Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

20 Dec 2013 15:49
Sjotelsplak wrote:
Peter Pan wrote:
houtengerard wrote: De nieuwe trainer wordt Arnold Vanderlyde. Die past perfect in het profiel. Jongen uit de regio, brok ervaring in de sport, en kan van zich afslaan...
zie ik dat het een ex bokser is
Hint :!:

Ah was sarcastisch dus. Was al aan het twijfelen met het van zich afslaan.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• SoerenBusk
  • SoerenBusk's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

20 Dec 2013 16:03
Mie leef Mestreech wrote: Hermans zal morgen wel als trainer op de bank zitten, denk ik zo.
Heeft Hermans de gewenste papieren om hoofdtrainer te worden om dit seizoen af te maken? Uiteindelijk zal Elsen na de winterstop de trainer worden en zal in de zomer (mocht MVV dan nog bestaan) gekeken gaan worden naar een nieuwe trainer. Zo'n gevoel heb ik.

Inderdaad dit is de beste optie, zeker als we niks in de melk te brokken hebben.
Als er geen afkoopsom is, wordt het gebrek aan inkomsten uit de beker weer gecompenseerd (hoe wrang dit ook klinkt).
Echter de Good-Will die mvv verspeeld heeft, is vele malen groter (en dat zal de komende jaren blijken, o.a. minder sponsors en toeschouwers). Toch heeft Ruijs hier ook zijn steente aan bijgedragen (jammeren via de pers is ook niet al te slim, hier was duidelijk een gebrek aan ervaring).
Overigens ben ik niet zo onder de indruk van deze zgn. 'Ervaring' Cooky/Ruijs (heb er niet veel van gezien). Uiteindelijk haddeen ze betere spelers op de bank zitten (Smeets, Stankov, Gilles, Maria, deJong) als enkele die ze vast in de basis gezet hebben (Kuipers en Winkens) en waar ze maar aan vast bleven houden.

Zou zeggen geef die eerste 5 zaterdag maar weer een kans.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Dec 2013 16:08
Smeets hoeft van mij niet te spelen.
Wel Stankov, Gillis en Maria verdienen een kans. De Jong is nog jong, die moet je rustig brengen. Niet brengen in een team wat slecht speelt.

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Dec 2013 16:19
Mie leef Mestreech wrote: Smeets hoeft van mij niet te spelen.
Wel Stankov, Gillis en Maria verdienen een kans. De Jong is nog jong, die moet je rustig brengen. Niet brengen in een team wat slecht speelt.

Eens over gilles en stankov die een kans verdienen. De Jong mag ook wel minuten worden gegeven, heeft in voorbereiding goede indruk achter gelaten, weliswaar tegen stuk mindere ploegen, maar wie niet waagt wie niet wint. Over Maria ben ik het niet eens. Hij kreeg gewoon de voorkeur als hij fit was, de enige reden waarom hij niet speelde de laatste reden was een enkelblessure als ik me niet vergis.
Smeets inderdaad ook weer erin, als je hem samen met Secerovic en Van Hyfte laat spelen is er veel voetballend vermogen op het middenveld. Enkel vind ik ook dat Rutjes moet spelen, misschien eens wat anders ipv de 433 of 442 die altijd werd gehanteerd.

• Och jeh
  • Och jeh's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

20 Dec 2013 16:29
Het gaat over de nieuwe trainer niet over de opstelling en de eeuwige schreeuw om Gillis. Maak dan zelf een topic aan met gewenste opstelling of 100 tips voor onze nieuwe trainer. @ NathanR...misschien moet je solliciteren of je trainer of assistent kunt worden.

• La Chouffe
  • La Chouffe's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

20 Dec 2013 16:37
Zou Eric Meijers geen goede trainer zijn? Zit zonder club en heeft het vorig seizoen super gedaan bij Helmond Sport en in 2012 landskampioen bij de zondag amateurs.

• SoerenBusk
  • SoerenBusk's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

20 Dec 2013 16:41
Och jeh wrote: Het gaat over de nieuwe trainer niet over de opstelling en de eeuwige schreeuw om Gillis. Maak dan zelf een topic aan met gewenste opstelling of 100 tips voor onze nieuwe trainer. @ NathanR...misschien moet je solliciteren of je trainer of assistent kunt worden.

ik denk dat mvv me niet kan betalen (daarom Elsen en/of Hermans) en ik heb ook geen bokshandschoenen :)

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Dec 2013 17:10 - 20 Dec 2013 17:23
Peter Pan wrote:
houtengerard wrote: De nieuwe trainer wordt Arnold Vanderlyde. Die past perfect in het profiel. Jongen uit de regio, brok ervaring in de sport, en kan van zich afslaan...

Nog nooit van gehoord en na het googlen van zijn naam zie ik dat het een ex bokser is. Wat heeft hij in de voetbalwereld gedaan?

Zonder op je tenen te willen staan, maar Arnold was een wereldklassebokser en daarnaast een uiterst prettige persoonlijkheid.
Hij is voor mij nog altijd de echte Olympische kampioen ( werd besodemieterd in de halve finale door de scheidsrechters die onterecht Willy de Wit uit Canada doorlieten...omdat die wel prof zou worden).

Als hij prof was geworden, dan hadden we nog veel meer van hem gehoord ( techniek a la Cassius Clay / Mohamed Ali en beter dan de Klitschko's nu... een danser en technicus in de ring).
Met Bep van Klaveren ( als je die naam niks zegt, ga maar naar SPARTA met Jules Deelder praten) de beste NL bokser ooit !

Qua voetbal vraag je ... ?

Nou het had weinig gescheeld of hij was voetbalprof geweest (speelde niet onverdienstelijk) in de Fortuna jeugd, samen met een aantal spelers die het hoogste podium hebben gehaald.

En dat hij een toffe peer is, bewees hij door tijdens de kampioenswedstrijd MVV-VVV in de Geusselt aanwezig te zijn en us MVV-ke te steunen ! Op de bijgebouwde extratribunes ( aan weerszijden van de toenmalige hoofdtribune, met de Ambonese familie van Danny Landzaat uit Amsterdam ook nog eens achter ons .
Moordgozer toen en nu nog :thumbsup: ( ook al zal hij altijd en ook terecht, omdat hij daar geboren is, Zitterdsupporter blijven).

Ter info: het feit dat je hem niet kent, zegt niets over jou en reken ik jou niet aan. :thumbsup:
Het zegt meer hoe we omgaan in dit land met sportcultuur en onze sporthelden ! :thumbsdown:
Last edit: 20 Dec 2013 17:23 by les rouges blancs.
The following user(s) said Thank You: Oaktree

• dytac
  • dytac's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

20 Dec 2013 20:28
wie zou hier nu nog trainer willen zijn........
The following user(s) said Thank You: peter ruiver

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Dec 2013 20:50
dytac wrote: wie zou hier nu nog trainer willen zijn........

Esse zoe geis riddenere, daan kinste nörges goon beginne. Euveral zitte jaomer genóg lui die dat zouwe kinne doen. Iech weur laankzemaon zoe meuj vaan dit soort reacties. Eve groof gesjat: 4000 lui, 40 rotte appele=1%. 1% Teväöl, meh dinkste noe ech tot die örges aanders neet zien?

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Dec 2013 23:42
Het topic waarvan je wist dat het spoedig weer zou komen..

.. maar na een klein halfjaar al? :dry:

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Dec 2013 00:05
les rouges blancs wrote:
Peter Pan wrote:

Nog nooit van gehoord en na het googlen van zijn naam zie ik dat het een ex bokser is. Wat heeft hij in de voetbalwereld gedaan?

Zonder op je tenen te willen staan, maar Arnold was een wereldklassebokser en daarnaast een uiterst prettige persoonlijkheid.
Hij is voor mij nog altijd de echte Olympische kampioen ( werd besodemieterd in de halve finale door de scheidsrechters die onterecht Willy de Wit uit Canada doorlieten...omdat die wel prof zou worden).

Als hij prof was geworden, dan hadden we nog veel meer van hem gehoord ( techniek a la Cassius Clay / Mohamed Ali en beter dan de Klitschko's nu... een danser en technicus in de ring).
Met Bep van Klaveren ( als je die naam niks zegt, ga maar naar SPARTA met Jules Deelder praten) de beste NL bokser ooit !

Nou het had weinig gescheeld of hij was voetbalprof geweest (speelde niet onverdienstelijk) in de Fortuna jeugd, samen met een aantal spelers die het hoogste podium hebben gehaald.

En dat hij een toffe peer is, bewees hij door tijdens de kampioenswedstrijd MVV-VVV in de Geusselt aanwezig te zijn en us MVV-ke te steunen ! Op de bijgebouwde extratribunes ( aan weerszijden van de toenmalige hoofdtribune, met de Ambonese familie van Danny Landzaat uit Amsterdam ook nog eens achter ons .
Moordgozer toen en nu nog :thumbsup: ( ook al zal hij altijd en ook terecht, omdat hij daar geboren is, Zitterdsupporter blijven).

Ter info: het feit dat je hem niet kent, zegt niets over jou en reken ik jou niet aan. :thumbsup:
Het zegt meer hoe we omgaan in dit land met sportcultuur en onze sporthelden ! :thumbsdown:

Hou AUB op zeg . Vanderlyde was een showbokser die de meeste wedstrijden op punten won door de tegenstander op afstand te houden . Kan me een intervieuw herinneren waar hij het over Mike Tyson had . Hij zou graag eens tegen hem uitkomen :lachen: Mike Tyson had hem de kop van de romp geslagen .

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Dec 2013 09:39 - 21 Dec 2013 09:45
Sjonnie wrote:
les rouges blancs wrote:
Peter Pan wrote:

Hou AUB op zeg . Vanderlyde was een showbokser die de meeste wedstrijden op punten won door de tegenstander op afstand te houden . Kan me een intervieuw herinneren waar hij het over Mike Tyson had . Hij zou graag eens tegen hem uitkomen :lachen: Mike Tyson had hem de kop van de romp geslagen .

Sjonnie, Vanderlyde een showbokser, zo te horen heb jezelf nooit in de ring gestaan, anders kwam je niet met deze onzin. Tyson was een profbokser, met een andere stijl van boksen, dat is een heel ander verhaal dan een topamateurbokser op de olympisch spelen, kun je helemaal niet vergelijken. :rolleye:
Last edit: 21 Dec 2013 09:45 by Vluuzak.

• Rijstartel
  • Rijstartel's Avatar
  • New Member
  • New Member

21 Dec 2013 10:15
Profiel nieuwe trainer : U heeft geen familieleden of gezin en u bent in het bezit van een harnas en helm. Woning dient voorzien te zijn van camera's en waakhonden.

Zeer noodzakelijk tijdens slechte tijden, enkele hufters worden dan erg agressief :puke: .

Gelukkig is het merendeel van de supporters gezegend met een ROED-WIT hard, verstand en hebben respect. Ook als het niet loopt zoals we dat graag zou willen zien.

• peter ruiver
  • peter ruiver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Draan wie verkes Wullem !!

22 Dec 2013 13:22
Draan wie verkes Wullem !!

Time to create page: 0.393 seconds