Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Hartmans1973
  • Hartmans1973's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

12 Jun 2013 12:53
@sefke1961

Ik ben 33 jaar geleden met mijn vader naar mvv gegaan die club zit inmiddels in mijn bloed stroomt door heel mijn lichaam en die club mag nooit opgaan in een fc Limburg gedrocht.
Dat zal op een enkeling na het alleen maar moeten hebben van nieuwe supporters je hebt toch helemaal geen binding met zo'n fusie club.
Als het bij alle clubs apart niet lukt kwa geld waarom zou het dan in godsnaam met elkaar wel lukken?

Ik snap niet dat hier continu op terug gegrepen wordt als het ff iets minder gaat al zie ik het er jammer genoeg in de toekomst wel komen als je nu al met zo'n flut competitie gaat beginnen als KNVB zijnde heb je maar 1 ding op de agenda staan en dat is het voetbal op het tweede niveau kapot maken.

Het is overigens Ongelofelijk als je al zo lang weet dat je een nieuwe trainer moet hebben dat je gaat wachten op een arbitrage van Tiny Ruys dat straalt weer 100% amateurisme uit die man begint hier straks al op -10.
Niet presteren is al snel rotzooi in de tent.
The following user(s) said Thank You: MVV4life

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• jovkle
  • jovkle's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jun 2013 13:01
Sjefke, volgens mij gebruik jij heel zware medicatie1 Wat een onzin kraam jij uit. Jij verwijt het bestuur van MVV o.a. van amateuristisch gedrag inzake een nieuw kunstgrasveld. Dit is geen zaak van het bestuur maar van de Gemeente Maastricht, die is immers eigenaar van het stadion en MVV is slechts de huurder. Jouw opmerkingen over FC Limburg getuigen ook al niet van enige realiteitszin, die discussie is (af)gelopen.
Neem van mij nou aan dat R. Elsen frequent contact heeft met T. Ruys over het eventueel aantrekken van nieuwe spelers. Sjefke, ga wat leuks doen maar stop met het schrijven van jouw onzin.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

12 Jun 2013 13:12
als je niet tegen de waarheid kunt jovkle, blijf jij maar lekker dagdromen over mvv,we zullen zien waar ze over 5 jaar staan,ik doe wat leuks,ik ga naar het amateurvoetballen kijken,dat weet je wat je kan verwachten,ik spreek je nog wel eens over een paar jaar,dat denk je nog vaak terug aan mijn woorden,ik hoop ook dat mvv gezond blijft,en dat alles goed met ze komt,maar dan zal je toch beter met je mensen moeten omspringen,want vraag je je maar eens af waarom trost is opgestapt,en 1 ding jullie haten onder de supporters elkaar,forrtuna,roda,mvv,over domheid van de mensheid gesproken,waar komt rene trost vandaan,en kreeg hij niet de eer om 100% volle sjeng te zijn,dus het kan toch allemaal,jovkle,wens je een fijne dag toe,

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jun 2013 13:25 - 12 Jun 2013 13:25
sefke1961 wrote: als je niet tegen de waarheid kunt jovkle, blijf jij maar lekker dagdromen over mvv,we zullen zien waar ze over 5 jaar staan,ik doe wat leuks,ik ga naar het amateurvoetballen kijken,dat weet je wat je kan verwachten,ik spreek je nog wel eens over een paar jaar,dat denk je nog vaak terug aan mijn woorden,ik hoop ook dat mvv gezond blijft,en dat alles goed met ze komt,maar dan zal je toch beter met je mensen moeten omspringen,want vraag je je maar eens af waarom trost is opgestapt,en 1 ding jullie haten onder de supporters elkaar,forrtuna,roda,mvv,over domheid van de mensheid gesproken,waar komt rene trost vandaan,en kreeg hij niet de eer om 100% volle sjeng te zijn,dus het kan toch allemaal,jovkle,wens je een fijne dag toe,

De woerheid....Dao höbbe v'r weer zoe'ne autis dee dink tot zien gedachtes altied de woerheid zien....Sorry, zal d'r in 't vervolg rekening mèt hawwe totste in d'ne eige bepèrkde wereld leefs....
Last edit: 12 Jun 2013 13:25 by MVVke.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

12 Jun 2013 13:29
mit deze onzin how iech mieg neet op,wie aaijt bis te es ieg vrauge maeg? veul sukkes mit mvv

• HIER!!
  • HIER!!'s Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

12 Jun 2013 13:31
Ben blij dat niet iedereen op dit forum zit.. wat een kleuterklasje

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jun 2013 13:38
sefke1961 wrote: je hoeft ook niet meteen op 20 of 30 miljoen te zitten met begrotng,ik denk eerst dat je het limburgse voetbal gezonder moet maken,/quote]

Nu begin je weer over het Limburgse voetbal! Maar wie zit er dan op het Limburgse voetbal te wachten? Waarom is er een heilig doel het Limburgse voetbal groot te maken? Ik snap er helemaal niets van. Waarom ga je niet op dit punt in? Waarom is het het sentiment van een paar supporters als zij van een specifieke vereniging houden, maar is tegelijkertijd "het Limburgse voetbal" wel belangrijk genoeg? Dat is toch quatsch? Ik snap daar echt helemaal niets van, dat kan ik niet vaak genoeg zeggen. Leg me nou eens uit waarom het Limburgse voetbal zo belangrijk is?
sefke1961 wrote: kijk naar racing genk,dat is ook een fusieclub van winterslag en waterschei,
Ben je wel eens in de plaats Genk geweest? Winterslag en Waterschei zijn twee aan elkaar grenzende wijken binnen die plaats. De stadions lagen nog geen kilometer uit elkaar. Iemand die lopend of op de fiets naar Winterslag ging, kon dat ook bij Waterschei doen. De lokale sponsoren zaten vaak bij beide clubs, verdeelden hun sponsorbudget.

Los van alle sentimenten, was bij die fusie heel duidelijk WEL de overlap van de twee clubs aanwezig.

Bij een FC Limburg ligt het heel anders. Ik ben nooit, maar dan ook nooit in Kerkrade te vinden. Andersom zullen wellicht veel Kerkradenaren wel eens een dagje Maastricht doen, omdat Maastricht nu eenmaal een grote en mooie stad in deze regio is, maar verder zullen ze weinig met Maastricht hebben. Het gaat niet om twee clubs die dicht bij elkaar liggen. De lokale sponsoren die bij beide clubs zitten, dat valt ook reuze mee.

De vergelijking tussen Genk en FC Limburg slaat dan ook nergens op.
sefke1961 wrote: zou dat niet fijn zijn als je straks een fc limburg zou hebben,die regelmatig mee zouden doen voor europees voetbal,
Antwoord op je vraag: nee, ik zou dat niet leuk vinden. Als ik Europees voetbal wil zien, ga ik wel naar Luik of Eindhoven of zo.

Inhoudelijk op wat je zegt: het hele Sporting Limburg-debacle heeft aangetoond dat het ONZIN is om te veronderstellen dat een fusieclub wel even jaar in jaar uit Europees voetbal haalt. Er is helemaal geen draagvlak voor zo'n club dus ook niet de begroting om Europees voetbal (structureel) mee mogelijk te maken.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Oaktree, De_Lange

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jun 2013 16:30
Fc Limburg..........waarom, Roda zakt financieel steeds verder weg, hebben afgelopen seizoen maar liefst 9 maanden geen huur kunnen betalen en werden WEER door de gemeente gered, werden hiervoor zelfs beloont met huurverlaging met terug werkendekracht van enkele jaren + 1,2 miljoen, dit zou tevens de laatste keer zijn dat de gemeente zou helpen, dat mag ook wel als je er voor 20miljoen inzit en daar zou MVV mee moeten fuseren?
MVV moet gewoon verder gaan op de ingeslagen weg en de marktwerking zijn gang laten gaan, als Roda degradeert/failliet gaat zal MVV daar veel financieel voordeel van hebben en is het probleem opgelost. Het valt mij op dat er steeds over Fc Limburg word gepraat als Roda dreigt tenonder te gaan, laat ze lekker in de stront zakken...... :puke:

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

12 Jun 2013 16:51
Dit topic gaat over een mogelijk nieuwe trainer en nu hebben we met z'n allen weer een discussie over een FC Limburg??
Die fusie is een gepasseerd station. Wie dat niet inziet heeft een enorme plank voor zijn kop. Mogelijk dat er clubs in Zuid Limburg verdwijnen doordat de markt zijn werk doet maar niet door een fusie. Ik ben helemaal klaar met dit onderwerp.

De nieuwe trainer, daar ging het over.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Danny1983, Och jeh

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jun 2013 17:04
Men klaagt over het feit dat het bestuur te lang wacht op Ruys met zijn rechtzaak, het bestuur heeft ons de laatste jaren steeds verrast met nieuwe spelers en zelfs met opperpruis Trost, ik neem aan dat ze ook nu weten wat ze doen, mijn vertrouwen in deze hebben ze 100%.
Verder zei Ruys in een interview hij R. Elsen wat betreft nieuwe spelers volledig vertrouwden en hij hem altijd kon bellen voor info, dan mag je er toch van uit gaan dat die 2 al contact hebben gehad en Ruys er zeker van is dat hij de nieuwe trainer van MVv gaat worden.
The following user(s) said Thank You: peter ruiver

• Raffalaldo
  • Raffalaldo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jun 2013 17:13
sefke1961 wrote: mit deze onzin how iech mieg neet op,wie aaijt bis te es ieg vrauge maeg? veul sukkes mit mvv

Sefke1961, de bis een potloed

Attachments:

The following user(s) said Thank You: MVVke, Danny1983

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jun 2013 17:47
MVV heeft ongetwijfeld toch al zelf namen op een lijstje staan. Staat toch los van de trainer. Natuurlijk is het handig als je met de trainer kunt overleggen wie je aantrekt, maar het blijft toch een passant en de trainer zal zich moeten schikken naar het budget van MVV (waar momenteel 30-35% bezuinigd moet worden op totale salarispost van spelers/jeugdtrainers). Hij weet dat de financiele middelen beperkt zijn.

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jun 2013 18:14 - 12 Jun 2013 18:16
.
Boe is dat feeske?
Last edit: 12 Jun 2013 18:16 by Boe is dat feeske?.

• Och jeh
  • Och jeh's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

17 Jun 2013 16:43 - 17 Jun 2013 16:45
Was vandaag niet dat kort geding??

edit: Ik zie het al...de 19e...nog ffkes volhouden :)
Last edit: 17 Jun 2013 16:45 by Och jeh.

• Frederik34
  • Frederik34's Avatar
  • New Member
  • New Member

18 Jun 2013 17:57
Vanmiddag mijn boodschappen in de Bijenkorf afgerekend na Patrick Kluivert!!

Het zal toch niet? Tweede keus?

Time to create page: 0.345 seconds