Nieuwe trainer MVV Maastricht

• UsMvvKe
  • UsMvvKe's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

09 Jan 2014 07:01
Guido Brepoels wat motte ver doar met bah bah veur miech unne onbekinde weg loaten loat eine koamen zoe eiene wie de Frans Kuver woar

groetjes UsMvvKe

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• sjoen-mestreech
  • sjoen-mestreech's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

09 Jan 2014 14:15
www.l1.nl/sport/239403-maaskant-naar-verenigde-staten

die word het dus zowiezo niet meer.

• Aloy Agu
  • Aloy Agu's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

10 Jan 2014 14:57
sjoen-mestreech wrote: www.l1.nl/sport/239403-maaskant-naar-verenigde-staten

die word het dus zowiezo niet meer.

JAAAAH ? GELOVEN WE NOG IN SPROOKJES/

• Smicerke
  • Smicerke's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

10 Jan 2014 22:11
Deze komt ook vrij..

Brandts vertrekt definitief: ‘Dit heeft niks meer met voetbal te maken’

Vrijdag, 10 januari 2014 om 20:02

Ernie Brandts is voor eens en voor altijd vertrokken bij Young Africans in Tanzania. Eind november gaf hij aan wel weer te verlangen naar Nederland, na vier jaar in Iran, Rwanda en laatstelijk dus Tanzania. Een maand later besloot Young Africans in een impulsieve bui de Nederlandse trainer op straat te zetten, maar later gaf de club aan dat men Brandts nog wel even wilde laten blijven. De coach is nu zelf weggegaan.

/

Brandts had schoon genoeg van de situatie bij de Tanzanianen. “Dit heeft niks meer met voetbal te maken. Zo ga je niet met trainers om”, zegt de 57-jarige ex-trainer van NAC Breda geërgerd tegen Omroep Brabant. De voorzitter smeekte hem na zijn ontslag toch te blijven, maar Brandts vond het naar eigen zeggen wel mooi geweest zo: de slechte organisatie was hem een doorn in het oog.

De advocaten van Brandts en Young Africans vechten de zaak nu samen uit, terwijl de trainer zelf terug in Nederland is bij zijn gezin: hij gaat verloren tijd inhalen, zegt hij. Wat er verder op zijn pad komt in 2014, ‘ziet hij wel’. Vorige maand gaf Brandts aan dat hij Roda JC en Sparta Rotterdam interessante clubs vond: beide verenigingen zochten een nieuwe trainer. Roda JC koos voor Jon Dahl Tomasson en Sparta ging verder met Gert Kruys.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jan 2014 08:17
Ik denk niet dat hij een serieuze kandidaat is maar toch even er op ingaan: met Volendam finale play-offs bereikt en met NAC 3e in de eredivisie geworden. Wat dat betreft prima CV. Maar wat ik me er van herinner gebeurde dat met ontzettend verdedigend spel en echt veel uitstraling heeft Brandts ook niet.

Op dit moment hebben we behoefte aan aanvallend voetbal vol strijdlust om het publiek terug te winnen. Dus Brandts heeft niet mijn voorkeur.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak, opadiehard, tcb

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jan 2014 09:38 - 11 Jan 2014 09:39
Helmond Sport ,MVV, Paderborn in duitsland het zijn de clubs die naar zijn diensten zouden dingen.Dit staat vandaag over Boessen in de Limburger.
Last edit: 11 Jan 2014 09:39 by ouwe rot.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jan 2014 12:58
'Vanwege mijn uitermate perfectionistisch karakter functioneer ik het beste in een volledig stabiele organisatie'. Dit zegt Boessen over zijn vertrek bij Fortuna. Als hij in een volledig stabiele organisatie wil werken, kom ik alleen uit bij Ajax, Feyenoord, FC Twente of Vitesse. Geen andere club en vooral geen Jupiler League-club zijn stabiel dan die 4 eerdergenoemde clubs.

• Punker73
  • Punker73's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

11 Jan 2014 18:50
Mie leef Mestreech wrote: 'Vanwege mijn uitermate perfectionistisch karakter functioneer ik het beste in een volledig stabiele organisatie'. Dit zegt Boessen over zijn vertrek bij Fortuna. Als hij in een volledig stabiele organisatie wil werken, kom ik alleen uit bij Ajax, Feyenoord, FC Twente of Vitesse. Geen andere club en vooral geen Jupiler League-club zijn stabiel dan die 4 eerdergenoemde clubs.

Jawel hoor ..... Almere City staan al jaren in de beste categorie financieel gezien. Je draait onderaan mee maar het is wel stabiel en rustig. Niks geen verwachtingen een vaste begroting etc etc. Het is geen topclub maar het is er wel stabiel.
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jan 2014 19:10
Punker73 wrote:
Mie leef Mestreech wrote: 'Vanwege mijn uitermate perfectionistisch karakter functioneer ik het beste in een volledig stabiele organisatie'. Dit zegt Boessen over zijn vertrek bij Fortuna. Als hij in een volledig stabiele organisatie wil werken, kom ik alleen uit bij Ajax, Feyenoord, FC Twente of Vitesse. Geen andere club en vooral geen Jupiler League-club zijn stabiel dan die 4 eerdergenoemde clubs.

Jawel hoor ..... Almere City staan al jaren in de beste categorie financieel gezien. Je draait onderaan mee maar het is wel stabiel en rustig. Niks geen verwachtingen een vaste begroting etc etc. Het is geen topclub maar het is er wel stabiel.

En dinkste eg tot Almere dat allein deit, zoonder groete broor Ajax?
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jan 2014 17:52
MVVke wrote:
Punker73 wrote:

Uh ja, aangezien Ajax niet zomaar geld mag geven aan Almere City en er ook geen opvallende ''transfers'' van Almere naar Ajax gedaan worden. Misschien via één of andere verkapte sponsoring?

Overigens is het niet gek dat Almere financieel zo stabiel is. Die gasten trekken elk jaar een karrenvracht aan spelers met amateurcontracten aan. Nauwelijks salarispost en inderdaad, ze hangen al jaren onderin..

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jan 2014 18:29
Karakter wrote:
MVVke wrote:
Punker73 wrote:

Uh ja, aangezien Ajax niet zomaar geld mag geven aan Almere City en er ook geen opvallende ''transfers'' van Almere naar Ajax gedaan worden. Misschien via één of andere verkapte sponsoring?

Overigens is het niet gek dat Almere financieel zo stabiel is. Die gasten trekken elk jaar een karrenvracht aan spelers met amateurcontracten aan. Nauwelijks salarispost en inderdaad, ze hangen al jaren onderin..

Allez kom op noe toch. De giefs 't zelf al aon mèt die sponsoring. Meijnste noe eg tot die neet op de ein of aander maneer aon handje-klap doen...
'ch Meijn trouwens tot Heracles toch ouch al jaore zier stabiel is.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jan 2014 08:58
Heracles zit pas sinds de laatste meting in categorie 3, daarvoor jarenlang in categorie 2. Als daar de voorzitter opstapt wil ik het ook nog wel eens zien.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jan 2014 12:03
Jacques wrote: Heracles zit pas sinds de laatste meting in categorie 3, daarvoor jarenlang in categorie 2. Als daar de voorzitter opstapt wil ik het ook nog wel eens zien.

Dee Smit is zoe verknoch aon Heracles, dee geit de boel pas achterlaote es heer eine heet gevoonde boe heer 100% vertrouwe in heet. De krach vaan Heracles is zjus tot ze al jaore laank mèt è lieg budget en vas team zoonder al te väöl wisselinge kinne prestere.
't Zien gein wereld toppers wat dao speule, meh 't is è team. Eigelek zjus wie MVV in 1997, gein toppers, meh 'n ech team.
En zoe'ne coach höbbe veer dus nudeg. Eine dee d'r è team vaan kint make. Eigelek zoe wie Trost dat kós.

• minckeleers
  • minckeleers's Avatar
  • New Member
  • New Member

13 Jan 2014 20:11
Er kan ook al een streep door mijn favoriete kandidaat:

CUIJK - JVC Cuijk is gisteravond tot overeenstemming gekomen met Eric Meijers. Meijers wordt met ingang van seizoen 2014-2015 de nieuwe hoofdtrainer van JVC Cuijk.
Eric Meijers is als voetballer actief geweest bij NEC en SV Hatert, is daarna als trainer in 1992 gestart bij datzelfde SV Hatert waarna RKHVV volgde. Bij Achilles ’29 heeft Meijers in zijn 10 jarige trainerschap zeer veel succesvolle jaren meegemaakt waardoor Achilles ’29 uiteindelijk promoveerde naar de Jupiler League. In 2012 is Meijers overgestapt naar Helmond Sport.
Peter Pluk, vicevoorzitter en lid van de Technische Commissie van JVC Cuijk, zegt op de website van de club erg blij te zijn met de aanstelling van Meijers. JVC Cuijk heeft de afgelopen twee jaar met het duo Kraaij en De Kruif een aantal stappen gezet maar gaat er vanuit dat met de komst van Meijers volgend seizoen een serieuze aanval wordt gedaan op de absolute top van het amateurvoetbal in Nederland.
Met Meijers is een overeenkomst gesloten voor een periode van twee jaar.

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Jan 2014 21:37
Seedorf kunnen we vergeten ..lol

Time to create page: 0.415 seconds