook niet de kennis voor...een van de redenen waarom Smeets niet beter wordt .
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
21 Jun 2013 09:12Het is nu wel heel makkelijk om juist de beste spelers uit de selectie te halen, dan moet je wat meer representatief zijn"Aloy Agu wrote: Smeets heeft in 2009 meegedaan aan het wk onder 17 in Nigeria. Zijn medespelers aldaar waren Maher,Castanios,Martens Indie, de Vrij en oa Ola John. Kijk eens waar deze spelers nu spelen. Zegt toch genoeg over de mogelijkheden die MVV biedt om spelers verder te ontwikkelen.
Stan Berrevoets, Warner Hahn, Patrick ter Mate, Maikel Verkoelen, Kevin Janssen, Shabir Isoufi etc. zijn nu ook niet bepaald de wereldtalenten van Nederland geworden.
Bryan Smeets kan heel goed voetballen en heeft hij ook al vaker laten zien, maar soms twijfel ik toch heel sterk aan zijn instelling.
- Sam
-
- Junior Member
-
21 Jun 2013 09:40 - 21 Jun 2013 09:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
21 Jun 2013 10:10 - 21 Jun 2013 10:18mestreech1966 wrote:Mienclub1902 wrote: Ook ik heb vernomen (van MVV-bron) dat Elsen de best betaalde werknemer bij MVV is, met nog een contract daterend uit de tijd van Ron Weijzen (met jaarlijkse salarisverhoging). Dat valt Elsen niet te verwijten, hij zou een dief zijn van eigen portemonnee als hij dit zou weigeren, maar dit is wel een forse salarispost.
Elsen staat naar verluidt voor € 100.000,00 op de loonlijst....
Belachelijk oprotten met die vent het gaat om voetbal dus hoe de fuck kan hij meer verdienen dan onze beste spelers?
Elsen weg 2 elftal erbij geregeld heb je veel meer aan :thumbsup:
Waarom geld uitgeven en moeiljk doen?
Laat Tiny lekker bij r#da voor dat ene jaar dat hij tekent ga je toch niet al die moeite doen.
Terwijl er zoveel mensen beschikbaar zijn en graag aan de slag wouden bij us MVV vind t belachelijk, dit gaat anders ten koste van de hele voorbereiding als hij t alsnog word!!
En krijgen we straks hetzelfde als Eindhoven 2 jaar terug bijna kampioen.
En vorig jaar om de onderste plaatsten mee gedaan. Denk dat wij hetzelfde senario tegemoet gaan al hoop ik echt dat t tegen deel bewezen word

En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
21 Jun 2013 10:16Maar goed, deze topic gaat over de nieuwe trainer van MVV. Laten we het daar maar weer over gaan hebben

- Greun graas
-
- Premium Member
-
21 Jun 2013 10:19Ik vind dat Elsen hier te kort word gedaan. Dreeke dat je Elsen in principe vergelijkt met de zakkenvullers die in het verleden actief waren binnen de mvv leiding dat vin dik al helemaal een lachertje. Elsen verdiend echt geen bovenmodaal salaris en draait wekelijks meerdere uren dan menigeen hier op het forum. Beetje triest vind ik dit.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
21 Jun 2013 10:21Sam wrote: Het merendeel spelers zijn die naar MVV komen die toch nergens anders aan de bak komen...gratis komen of een onkosten vergoeding...dat is wel jammer...maar dan kan je Elsen wel begrijpen...te kort komen is te kort komen...
Geloof maar dat Leroy ook ergens anders heen kon en Rutjes en Veldmate Schreurs Verdellen ook.
Dus ben t niet helemaal met je eens dat het meerendeel naar MVV komt omdat ze ergens anders niet kunnen spelen,
( Daar is Fortuna toch voor

En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.