Nieuwe opzet Jupiler League

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe opzet Jupiler League

27 May 2013 22:47
Peter Pan wrote: Mooi, weer 20 clubs. Seizoenskaart betaald voor 16 wedstrijden, volgens mij mag MVV ons nu niet laten bijbetalen (heb kleine lettertjes niet gelezen :p)

Volgens mij hoeven wij inderdaad niets bij te betalen. Dit zou alleen gebeuren indien we zouden promoveren naar de eredivisie.
Aon de géng

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2013 23:46
Ik ben persoonlijk ook niet gelukkig met toevoeging jeugdteams. Maar ik ben fan van MVV en zal blijven komen, tegen wie de club ook speelt. Ik vind het ook een vreemde reden om niet meer te komen. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen kiezen de twee wedstrijden tegen Jong Ajax en Jong Twente niet te komen en de rest wel. :)
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 May 2013 23:59
Sjotelsplak wrote:
Hartmans1973 wrote: Ja dat kwam ik altijd ja lach jij maar lekker maar ik ga niet naar zo'n joker competitie kijken het is gewoon te belachelijk voor woorden.
Triest dat je MVV hiervoor in de steek laat!
Maargoed, ieder zijn ding :thumbsup:

Triest dat de clubs hun supporters in de steek laten voor een tonnetje extra. Deze joker competitie gaat de clubs op lange termijn veel meer kosten dan dat tonnetje nu oplevert. :sick:

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 07:09 - 28 May 2013 07:12
De competitie zal dan zo als het er nu uitziet met 20 clubs opstarten met als aanvangst datum 2 augustus.
De samentvattingen zullen te zien zijn na de reguliere uitzending van studio sport.
De speeldagen en speeltijden zullen als volgt zijn:3 wedstrijden op de vrijdagavond om 20.00.
2 wedstrijden op de zaterdagmiddag om 16.30.
1 wedstrijd op de zaterdagavond om 18.45.
3 wedstrijden op de zondagmiddag om 12.30,14.30 en 16.30.
1 wedstrijd op de maandagavond om 20.00.

Vandaar ook dat formulier om online in te vullen,en alle wedstrijden zullen live worden uitgezonden...bron de limburger.
Net als de rijdende rechter altijd afsluit,,dit is mijn uitspraak,hier zult u het mee moeten doen,,...gr opa ;).
....
Last edit: 28 May 2013 07:12 by opadiehard.

• Boer458
  • Boer458's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 07:17
Er zitten ook positieve kanten aan hoor.
Volgens de krant worden alle wedstrijden uitgezonden op eredivisie live.

Jammergenoeg zal ik John Bannier gaan missen...... ;)

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 07:49
opadiehard wrote: De competitie zal dan zo als het er nu uitziet met 20 clubs opstarten met als aanvangst datum 2 augustus.
De samentvattingen zullen te zien zijn na de reguliere uitzending van studio sport.
De speeldagen en speeltijden zullen als volgt zijn:3 wedstrijden op de vrijdagavond om 20.00.
2 wedstrijden op de zaterdagmiddag om 16.30.
1 wedstrijd op de zaterdagavond om 18.45.
3 wedstrijden op de zondagmiddag om 12.30,14.30 en 16.30.
1 wedstrijd op de maandagavond om 20.00.

Vandaar ook dat formulier om online in te vullen,en alle wedstrijden zullen live worden uitgezonden...bron de limburger.
Net als de rijdende rechter altijd afsluit,,dit is mijn uitspraak,hier zult u het mee moeten doen,,...gr opa ;).

Inderdaad, de enquete was dus een wassen neus. De TV bepaalt nu wanneer je speelt. Niet de club en al zeker niet de fans.
Het is voor ons te hopen dat je bijtijds weet wanneer de club speelt en je niet pas 2 weken van tevoren weet welk tijdstip je in het weekend vrij moet houden...
Pfff...als ik de tijden zo zie, was die vrijdagavond zo vervelend nog niet...
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

28 May 2013 08:25
20 clubs? Fijn voor seizoenkaart houders 2 gratis extra wedstrijden voor dezelfde prijs ;)
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 10:12 - 28 May 2013 10:14
Danny1983 wrote: 20 clubs? Fijn voor seizoenkaart houders 2 gratis extra wedstrijden voor dezelfde prijs ;)

Dat zijn er dus al 4 extra gratis nu...
MVV maakt iedere wedstrijd kosten, die ze nu niet kunnen verhalen op de kaarthouders. Was de voorverkoop maar volgende week pas begonnen... Ik betaalde graag die €32 extra voor MVV. (4x€8 ). Want even snel uitgerekend loopt MVV daarmee nu al minstens €40000 mis aan seizoenkaartinkomsten, een flinke post. Daar hadden we een leuke speler van kunnen betalen. Helaas hebben sommigen hier liever zelf de €32.
Boe is dat feeske?
Last edit: 28 May 2013 10:14 by Boe is dat feeske?.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Danny1983, Sjotelsplak

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

28 May 2013 10:49
mvv is goed bezig ,doen wat voor de supporters al denk ik dat ze liever hadden dat het anders was geweest en dat geld hadden binnen gehaald .

• Boe is dat feeske?
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 10:58
Dreeke, betere spelers kunnen halen en daarmee hoger eindigen is ook wat doen voor de supporters.
Boe is dat feeske?
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Danny1983

• Aswin
  • Aswin's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 11:12
Boe is dat feeske? wrote:
Danny1983 wrote: 20 clubs? Fijn voor seizoenkaart houders 2 gratis extra wedstrijden voor dezelfde prijs ;)

Dat zijn er dus al 4 extra gratis nu...
MVV maakt iedere wedstrijd kosten, die ze nu niet kunnen verhalen op de kaarthouders. Was de voorverkoop maar volgende week pas begonnen... Ik betaalde graag die €32 extra voor MVV. (4x€8 ). Want even snel uitgerekend loopt MVV daarmee nu al minstens €40000 mis aan seizoenkaartinkomsten, een flinke post. Daar hadden we een leuke speler van kunnen betalen. Helaas hebben sommigen hier liever zelf de €32.

Klopt, maar wat je vergeet; er zijn nu ook extra inkomsten qua televisiegelden? Naar een (nieuwe) sponsor toe kun je ook aangeven, je hebt 4 extra thuiswedstrijden waarbij je extra in beeld komt?
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Danny1983

• Boe is dat feeske?
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2013 11:34 - 28 May 2013 11:36
@Aswin

Absoluut waar, er komt een stuk meer media exposure. Maar alle centjes helpen. MVV zal nu misschien niet 4 ton terugmoeten in begroting maar hoe minder we terug moeten hoe beter. En daar ben ik bereid aan mee te bouwen!
Boe is dat feeske?
Last edit: 28 May 2013 11:36 by Boe is dat feeske?.
The following user(s) said Thank You: MVV4life

• Punker73
  • Punker73's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

28 May 2013 11:39
Aswin wrote: Klopt, maar wat je vergeet; er zijn nu ook extra inkomsten qua televisiegelden? Naar een (nieuwe) sponsor toe kun je ook aangeven, je hebt 4 extra thuiswedstrijden waarbij je extra in beeld komt?

En belangrijker nog je komt op eredivisie live EN op nederland 3. Dus niet meer ergens weggepropt op zaterdag om 18:00 op RTL7 waar geen hond naar kijkt. Voor eventuele sponsoren is dit echt een mooi iets hoor ... maar goed van de andeer kant betekend dit wel weer een doelpunt voor het moderne voetbal en gaan we dus weer wedstrijden op plekken zetten voor het tv publiek ipv de bezoekende supporters in het stadion.
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

• Oaktree
  • Oaktree's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

28 May 2013 12:30
Punker73 wrote:
Aswin wrote: Klopt, maar wat je vergeet; er zijn nu ook extra inkomsten qua televisiegelden? Naar een (nieuwe) sponsor toe kun je ook aangeven, je hebt 4 extra thuiswedstrijden waarbij je extra in beeld komt?

En belangrijker nog je komt op eredivisie live EN op nederland 3. Dus niet meer ergens weggepropt op zaterdag om 18:00 op RTL7 waar geen hond naar kijkt. Voor eventuele sponsoren is dit echt een mooi iets hoor ... maar goed van de andeer kant betekend dit wel weer een doelpunt voor het moderne voetbal en gaan we dus weer wedstrijden op plekken zetten voor het tv publiek ipv de bezoekende supporters in het stadion.

Dat houd je toch niet meer tegen!
Vind dat ook niet leuk, maar iedereen die hier afgeeft op moderne voetbal moet beseffen dat we niet meer in de jaren 50 leven.
Het KAN gewoon niet meer anders!! Zonder deze commercie (hoe vervelend ook) is er gewoon GEEN voetbal meer, en zeer snel niet meer op het niveau dat ons cluppie speelt!!
Tsja en als FOX er geld in duwt dan wil je natuurlijk wel bepalen wanneer het op TV komt en dus is dat op tijden dat er reclame gemaakt kan worden zodat de investering terug verdiend kan worden. Dit is de realiteit...

Wegblijven omdat de KNVB er een joker competitie van maakt, snap ik niet zo goed, want dan had je echt al eerder kunnen wegblijven uit de Geusselt. En zeker MVV kan hier niks aan doen! Sterker nog VVV en MVV waren tegen dit plan!

Jongens als de KNVB dit niet toelaat is er gewoon binnen 5 jaar geen Eerste Divisie voetbal meer en dus geen MVV!!
En waren we het er (nog pas) drie jaar geleden het er allemaal niet over eens? Beter een MVV op dit niveau als geen MVV.
Nou dan pik ik die twee wedstrijdjes extra toch maar mee!
Ik schat trouwens dat een uitvak vol zit als Ajax 2 hier speelt..

Wat betreft de SK en verhoging.. ik snap de gedacht dat je 35 euro best wilt extra betalen als MVV hierdoor niet in de problemen komt. Aan de andere kant gaat mijn SK dit jaar van 85 euro naar 160... dat vind ik eigenlijk genoeg verhoging! 4 wedstrijden extra of niet!
Natus et suscitavit in Marsana

• Oaktree
  • Oaktree's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

28 May 2013 12:32
Punker73 wrote:

Op Nederland 3 dat zou ECHT een goede ontwikkeling zijn!!!
Natus et suscitavit in Marsana

Time to create page: 0.361 seconds