Nieuwe trainer MVV Maastricht
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
12 Jun 2013 12:53Ik ben 33 jaar geleden met mijn vader naar mvv gegaan die club zit inmiddels in mijn bloed stroomt door heel mijn lichaam en die club mag nooit opgaan in een fc Limburg gedrocht.
Dat zal op een enkeling na het alleen maar moeten hebben van nieuwe supporters je hebt toch helemaal geen binding met zo'n fusie club.
Als het bij alle clubs apart niet lukt kwa geld waarom zou het dan in godsnaam met elkaar wel lukken?
Ik snap niet dat hier continu op terug gegrepen wordt als het ff iets minder gaat al zie ik het er jammer genoeg in de toekomst wel komen als je nu al met zo'n flut competitie gaat beginnen als KNVB zijnde heb je maar 1 ding op de agenda staan en dat is het voetbal op het tweede niveau kapot maken.
Het is overigens Ongelofelijk als je al zo lang weet dat je een nieuwe trainer moet hebben dat je gaat wachten op een arbitrage van Tiny Ruys dat straalt weer 100% amateurisme uit die man begint hier straks al op -10.
Niet presteren is al snel rotzooi in de tent.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Jun 2013 13:01Neem van mij nou aan dat R. Elsen frequent contact heeft met T. Ruys over het eventueel aantrekken van nieuwe spelers. Sjefke, ga wat leuks doen maar stop met het schrijven van jouw onzin.
- sefke1961
-
- Senior Member
-
12 Jun 2013 13:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Jun 2013 13:25 - 12 Jun 2013 13:25sefke1961 wrote: als je niet tegen de waarheid kunt jovkle, blijf jij maar lekker dagdromen over mvv,we zullen zien waar ze over 5 jaar staan,ik doe wat leuks,ik ga naar het amateurvoetballen kijken,dat weet je wat je kan verwachten,ik spreek je nog wel eens over een paar jaar,dat denk je nog vaak terug aan mijn woorden,ik hoop ook dat mvv gezond blijft,en dat alles goed met ze komt,maar dan zal je toch beter met je mensen moeten omspringen,want vraag je je maar eens af waarom trost is opgestapt,en 1 ding jullie haten onder de supporters elkaar,forrtuna,roda,mvv,over domheid van de mensheid gesproken,waar komt rene trost vandaan,en kreeg hij niet de eer om 100% volle sjeng te zijn,dus het kan toch allemaal,jovkle,wens je een fijne dag toe,
De woerheid....Dao höbbe v'r weer zoe'ne autis dee dink tot zien gedachtes altied de woerheid zien....Sorry, zal d'r in 't vervolg rekening mèt hawwe totste in d'ne eige bepèrkde wereld leefs....
- sefke1961
-
- Senior Member
-
12 Jun 2013 13:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
12 Jun 2013 13:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2013 13:38sefke1961 wrote: je hoeft ook niet meteen op 20 of 30 miljoen te zitten met begrotng,ik denk eerst dat je het limburgse voetbal gezonder moet maken,/quote]
Nu begin je weer over het Limburgse voetbal! Maar wie zit er dan op het Limburgse voetbal te wachten? Waarom is er een heilig doel het Limburgse voetbal groot te maken? Ik snap er helemaal niets van. Waarom ga je niet op dit punt in? Waarom is het het sentiment van een paar supporters als zij van een specifieke vereniging houden, maar is tegelijkertijd "het Limburgse voetbal" wel belangrijk genoeg? Dat is toch quatsch? Ik snap daar echt helemaal niets van, dat kan ik niet vaak genoeg zeggen. Leg me nou eens uit waarom het Limburgse voetbal zo belangrijk is?
Ben je wel eens in de plaats Genk geweest? Winterslag en Waterschei zijn twee aan elkaar grenzende wijken binnen die plaats. De stadions lagen nog geen kilometer uit elkaar. Iemand die lopend of op de fiets naar Winterslag ging, kon dat ook bij Waterschei doen. De lokale sponsoren zaten vaak bij beide clubs, verdeelden hun sponsorbudget.sefke1961 wrote: kijk naar racing genk,dat is ook een fusieclub van winterslag en waterschei,
Los van alle sentimenten, was bij die fusie heel duidelijk WEL de overlap van de twee clubs aanwezig.
Bij een FC Limburg ligt het heel anders. Ik ben nooit, maar dan ook nooit in Kerkrade te vinden. Andersom zullen wellicht veel Kerkradenaren wel eens een dagje Maastricht doen, omdat Maastricht nu eenmaal een grote en mooie stad in deze regio is, maar verder zullen ze weinig met Maastricht hebben. Het gaat niet om twee clubs die dicht bij elkaar liggen. De lokale sponsoren die bij beide clubs zitten, dat valt ook reuze mee.
De vergelijking tussen Genk en FC Limburg slaat dan ook nergens op.
Antwoord op je vraag: nee, ik zou dat niet leuk vinden. Als ik Europees voetbal wil zien, ga ik wel naar Luik of Eindhoven of zo.sefke1961 wrote: zou dat niet fijn zijn als je straks een fc limburg zou hebben,die regelmatig mee zouden doen voor europees voetbal,
Inhoudelijk op wat je zegt: het hele Sporting Limburg-debacle heeft aangetoond dat het ONZIN is om te veronderstellen dat een fusieclub wel even jaar in jaar uit Europees voetbal haalt. Er is helemaal geen draagvlak voor zo'n club dus ook niet de begroting om Europees voetbal (structureel) mee mogelijk te maken.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2013 16:30MVV moet gewoon verder gaan op de ingeslagen weg en de marktwerking zijn gang laten gaan, als Roda degradeert/failliet gaat zal MVV daar veel financieel voordeel van hebben en is het probleem opgelost. Het valt mij op dat er steeds over Fc Limburg word gepraat als Roda dreigt tenonder te gaan, laat ze lekker in de stront zakken...... :puke:
- Boschpoort
-
- Administrator
-
12 Jun 2013 16:51Die fusie is een gepasseerd station. Wie dat niet inziet heeft een enorme plank voor zijn kop. Mogelijk dat er clubs in Zuid Limburg verdwijnen doordat de markt zijn werk doet maar niet door een fusie. Ik ben helemaal klaar met dit onderwerp.
De nieuwe trainer, daar ging het over.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2013 17:04Verder zei Ruys in een interview hij R. Elsen wat betreft nieuwe spelers volledig vertrouwden en hij hem altijd kon bellen voor info, dan mag je er toch van uit gaan dat die 2 al contact hebben gehad en Ruys er zeker van is dat hij de nieuwe trainer van MVv gaat worden.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2013 17:13sefke1961 wrote: mit deze onzin how iech mieg neet op,wie aaijt bis te es ieg vrauge maeg? veul sukkes mit mvv
Sefke1961, de bis een potloed
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2013 17:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2013 18:14 - 12 Jun 2013 18:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Och jeh
-
- Elite Member
-
17 Jun 2013 16:43 - 17 Jun 2013 16:45edit: Ik zie het al...de 19e...nog ffkes volhouden

- Frederik34
-
- New Member
-
18 Jun 2013 17:57Het zal toch niet? Tweede keus?