Nieuwe opzet Jupiler League
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Nieuwe opzet Jupiler League
28 May 2013 17:20San Marco wrote: Ik begrijp dat meer thuiswedstrijden meer kosten met zich mee brengen, en dat ze ons dus willen laten bijbetalen. Ik hoop echter ook dat ze zich realiseren dat veel mensen hun seizoenskaart verlengd hebben in de veronderstelling dat er komend seizoen nog gewoon op vrijdagavond gespeeld zou worden, en niet op een dag en tijdstip dat Fox wil dat we spelen. Hierdoor zullen veel mensen die ook gewoon tijdens de weekenden moeten werken nu dus plotseling veel wedstrijden moeten gaan missen, en hadden ze zich wellicht nog wel twee keer bedacht over een seizoenskaart als ze dit van tevoren hadden geweten.
dat is ook waar, MVV moet gewoon de verlengingen van de seioenskaarten die al gedaan zijn accepteren de de supporters die reeds hebben ingetekend niet meer op kosten brengen dan wat reeds is voldaan en dus hebben die een "mazzeltje "
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
28 May 2013 17:49Napoleon wrote:
MVV moet gewoon de verlengingen van de seioenskaarten die al gedaan zijn accepteren de de supporters die reeds hebben ingetekend niet meer op kosten brengen dan wat reeds is voldaan en dus hebben die een "mazzeltje "
Ik ben het volledig met Napoleon eens. De mensen die direct een seizoenskaart besteld hebben, zijn de trouwe vaste supporters, die er altijd zijn.
Een groot deel van hen is ook lid van Veer Zien MVV. Zij sponsoren MVV ieder maand voor € 10,00, dit komt neer op € 120,-- op jaarbasis.
Ik vrees dat Rinckens en de zijnen veel supporters tegen de haren in strijken.
Of denkt Rinckens c.s. "ach die groep betaalt toch wel".
- Greun graas
-
- Premium Member
-
28 May 2013 18:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
Topic Author
- Platinum Member
-
28 May 2013 19:16 - 28 May 2013 19:17Ben me wel sterk aan het bedenken of ik überhaupt ga tegen Jong Ajax en Jong FC Twente zowel uit en thuis. Vind belofteteams niet thuishoren in de Jupiler League. Deze hadden ze beter in de Topklasse kunnen laten uitkomen. Voor die spelers zelf van de betreffende elftallen is er ook niets te winnen. Je bent op papier bijvoorbeeld (periode)kampioen, maar je mag niet promoveren of play-offs spelen. Zal voor mij als sporter de lol er al af zijn. Sowieso werd Jong Ajax 4e en FC Twente slechts 8e in de Beloftencompetitie dus qua niveau voegen ze wellicht niets eens zoveel toe.
Ben benieuwd hoe de pilot de komende 2 jaar zal verlopen. Sky levert de Jupiler League meer geld op dus het zal geslikt moeten worden. De KNVB ook tevreden met Achilles '29 en Katwijk om een degradatiemodel te krijgen naar lagere klassen toe. Zelf komt mij ook een werknemer de zaterdag wel goed uit. Geen verlofdagen meer opnemen voor MVV. Hopelijk zo laat mogelijk op de dag, maar zal wel in de middag worden.
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
28 May 2013 21:25 - 28 May 2013 21:26Greun graas wrote: Onzin want er zijn al bijna 1500 seizoenkaarten verkocht en hoeveel leden heeft veer zien mvv?
Veel te weinig!
En dat wil veel zeggen over de achterban van MVV.
Persoonlijk steun ik alléén mijn club - dat betekent: een seizoenskaart, het Veer zien MVV lidmaatschap en ik steun de jeugd van MVV.
Ik kies niet meer voor het bezoeken van uitwedstrijden, door verschillende redenen: de sfeer rond de uitwedstrijden, de combi's en ik gun de concurrent geen euro.
Mijn seizoenskaart heb ik al verlengd, als MVV meer geld vraagt voor 4 extra wedstrijden, geen probleem.
Tel uit hoeveel een wedstrijd in onze eigen Geusselt kost als seizoenskaarthouder en vergelijk dat met de prijs van een uitwedstrijd (all-in) .... juist.
Kwestie van keuzes maken ...
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
28 May 2013 21:58Napoleon wrote:San Marco wrote: Ik begrijp dat meer thuiswedstrijden meer kosten met zich mee brengen, en dat ze ons dus willen laten bijbetalen. Ik hoop echter ook dat ze zich realiseren dat veel mensen hun seizoenskaart verlengd hebben in de veronderstelling dat er komend seizoen nog gewoon op vrijdagavond gespeeld zou worden, en niet op een dag en tijdstip dat Fox wil dat we spelen. Hierdoor zullen veel mensen die ook gewoon tijdens de weekenden moeten werken nu dus plotseling veel wedstrijden moeten gaan missen, en hadden ze zich wellicht nog wel twee keer bedacht over een seizoenskaart als ze dit van tevoren hadden geweten.
dat is ook waar, MVV moet gewoon de verlengingen van de seioenskaarten die al gedaan zijn accepteren de de supporters die reeds hebben ingetekend niet meer op kosten brengen dan wat reeds is voldaan en dus hebben die een "mazzeltje "
Beetje kort door de bocht... en zeker geen gevoel voor realiteit en geschiedenis.
usMVVke heeft pakweg de laatste 20 jaar een slecht imago opgebouwd... financiële problemen en aankloppen bij de overheid.
Nu hebben we een bestuur dat hieraan iets wilt doen, het imago en financieel geen risico's lopen. Nu is het al zo dat de economie in een malaise zit en sponsoring terugloopt, zeker in een onaantrekkelijke Jupilerleague en zal dus goed gelet moeten worden op de kleintjes. Dan is het onverantwoord dat je als bestuur popi gaat doen of beter gezegd Sinterklaas gaat spelen en kadootjes gaat weggeven. Misschien is het voor jou peannuts maar ik denk voor usMVVke een hoop geld.
En laten we wel wezen het is betaald voetbal... Dan is het normaal dat je een redelijke prijs voor een wedstrijd betaalt. Als je zelfs na een lokale amateurclub gaat kijken, betaal je ook vaak 4 euro entree of zo. En als je de kosten van een seizoenskaart deelt door het aantal wedstrijden vind ik het bij usMVVke nog heel redelijk. En we willen tenslotte ook wat fatsoenlijk materiaal op het veld.
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
28 May 2013 22:04Nao Väöre wrote:Napoleon wrote:
MVV moet gewoon de verlengingen van de seioenskaarten die al gedaan zijn accepteren de de supporters die reeds hebben ingetekend niet meer op kosten brengen dan wat reeds is voldaan en dus hebben die een "mazzeltje "
Ik ben het volledig met Napoleon eens. De mensen die direct een seizoenskaart besteld hebben, zijn de trouwe vaste supporters, die er altijd zijn.
Een groot deel van hen is ook lid van Veer Zien MVV. Zij sponsoren MVV ieder maand voor € 10,00, dit komt neer op € 120,-- op jaarbasis.
Ik vrees dat Rinckens en de zijnen veel supporters tegen de haren in strijken.
Of denkt Rinckens c.s. "ach die groep betaalt toch wel".
Volgens mij heeft usMVVke niet zoveel leden van Veer Zien MVV, overdrijven is ook een kunst.
En ja, helaas, de mensen die vaak het "genot" hebben van een avondje usMVVke, zullen er ook voor moeten betalen.
Niet die mensen die maar 1 keertje komen of zelfs nooit.
Wie moet het anders betalen?
En laten we wel wezen het is betaald voetbal. Als je al die kritiek hoort over entree kaartjes / seizoenskaarten, dan kun je je wel afvragen of er wel een basis is voor betaald voetbal in Mestreech. Zeker als het al zo lastig is om een "lage" begroting te kunnen bolwerken.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
29 May 2013 08:10Tweede vraag/opmerking is en dat is wat mij stoort aan deze discussie, MVV heeft verleden jaar bij het failliet van AGOVV nooit richting seizoenskaart houders gecommuniceerd hoe de wedstrijd richting suppporters "vergoed"zou gaan worden of worden opgelost.....nu wordt dat wel in een persbericht gedaan .Daarmee niet gezegd of geschreven dat MVV seizoenskaarthouders extra gaat belasten, maar gezien het bericht kun je dat er wel een beetje uit opmaken
Probeer dit even los te zien van de waarde van de kaarten , maar meer in de geest waarin het gebeurd.
MVV communcieert dus heel onproffesioneel naar haar achterban....en in sommige gevallen wordt er dus niets gezegd of geschreven.
Andere vraag zijn of worden de "belangen"van seizoenskaart houders door iets of iemand richting MVV vertegenwoordigt ??
- Jacques
-
- Platinum Member
-
29 May 2013 08:37Er wordt hier wel eens gesteld dat MVV zijn supporters te veel als klant/gast behandeld en niet als fan. Met je vragen over voorwaarden, overeenkomst, recht hebben op, vergoeden, extra belasten stel jij je juist op als een klant en niet een fan, vind ik.
- Och jeh
-
- Elite Member
-
29 May 2013 09:32"Het is voor 99 procent zeker. De KNVB moet nog de definitieve klap geven, maar wij willen heel graag met Jong FC Twente in de Jupiler League spelen", zegt technisch manager Cees Lok in De Telegraaf.
De Tukkers denken eraan Jong FC Twente op maandagavond in het stadion te laten spelen, in de weken dat de hoofdmacht een uitwedstrijd heeft gespeeld. De vrouwen verhuizen dan naar Hengelo, het is volgens de ochtendkrant de bedoeling dat het Fanny Blankers-Koen Stadion wordt omgebouwd.
Spelers uit het eerste elftal mogen nog altijd uitkomen voor Jong FC Twente, er komt echter wel een regel dat een speler bij een bepaald aantal wedstrijden in het eerste niet meer voor de beloften uit mag komen.
- Aswin
-
- Platinum Member
-
29 May 2013 09:38 - 29 May 2013 09:39Greun graas wrote: Onzin want er zijn al bijna 1500 seizoenkaarten verkocht en hoeveel leden heeft veer zien mvv?
Veer zien MVV heeft net aan 300 leden.... Waarvan een 40-tal bedrijven.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
29 May 2013 10:36Twee amateur ploegen en twee beloften teams zijn niet meer sterren waard vind ik. De komst van de amateurploegen zijn een meerwaarde, altijd leuk om nieuwe gezichten te zien. Maar de beloften teams zijn te belachelijk voor woorden, dat gaan ploegen worden waar je bonuspunten kunt halen als het slecht weer is. Volgens mij is dit gewoon een zoethoudertje tot de Beneliga er is. Want je voelt gewoon aan alles dat die er gaat komen binnen twee jaar, de vrouwen elftallen beginnen komend seizoen al met een pilot.
Het lijkt alsof de KNVB op deze manier de waarde wilt opschroeven van de Jupiler League, voordat de grote verdeling gaat plaatsvinden met de KBVB. En dat lijkt ze aardig te lukken als ze die extra TV gelden krijgen verkocht aan Fox.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
29 May 2013 10:36De seizoenskaart is nu berekend op 15 thuiswedstrijden, straks ga je 4 extra wedstrijden krijgen waar dan wel kosten aan verbonden zijn maar geen extra inkomsten op de losse kaarten na?
Pak gemiddeld 9 euro per wedstrijd per seizoenskaart (zit ik volgens mij al laag) als er dan inderdaad al zo'n 1500 seizoenskaarten zijn verkocht gaat het toch snel om zo'n 54000 euro.
Hollenders, Hollenders, sjeet ze mer kepot.
Als het op geld aankomt, zijn er hier toch ook meer "Hollenders" dan ze zelf denken :lachen:
- dreekemvvke
-
- Banned
-
29 May 2013 11:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Wyck
-
- New Member
-
29 May 2013 12:18Please Log in or Create an account to join the conversation.