Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Joehoe
  • Joehoe's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

23 Dec 2013 19:16
Bart wrote: Tja Joehoe.

Iedereen ziet hoe hij of zij dat op het betreffende moment ziet. Ik gaf mijn mening. Je kunt idd alles ip diverse mogelijkheden uitleggen. Blijft het feit dat ik misschien idealistisch reageer, maar hét wel zo zie. En ja Turkije was leuk. En nee, ik was er met mijn baas over uit qua sponsoring, wij steunen diverse verenigingen in diverse sporten. Ivm het maatschappelijk belang leek dit een mooie mogelijkheid.

Sorrie dat ik op je tenen stond joehoe!

Mening ventileren is altijd goed. Blijven doen.

Toch blijf ik met het volgende in mijn maag zitten naar aanleiding van de bovenstaande reactie. Mvv verkeert al jaren in een situatie waarin op financieel vlak veel onvermogen te herkennen is. Onder Rinkens zou dit allemaal veranderen, maar ook hij krijgt er geen vat op. Het hoe en waarom kunnen we lang over uitweiden, hier kunnen we tig factoren voor aanwijzen.

Maar als jullie serieus overwogen om maatschappelijk te sponsoren, dan is juist vandaag toch een ideaal instapmoment? Uit historisch perspectief komt het bij een voetbalclub namelijk zelden voor dat de bom op korte termijn, vanwege de organisatie, twee keer barst. Daarnaast kun je deze actie tegen de Ruijs juist positief gebruiken om acties van mensen af te zetten tegen wat werkelijk telt (jullie organisatie dus). En als je het een beetje slim aanpakt laat je Rinkens de landelijke media opzoeken met een groep sponsoren, waaronder jullie, die de draad in positieve zin oppakken.

Iets dat negatief is positief maken is de kracht van sponsoring.

Voorbeeld 1: ASR was Eric Gudde (directeur Feyenoord) helemaal beu. Ze wilden aanvankelijk niet meer sponsoren, maar uit sociaal oogpunt (enorme klanten- en vriendenkring is Feyenoordsupporter) dienden ze het contract uit. Vanuit de directie werd besloten dat dit dan op een creatieve manier moest gebeuren. Kortom, de marketing afdeling heeft op zeer korte termijn een actie bedacht (in samenwerking met het noodlijdende Diergaarde Blijdorp) en het resterende marketingbudget ingezet voor dit maatschappelijke doel.

De uitkomst is bij iedereen bekend.

Voorbeeld 2: Excelsior is de stichting Excelsior4All gestart. Met deze projecten speelt de voetbalclub via de stichting in op maatschappelijke problemen in de lokale samenleving. Als medeorganisator van het project FC Kick United helpt de club verslaafde jongeren. Een één-tweetje met Mvv, zou je zeggen.

Voorbeeld 3: Brainport 2020 is zeer actief in Zuid-Limburg. De onderwerpen binnen deze brainport: regio, inwoners & toeristen, technologie, bedrijvigheid en overheid. Wat volledig ontbreekt is het sportieve plaatje. Wat kan de sport betekenen voor mensen (studenten/ toeristen/ regionale inwoners) en wat draagt dit bij aan Zuid - Limburg (financieel, maatschappelijk etc.).

De derde optie is een thema waarin de overheid veel tijd en geld steekt. Sport is er nog niet bij betrokken. Een enorme kans voor bedrijven in Zuid - Limburg. Een behoorlijk netwerk ook, waar op termijn een half miljard in wordt gepompt. Als bedrijf zou ik daar graag gebruik van maken. Juist sport ontwikkelt zich sterk op het gebied van innovatie.

Waarom meteen terugtrekken als het niet meezit, terwijl er legio kansen zijn?
The following user(s) said Thank You: La Chouffe

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Joehoe
  • Joehoe's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

23 Dec 2013 19:58
houtengerard wrote: @Joehoe,

Ongemerkt steekt Bart met zijn uitlatingen door jouw beeld van de werkelijkheid heen. Zijn genoemde zaken en standpunten lijken je persoonlijk te raken. Je merkt ze op, omdat ze afwijken van het totaalplaatje zoals jij dat graag wilt zien, dat raakt verstoord en je lijkt hierdoor geïrriteerd geraakt. Wat maakt jouw interpretatie van het scenario dat zich bij MVV afspeelt, de beste?

Persoonlijk: In een wereld waar 'The survival of the fittest' geldt, je zoveel vrijheid hebt dat, dat je in de samenleving iedere seconde op de qui-vive moet zijn voor dreiging en gevaar en persoonlijke bedreigingen een cultuureigenschap zijn dat gedoogd moet worden. Daar wil ik niet in leven. We voeden onze kinderen vanaf de geboorte op in een schijnwereld, totdat voor hun die werkelijkheid vanzelf begint te scheuren. Sommigen halen de kist met dit maagdenvliesje intact, anderen worden er al vroeg eruit gescheurd. De één kijkt naar elk detail, de ander zit in een achtbaan en beseft pas op het einde van de rit wat hij allemaal heeft meegemaakt. En het geeft allemaal een veilig gevoel dat "Efteling' wereldje, Nederlanders zijn daar meester in. Het is juist gevaarlijk om niet meer binnen die Efteling termen te gaan denken, want dan kun je wel eens buitengesloten worden met een label op je kop. Dat zit er als kuddedieren nu eenmaal in.

Maar als iemand anders gaat bepalen of Tiny Ruijs, uit zijn wereld als trainer wordt gescheurd. Dat hij slachtoffer wordt in de wereld van anderen. Dat is in mijn wereld, de minste vorm van vrijheid die een mens kan hebben. Natuurlijk duikt Tiny op in die andere wereld als de boosdoener, maar na miljoenen jaren aan evolutie moet dat apen gedrag toch plaats hebben gemaakt voor "debat". Of moeten we net zoals in de natuur, de indringers verjagen zonder empathie te hebben voor het slachtoffer? Dat is wat bij mij botst met mijn werkelijkheid. Je spreekt over de afwezige openheid jegens andere interpretaties, het betuttelen van die anders denkende getuigt niet van je eigen openheid. Meer als een bedreiging voor je eigen opvattingen. (Zeer concreet natuurlijk als de normen en waarden democratisch veranderen en je eigen Efteling-gevoel aantasten)

Dit is trouwens een oneindig debat binnen de filosofie. Waar begint iemands waarheid en waar houdt die op. Ik waardeer trouwens je inbreng en probeer er zoveel mogelijk van te leren: "Hoe beleeft iedereen MVV". Maar ik zou graag leren begrijpen, waarom jij zijn beleving zo bedreigend vindt voor je eigen. Want ik deel die van hem wel zonder moeite.

Wat mij persoonlijk raakt is 1. het woord respect. Daar kan ik evenveel mee als met 1 druppel regenwater op een zomerse dag mijn tuin besproeien en 2. dat hij/ zijn werkgever totaal uit het veld wordt geslagen vanwege één actie.

Op mijn eigen manier hoopte ik een nieuwe reactie te onttrekken. Deels gelukt. Daarom heb ik zojuist opnieuw op Bart gereageerd.

En over de Nederlandse samenleving kan ik kort zijn: er is geen betere samenleving in deze wereld. Of we moeten op microniveau kijken naar een dorp als Roseto Valfortore. Dit Italiaanse dorp ligt ongeveer 150 kilometer ten zuidoosten van Rome. In dit dorp overlijdt men niet vroeg, heeft men geen keuzestress, denkt men niet na over welk eten goed is of over de hoeveelheid drank binnen het toelaatbare. Ze leven op zichzelf. Er zijn geen externe invloeden die hun gedrag constant beïnvloedt. Hun gedrag is beïnvloed op basis van hun genen en wat ze van hun kleinschalige omgeving meekrijgen. Wat we leren van deze groep mensen is dat de waarden van de wereld waarin we leven en de mensen waarmee we ons omgeven ervoor zorgen wie we zijn. Dat maakt een individu. Of om jouw term te gebruiken: een kuddedier.

Binnen de bovenstaande omgeving is het individu vroegtijdig geprogrammeerd. Het is een veilige omgeven, zonder alle gemakken en ongemakken waar wij mee te maken hebben.

Juist deze gemakken en ongemakken dragen bij aan een beeld en een mening.

Ook over Ruijs. En we weten allemaal dat het beeld over Ruijs de laatste weken verre van positief is geweest. Een fatsoenlijk debat hierover, daar ontbrak het aan. Zoals overigens de meeste voetbalclubs zich totaal geen raad weten met kritiek. In hun ogen doen ze alles goed. Wat wij zien, zien jullie niet, dus mond dicht, is de gedachte van een club al snel.

Overigens, toen Ruijs met veel bombarie werd aangesteld, plaatste ook ik daar mijn vraagtekens bij. Waarom doet Mvv zoveel moeite voor iemand als Ruijs? Waarom zoekt Mvv de confrontatie met een club in dezelfde regio (zoiets komt namelijk twee keer zo hard terug in de toekomst). In één van zijn eerste interviews (Dagblad de Limburger) zei Ruijs dat de top 5 zijn doel is, het liefst hoger. In dit interview herstelde hij zich al snel door te zeggen dat de organisatie van Mvv nog niet kan omgaan met een dergelijk doel. De playoffs zou het moeten worden.

De organisatie stelt dus een trainer aan die eigenlijk niet past in het plaatje Mvv. Dat blijkt ook, aangezien de club al snel melding maakte dat 1. de winstpremies niet betaald kunnen worden en 2. er wederom een flink financieel gat is ontstaan.

Je stelt iemand aan die vooruit wil, terwijl de gene die hem aanstelt zicht heeft op de werkelijkheid en dat sluit niet aan bij een top 5 of hoger. Verre van zelf. Dit jaar niet en volgend jaar ook niet.

En dan krijgen we een optelsom van een individu. Iemand die niet begrijpt waarom Ruijs er nog zit, de spelers weer eens lamlendig ziet spelen (winstpremie: weg/ volgende ronde gelden: weg) en wat speelt er nog meer mee in zijn hoofd?

In feite is het heel simpel. Zowel de club (wij doen toch alles goed) als deze supporter hebben geen oog voor elkaar.

Wie neemt de voortrekkersrol? De wijze heren van de club zou je denken. Al zie ik Rinkens in alle media van alles roepen, behalve wat hij zou moeten doen.

Ps: post wijkt maar een klein beetje af van topic. :lachen:
Ps2: je laatste vraag sluit waarschijnlijk aan bij mijn post aan Bart. Zijn post was niet heel bedreigend ontvangen, overigens.

• Joehoe
  • Joehoe's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

23 Dec 2013 20:00
NathanR wrote: Inderdaad JoeHoe
De supporrters side van Sparta die lees ik vaak geamuseerd, (als ik niks te doen heb zoals nu)

www.itwm.nl/artikel.php?t=Sparta+gaat+me...ter+de+winterstop+in

Als de mvv-top dat zou lesen dan zouden ze van hun stoel vallen.
Daar wordt pas echt gescholden op bestuur (VLOET) en trainers (dan vind ik deze side nog zeer beschaafd)
Of is het verboden om slecht beleid te bekritiseren ?

Slecht beleid moet je altijd tegen het licht houden. Het doel is om vooruitgang te boeken. Helaas in de voetbalwereld veel ego's die zelden in een spiegel kijken. Vloet is daar zeker één van. :lachen:

• Bart
  • Bart's Avatar
  • New Member
  • New Member

23 Dec 2013 21:20
Beste Joehoe,

Ik ben blij dat ( ondanks off topic) dat er een bepaalde discussie gaande is. Ook heb ik niks tegen jou of u, maar ik denk dat we blij mogen zijn dat we met dit bestuur en ook Paul Rinkens met gepast respect mogen behandelen. Hij en vwle met hem hebben MVV in rustiger vaarwater gekregen...ook ik stond perplex toen ik hoorde over het tekort. Echter sluit ik mijn ogen ook niet voor de werkelijkheid......facturering en incasseren ie in deze tijd ontzettend moeilijk. Ik zie dit binnen ons bedrijf ook gebeuren, ondanks gemaakte afspraken en betalingsregelingen.

Hier zal MVV ook mee te kampen hebben. Ik hoop écht dat er eens échte rust rondom onze vereniging komt, maar dat redt je niet met wéér een nieuwe club mensen. Ikzelf zou kiezen voor continuïteit, maar ook dit is een persoonlijke mening.

Wat Tini betreft.......ik denk echt dat hij het aan de praat zou krijgen. Iedereen praat ovet Gillis wel of niet, maar iedereen stelt zuch toch zelf op, obv prestaties??

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

23 Dec 2013 21:30 - 23 Dec 2013 21:33
@Joehoe

Bedankt voor de reactie. Inhoudelijk ben ik het volledig met je eens.

In mijn optiek: 'Zou Tiny functioneren met een elftal twv van 5 miljoen onder de kont' dan is mijn antwoord direct JA. Tiny stapte in een slangenkuil, dat moet hij zelf ook geweten hebben, gezien de slechte resultaten van zijn voorganger (En enorm goede). Echter keur ik 'de manier ' waarop hij is opgestapt totaal niet goed. Ook al heb ik me uren liggen opvreten op die tribune, ik heb nog nooit kunnen wijzen naar de trainer als het team faalt op basis van 'kunde', in plaats van tactiek. Als men voor open doel mist, of achterin blundert in de verdediging, dan zie ik niet Tiny met een playstation controller in de dug-out zitten. Dat reken ik het de speler aan, die de opdracht niet goed uitvoert. De trainer moet zorgen voor een goed groepsgevoel en motivatie, op die punten (hoewel ik daar geen enkel signaal van heb opgevangen) heeft hij geen grip kunnen krijgen. Maar bij die jongens moet ook een stukje eigen plichtsbesef zitten. En misschien loopt er wel iemand rond die meer mentor is dan trainer voor zo'n ploeg.

Bij Capa had ik wel het gevoel dat hij dat groepsproces verstoorde, gezien het onnodig straffen dat hij deed. Maar zelfs die had in mijn ogen, ondanks zijn enorme koppigheid en zelfverheerlijking tijdens de interviews, een dergelijk scenario niet verdient. Wat Tiny is overkomen, is Tiny niet alleen overkomen. Het "Image' MVV, is dit ook overkomen. En iedereen die daar gevoel voor heeft, associeert zich met dat beeld. Hoewel bij subgroepen dit beeld nog verder opgedeeld wordt met andere items.

MVV is dat dorpje wat jij noemt, opeens staat daar de maffia met de mitrailleur in het centrum. Ze nemen de burgemeester mee en nu moet iedereen maar doen of er niets gebeurt is. Goed, de raadszaal functioneerde al niet, maar ja, ze hebben de burgemeester meegenomen, was praktischer dan de raadszaal bedreigen. Kun je voorstellen dat zo'n dorpje overstuur is? Ze hebben niet mogen stemmen, ze hebben geen vreedzaam protest mogen houden, de mening van een kleine groep is hun als het ware opgelegd. Nu staan ze voor de buitenwereld bekend, als dat inteelt dorpje in Italië, dat corrupt is, geen normen en waarden kent, en waar je beter weg kunt blijven. Diezelfde verontwaardigheid, vind je terug in Bart zijn verhaal. En dat is een terechte emotie.

Je kunt niet verwachten van Nonkel Berlusconi dat hij die burgemeester zelf had weggestuurd, want Nonkel Berlusconi ( in ons geval Rinkens) heeft zijn handen al vol aan Italië. Alleen al door de ontslagvergoeding zou MVV in de problemen kunnen komen, dus hoe had Tiny ooit een functioneringsgesprek moeten krijgen?

Maar op een ander vlak ben ik het met je eens, het MVV bestuur heeft zichzelf daar klemgezet. Een meerderjarig contract is te lang voor een trainer die zich nog moet bewijzen bij de club, zeker als je ieder jaar hoopt dat je begroting nihil is aan het einde van het jaar. Ruimte voor een escape is er dan niet. Maar je mag dit soort gokken nemen in de voetballerij, als jij als bestuur denkt, dat dit de meest geschikte man is voor de club, dan mag je dat risico nemen. En dan moet je daar ook tijd voor krijgen, tenzij de supporters twijfelen of het bestuur de risico's wel goed genoeg heeft inschat. En dat is inderdaad dat stukje openheid wat ik mis van het bestuur. "Wij constateren de slechte resultaten, en wij proberen het op te lossen" of " Wij constateren de slechte resultaten, maar hebben er de middelen niet voor om dit op te lossen".

Dat Tiny ooit een keer op de stoel kwam te zitten bij een ondervraging, als de resultaten zich zo doorzetten, dat was me al in november duidelijk. Maar dat er meteen naar geweld werd gezocht en jij dit een normale gang van zaken vindt, dat begrijp ik niet. Of begrijp ik je hierin verkeerd? Daarnaast laat je niet veel ruimte voor een succesvolle profielschets over, voor een toekomstige trainer.

Trainer MVV:
- Moet ervan uitgaan dat hij veel wedstrijden gaat verliezen
- Maar zal ze toch moeten winnen
- Moet geen verleden hebben met Limburgse clubs
- Mag niet klagen over de kwaliteit van de selectie
- Moet tegen een (flink) stootje kunnen
- Moet weten dat zijn verwachtingen nooit op één lijn zullen zitten met die van het publiek.
- Moet een journalist onder de tafel in kunnen lullen, liefst wekelijks.
- Salaris moet een wens zijn, geen eis. (Ook na februari)
- Mag geen verwachtingen uitspreken die hij niet kan waarmaken

Dan blijft er niet veel over in het trainersgilde. Ik blijf erbij, als Veldmate en Schreurs 30% van hun kansen hadden benut en Verdellen en Co achterin iets gretiger druk op de man hadden gezet en het middenveld eens wat minder bezig was met de eigen carrière. Dan waren we nu heel anders de winterstop in gegaan. Nu zit er iemand thuis, die ook al heeft ie zijn geld verdient, toch een deel van zijn passie hierdoor is kwijtgeraakt. Een man die 'kansen' zag in dit MVV, daar waar Ernest Faber met de föhn de inkt aan het verwijderen was van zijn wurgcontract. Nee, hij zegde er zijn baan voor op. En dan nog Cooky, die ondanks zijn (mondiale)ervaringen, toch nog 'hoop' zag in dit MVV. En wat hebben ze ervoor teruggekregen? In de liefde noemt men dat: De bons.

Ole Tobiassen kent er hier alles van. Een slangenkuil, dat is het.
Last edit: 23 Dec 2013 21:33 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: jeoff

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Dec 2013 22:55
Boschpoort wrote: Mooi verhaal hoor, Joehoe. Ik heb het geamuseerd gelezen.
Maar de kern van het verhaal van Bart is volgens mij dat incompetentie of wanbeleid van bestuur of technische staf NOOIT een rechtvaardiging kunnen zijn om mensen aan te vallen of met de dood te bedreigen. En daarin heeft Bart gewoon gelijk.

Niet Boschpoort ? Zelfs als leden van het bestuur je club in het geniep willen laten fuseren met Roda ? Zoals Erkens toendertiijd ?
Dan is wat mij betreft alles geoorloofd. Dat is de uitzondering die ik maak. Ik ben het met je eens dat je geen trainer die slecht presteert fysiek gaan aanvallen.

• Joehoe
  • Joehoe's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

24 Dec 2013 12:35 - 24 Dec 2013 12:39
houtengerard wrote: ................

Gelet op uitingen en het gedrag van Rinkens, vraag ik me af of er een rechterhand gewenst is die het voetbal als prioriteit aanstipt. Rinkens is een strateeg met oog voor de samenleving. Mvv is toch echt een voetbalclub. En juist alle grondbegrinselen van voetbal, zoals de geur van het gras, het gejuich van het publiek, de schoonheid van de stadionlampen, een pilsje en de kracht van een spandoek, worden in mijn ogen sterk ondergewaardeerd en zelden benoemd door Rinkens. Dat enthousiasme is wel iets wat een club maakt. Iemand binnen de club, het liefst met een bepaalde status, zou dit moeten kunnen verwoorden.

Typerend is de volgende link: www.leiderschapsdomeinen.nl/blogdomeinen...-integrator-kwadrant

Let hierbij vooral op de volgende zin: ook bij MVV blijkt die lokale worteling in zijn haarvaten te zitten. Het verbaast dan ook niet, wanneer Paul het in het geheel niet heeft over de prestaties op het voetbalveld.

Dit alles neemt niet weg dat Rinkens enorm veel kwaliteiten bezit die Mvv nodig heeft. In mijn ogen mist de club vooral iemand die de perfecte voetbalaanvulling op Rinkens is en de band met (potentiele) supporters aanhaalt.

Verder zou ik als Mvv zijnde niet meer op zoek gaan naar een nieuwe externe trainer om dit seizoen af te maken. Neem de tijd en werk gedurende dit seizoen op de achtergrond aan een plan voor komend seizoen. Contacteer tijdig kandidaten, maak tijdig een keuze en slinger dit na afloop van het seizoen de landelijke media in.

Over trainers gesproken:
Frank Tempelman heeft 10 jaar ervaring bij Fc Twente. Nu trainer van de A1. Zijn assistent is Paul Bosvelt. Voeg er een markant Mvv icoon als uithangbord aan toe, zoals Erik Meijer, en je hebt een prachtig team.

In mijn ogen een zeer interessante mogelijkheid: iemand als Hans van de Haar in een rol als assistent van Michel Langerak. Langerak kan goed met de media overweg, presteert goed bij zijn clubs en heeft de juiste papieren.

Recent interview Langerak na Ajax (beker) uit: (twee spaties in link weghalen) www. youtube. com/watch?v=OUN_k6e4GtQ

Binnen Nederland zijn er verder niet zo heel veel interessante mogelijkheden.
Last edit: 24 Dec 2013 12:39 by Joehoe.

• Boer458
  • Boer458's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Dec 2013 13:04
Heeft Ole Tobiasen de vereiste papieren ?

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Dec 2013 13:05 - 24 Dec 2013 13:06
Over trainers gesproken:
Frank Tempelman heeft 10 jaar ervaring bij Fc Twente. Nu trainer van de A1. Zijn assistent is Paul Bosvelt. Voeg er een markant Mvv icoon als uithangbord aan toe, zoals Erik Meijer, en je hebt een prachtig team.

Heb jij enig idee dat die zelfde Erik Meijer de club Aachen na de klote heeft geholpen en dat diezelfde Meijer het liefst een FC Limburg wilt , laat die vent aub nooit meer in de Geusselt komen , arrogant pedant ventje is dat die zich zelf mega overschat.
Last edit: 24 Dec 2013 13:06 by Napoleon.
The following user(s) said Thank You: αναρχος, tcb, Och jeh

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Dec 2013 14:38
Dit wordt intern opgelost. Ron Elsen zal het seizoen afmaken met Hermans. Is de goedkoopste oplossing!
Ron Elsen is de best betaalde MVV-er met een topsalaris uit de Ron Weyzen tijd!!!
Ik vind dat hij het maar eens moet laten zien i.p.v. weer een trainer aantrekken.
Zonder versterking voorin kom je echt niet veel verder dan middenmoot. Eerst maar zorgen dat de financiën op orde zijn. Geen gekke dingen doen, spelers vertrouwen geven!!!

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

24 Dec 2013 16:46 - 24 Dec 2013 16:53
Mienclub1902 wrote: Dit wordt intern opgelost. Ron Elsen zal het seizoen afmaken met Hermans. Is de goedkoopste oplossing!
Ron Elsen is de best betaalde MVV-er met een topsalaris uit de Ron Weyzen tijd!!!
Ik vind dat hij het maar eens moet laten zien i.p.v. weer een trainer aantrekken.
Zonder versterking voorin kom je echt niet veel verder dan middenmoot. Eerst maar zorgen dat de financiën op orde zijn. Geen gekke dingen doen, spelers vertrouwen geven!!!

Ik denk dat dit het scenario ook gaat worden. En dat men daarna voor kandidaat twee van vorig jaar gaat: Wil Boessen, die nu Tiny weg is, heel toevallig heeft aangekondigd dat dit zijn laatste seizoen wordt bij Fortuna. Hoewel hij aangaf de voorkeur te geven aan een stabiele omgeving. Het zou zomaar eens kunnen, gezien hij al vaker heeft aangegeven dat hij hier graag trainer wilt worden.

Ik weet niet of MVV open staat voor de hiervoor genoemde namen. Het kan ook teveel druk op de club gaan leggen, want die mensen willen met vork en mes eten als ze bij een BVO werken. Trainers met een MVV verleden leven nog een beetje voor mijn gevoel in de oude stempel, lijkt me niet verstandig om die te benaderen. Die willen wel eens meer met de club doen, dan dat mogelijk is.

PS

Volgens Johnny "Ut zal toch neet woer zien!"Bannier verdient Elsen 140.000 euro per jaar, dat zei hij afgelopen zaterdag tijdens zijn radioverslag. Voor dat bedrag mag je wel even een half jaartje voor de ploeg staan, lijkt mij. Mocht het natuurlijk waar zijn.
Last edit: 24 Dec 2013 16:53 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: De Zwarte Vogel

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Dec 2013 21:04
houtengerard wrote:
Mienclub1902 wrote: Dit wordt intern opgelost. Ron Elsen zal het seizoen afmaken met Hermans. Is de goedkoopste oplossing!

Ik denk dat dit het scenario ook gaat worden. En dat men daarna voor kandidaat twee van vorig jaar gaat: Wil Boessen, die nu Tiny weg is, heel toevallig heeft aangekondigd dat dit zijn laatste seizoen wordt bij Fortuna. Hoewel hij aangaf de voorkeur te geven aan een stabiele omgeving. Het zou zomaar eens kunnen, gezien hij al vaker heeft aangegeven dat hij hier graag trainer wilt worden.

Ik weet niet of MVV open staat voor de hiervoor genoemde namen. Het kan ook teveel druk op de club gaan leggen, want die mensen willen met vork en mes eten als ze bij een BVO werken. Trainers met een MVV verleden leven nog een beetje voor mijn gevoel in de oude stempel, lijkt me niet verstandig om die te benaderen. Die willen wel eens meer met de club doen, dan dat mogelijk is.

PS

Volgens Johnny "Ut zal toch neet woer zien!"Bannier verdient Elsen 140.000 euro per jaar, dat zei hij afgelopen zaterdag tijdens zijn radioverslag. Voor dat bedrag mag je wel even een half jaartje voor de ploeg staan, lijkt mij. Mocht het natuurlijk waar zijn.

Ik denk dat Ruijs niet minder verdiende , dat is dus 70.000 Euro winst .

• Boer458
  • Boer458's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Dec 2013 21:17
Ik dacht dat destijds tijdens de arbitragezaak gerept werd over 6000,- maandelijks.

• peter ruiver
  • peter ruiver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Draan wie verkes Wullem !!

27 Dec 2013 13:21
De wegen van EHC/Heuts en Ole Tobiasen scheiden na dit seizoen

Volgens traditie bepaalt EHC/Heuts voor Nieuwjaar altijd met de hoofdtrainer of er nog een jaartje samen wordt aangeplakt. Ole Tobiasen en EHC/Heuts hebben in overleg besloten om volgend seizoen een andere uitdaging aan te gaan.

Ole Tobiasen heeft een indrukwekkend voetbalverleden: Deens international en speler van onder andere Ajax, Heerenveen en AZ. Zijn carrière als speler heeft Tobiasen afgesloten bij EHC/Heuts. Als trainer was Tobiasen nog een "groentje". Maar EHC/Heuts is altijd wel in om een talentvol persoon een kans te bieden.

In zijn eerste seizoen heeft Tobiasen met EHC/Heuts prima prestaties geleverd. De derde ronde van de professionele KNVB beker werd bereikt met als beloning een prachtige wedstrijd in een vol Philips stadion tegen PSV. Deze wedstrijd staat in de geschiedenisboeken als een van de hoogtepunten uit de verenigingshistorie. Rondom deze bekerwedstrijd gingen in de competitie de nodige punten verloren, maar na de winterstop herstelt de ploeg zich goed en wordt er een mooie vierde plaats uitgesleept. In de nacompetitie weet EHC/Heuts zelfs de finalewedstrijd tegen Juliana'31 te bereiken voor promotie naar de Topklasse. Na twee spektakulaire wedstrijden staan de rood witten echter met lege handen. Door een plek in de halve finale van de districtsbeker plaatst EHC/Heuts zich wederom voor de professionele KNVB beker.

In het tweede seizoen vergaat het de ploeg van Tobiasen iets moeizamer. EHC/Heuts heeft zich op het oog aanzienlijk versterkt, maar dat komt in de resultaten niet tot uiting. Mede door vele blessures vertoeft EHC/Heuts in het rechter rijtje van de Hoofdklasse B. Na de winterstop zal er door Tobiasen en zijn team flink gepresteerd moeten worden om uit de degradatiezone weg te blijven. In de KNVB beker is de tweede ronde behaald en in de districtsbeker overwintert EHC/Heuts.
Draan wie verkes Wullem !!

• Aloy Agu
  • Aloy Agu's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

28 Dec 2013 11:37
peter ruiver wrote: De wegen van EHC/Heuts en Ole Tobiasen scheiden na dit seizoen

Volgens traditie bepaalt EHC/Heuts voor Nieuwjaar altijd met de hoofdtrainer of er nog een jaartje samen wordt aangeplakt. Ole Tobiasen en EHC/Heuts hebben in overleg besloten om volgend seizoen een andere uitdaging aan te gaan.

Ole Tobiasen heeft een indrukwekkend voetbalverleden: Deens international en speler van onder andere Ajax, Heerenveen en AZ. Zijn carrière als speler heeft Tobiasen afgesloten bij EHC/Heuts. Als trainer was Tobiasen nog een "groentje". Maar EHC/Heuts is altijd wel in om een talentvol persoon een kans te bieden.

In zijn eerste seizoen heeft Tobiasen met EHC/Heuts prima prestaties geleverd. De derde ronde van de professionele KNVB beker werd bereikt met als beloning een prachtige wedstrijd in een vol Philips stadion tegen PSV. Deze wedstrijd staat in de geschiedenisboeken als een van de hoogtepunten uit de verenigingshistorie. Rondom deze bekerwedstrijd gingen in de competitie de nodige punten verloren, maar na de winterstop herstelt de ploeg zich goed en wordt er een mooie vierde plaats uitgesleept. In de nacompetitie weet EHC/Heuts zelfs de finalewedstrijd tegen Juliana'31 te bereiken voor promotie naar de Topklasse. Na twee spektakulaire wedstrijden staan de rood witten echter met lege handen. Door een plek in de halve finale van de districtsbeker plaatst EHC/Heuts zich wederom voor de professionele KNVB beker.

In het tweede seizoen vergaat het de ploeg van Tobiasen iets moeizamer. EHC/Heuts heeft zich op het oog aanzienlijk versterkt, maar dat komt in de resultaten niet tot uiting. Mede door vele blessures vertoeft EHC/Heuts in het rechter rijtje van de Hoofdklasse B. Na de winterstop zal er door Tobiasen en zijn team flink gepresteerd moeten worden om uit de degradatiezone weg te blijven. In de KNVB beker is de tweede ronde behaald en in de districtsbeker overwintert EHC/Heuts.
JAAAAAAAAAA?

Time to create page: 0.349 seconds