Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Punker73
  • Punker73's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

01 Jan 2014 11:55 - 01 Jan 2014 11:55
Meeser wrote: Voor mij voorlopig geen Mvv meer...

Met die instelling van jou idd een goede keuze ....... vroeger was niet alles beter en om Fortuna (staan nog steeds onder MVV) en Roda (zijn al 2 keer net niet gedregadeerd) nou als voorbeeld te gaan nemen ........
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Last edit: 01 Jan 2014 11:55 by Punker73.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jan 2014 12:00
Meeser wrote: Ik blijf me afvragen of Mvv wel bestaansrecht heeft. Amper geld om de spelers te betalen, geen tweede elftal, geen geld voor nieuwe trainer aan te trekken, steeds groter wordende schuld, geen fatsoenlijke trainingsaccommodatie. Slechte contacten met sponsors, contact met de supporters verloren. Dan heb ik het nog niet over het slechte spel wat we iedere wedstrijd zien, we zijn een armmoedig clubje zonder ambities dat onderaan bungelt in de Jupiler Leaque. Als ik zie wat bij onze buren Roda en Fortuna gebeurt daar zit ambitie en toekomst in. Ik ga al heel lang naar Mvv, club altijd gesteund in goede en slechte tijden. Maar mijn gevoel voor Mvv is weg, nooit voor mogelijk gehouden. Deze spelers zijn het niet waard om te supporteren. Ik kan me nog ergeren aan de instelling van de spelers tegen een amateurclubje. Ze moeten gvd het gras opvreten, er stonden zoveel belangen op het spel maar ze laten de club en de supporters in de steek. Voor mij voorlopig geen Mvv meer...

:O :O :O

• zitterd
  • zitterd's Avatar
  • Banned
  • Banned

01 Jan 2014 12:23
gefeliciteerd met jullie nieuwe trainer willy boessen

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Jan 2014 13:25
Gaat echt niet gebeuren!
De interne oplossing met Ron Elsen, die het seizoen gaat afmaken en daarna een jonge trainer met uitstraling (dus geen Boessen).
Ik ben het overigens wel met Meeser eens, dat MVV wel heeeeel weinig ambitie toont.
De enige ambitie is (al jarenlang) overleven, dus allemaal korte termijn beleid.
Dit maak ik al ruim 30 jaar mee als MVV-supporter, met tussendoor een paar positieve uitschieters.
Als je thans het woord eredivisie noemt, word je voor gek versleten, maar om jaar in jaar uit naar MVV-Telstar etc te moeten kijken, daar word je vrolijk van ????..................

Dat moet ik onze buren van FSC wel nageven, of het iets wordt is afwachten, maar ze tonen ambitie en lijken ook meer draagvlak te krijgen met Fitland en gemeente rondom de sportzone. In Maastricht wordt er al jaren getraind op een derderangs Klein Geusselt. De gemeente Maastricht die absoluut geen sportstad is.

Wesley heeft ooit eens plannen gehad die de grond in geboord zijn, Melchior had plannen maar kreeg tegenwerking en kijk waar we nu staan (sportief en financieel)...........

Een investeerder of nog beter een zakenconsortium (meerdere bedrijven samen) zakelijk in MVV laten participeren zou een oplossing zijn die investeren in spelers en een aansprekende trainer met enige uitstraling (zoals Maaskant) en ambitie, ambitie en nog eens ambitie.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jan 2014 15:38
Het regent sollicitaties bij MVV...

www.vi.nl/radio/twijfels-over-kruys-dijk...ze-van-excelsior.htm

Vanaf ongeveer 2.07
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Sjeng14

• Sjeng14
  • Sjeng14's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

02 Jan 2014 15:59
Mooi om te horen dat trainers toch nog oren hebben na een job bij MVV, aan de andere kant kun je je afvragen welke trainers solliciteren. Gaat het om 'grote'' namen of om trainers, die met alle respect, bij het eerste van Bunde op de bank zitten? Tevens heb ik idd ook gehoord Willy Boessen voor volgend seizoen. Kan ik hieruit opmaken dat niemand zo gek is om voor een half seizoen trainer van MVV te worden en Elsen en Hermans het seizoen gewoon afmaken?
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Peter Pan

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jan 2014 16:16
Wat moeten we met Willy Boesen?????
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak, opadiehard

• Aon de geng!
  • Aon de geng!'s Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

02 Jan 2014 17:55
Gezien onze reputatie op dit moment is de pas afgestudeerde trainer met een passende naam een goede kandidaat: Ben van Dael :lachen:
The following user(s) said Thank You: La Chouffe

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Jan 2014 21:55
Mienclub1902 wrote: Wat moeten we met Willy Boesen?????

Toch zeg ik dat ik meer op heb met boesen als met tiny!
Maar boesen geeft aan hoger op te willen en is dat mvv?...gr opa ;).
....

• peter ruiver
  • peter ruiver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Draan wie verkes Wullem !!

02 Jan 2014 22:07
Aon de geng! wrote: Gezien onze reputatie op dit moment is de pas afgestudeerde trainer met een passende naam een goede kandidaat: Ben van Dael :lachen:

Onze Venlose vrienden zijn niet te spreken over de technische staf aldaar. Géén optie, mijn inziens!!
Draan wie verkes Wullem !!

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jan 2014 00:05
Elsen voor zesde keer interim MVV

Voor de zesde keer in zijn carrière moet Ron Elsen bij MVV de kastanjes uit het vuur halen als interim-hoofdtrainer. De huidige manager voetbal vult voorlopig de vacature op die vlak voor de kerstdagen ontstaan is na het opstappen van Tini Ruijs. Elsen gaat een duo vormen met assistent Edwin Hermans. De andere assistent, Coocky Voorn, vertrok samen met Ruijs.

Maastricht
Van onze verslaggever

Elsen (47) is de enige bij de Maastrichtse club die gediplomeerd hoofdtrainer is. Hermans, die dit seizoen de cursus coach betaald voetbal volgt, heeft nog niet de vereiste papieren. Hoe lang Elsen aan het roer blijft, is nog niet duidelijk. MVV beraadt zich de komende weken over de opvolging van Ruijs, die vertrok nadat hij was belaagd door eigen fans. De selectie verzamelt zich vrijdag voor de eerste training van het nieuwe jaar.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jan 2014 11:47
tuutsje wrote: Elsen voor zesde keer interim MVV

Voor de zesde keer in zijn carrière moet Ron Elsen bij MVV de kastanjes uit het vuur halen als interim-hoofdtrainer. De huidige manager voetbal vult voorlopig de vacature op die vlak voor de kerstdagen ontstaan is na het opstappen van Tini Ruijs. Elsen gaat een duo vormen met assistent Edwin Hermans. De andere assistent, Coocky Voorn, vertrok samen met Ruijs.

Maastricht
Van onze verslaggever

Elsen (47) is de enige bij de Maastrichtse club die gediplomeerd hoofdtrainer is. Hermans, die dit seizoen de cursus coach betaald voetbal volgt, heeft nog niet de vereiste papieren. Hoe lang Elsen aan het roer blijft, is nog niet duidelijk. MVV beraadt zich de komende weken over de opvolging van Ruijs, die vertrok nadat hij was belaagd door eigen fans. De selectie verzamelt zich vrijdag voor de eerste training van het nieuwe jaar.

deze zet is te begrijpen, groot respect in deze voor Tini Ruijs en Coocky Voorn die MVV zonder kleerscheuren hebben achter gelaten mbt nog te genieten salarissen en onkosten vergoedingen

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jan 2014 14:53
Hopelijk maakt MVV niet weer dezelfde fout door een trainer meteen een 3-jaar contract te geven. Kijk eerst 1 jaar aan, en beslist dan verder voor een langer contract.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• de bok
  • de bok's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

03 Jan 2014 15:30
Sjotelsplak wrote: Hopelijk maakt MVV niet weer dezelfde fout door een trainer meteen een 3-jaar contract te geven. Kijk eerst 1 jaar aan, en beslist dan verder voor een langer contract.

In principe kan mvv iedereen trainen MAAR je moet wel voor elkaar krijgen dat je elke stoom zeer goed kent en alle hazen dezelfde kant op lopen daar heb je geen trainers diploma voor nodig .

Tiny Ruys had die kwaliteiten niet .

Ron Elsen kan het misschien wel . Heeft een groot voordeel hij kent de hazen van alle stromingen zeer goed .

Laat ze lopen de Hazen .

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jan 2014 15:48
Elsen maakt seizoen af bij MVV

Ron Elsen blijft tot het einde van dit seizoen aan als interim-trainer van MVV Maastricht. Hij vulde de functie van hoofdtrainer in sinds het vertrek van Tini Ruijs half december.

Het bestuur van de Maastrichtse club is van mening hiermee een goed besluit te nemen. "Vanuit de ervaring die Ron heeft, willen we rust in het team brengen. Hij kent de jongens van het eerste elftal, net als Edwin Hermans, als geen ander. Bovendien willen we rustig de tijd nemen om op zoek te gaan naar een trainer voor de lange termijn, die past binnen de visie van MVV Maastricht", licht voorzitter Paul Rinkens de beslissing toe op de clubwebsite.

Elsen hoeft zich alleen maar te richten op de prestaties op het veld. "Samen met assistent-trainer Edwin Hermans zal ik dit voetbalseizoen zo goed mogelijk afmaken. Dit betekent dat we voor komend seizoen op zoek zullen gaan naar een nieuwe hoofdtrainer. Met deze interne verandering worden mijn taken als manager voetbalzaken aan bestuur en directie overgedragen, waardoor ik mij volledig op de selectie kan richten."

=========
Keuze voor Elsen kan ik begrijpen. Op korte termijn is dat de beste keuze.
Hoop wel dat MVV op niet al te lange termijn een trainer aanstelt, zodat deze zich optimaal kan voorbereiden én aan de slag kan gaan met selectie voor komend seizoen. Er lopen nogal wat belangrijke contracten af.
Wel vind ik het zorgelijk dat Elsen zich alleen nog maar hoeft te richten op de prestaties op het veld.
Gaan het bestuur en directie op zoek naar versterkingen voor volgend seizoen??

Volgend seizoen gaat een hele uitdaging worden....(ALS het er komt).

Time to create page: 0.361 seconds