Nieuwe opzet Jupiler League

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe opzet Jupiler League

05 Jun 2013 10:16
Belgske wrote: Als je al je spelers onder de 23 kan inschrijven, kan een club als Ajax nog alle richtingen uit. Hun eerste elftal heeft amper een speler die ouder is dan 23. Ik hoop dat er wat meer voorwaarden komen dan alleen de leeftijd, maar ook gespeelde wedstrijden in het eerste elftal.
Om het nog even duidelijker te maken:
Pietje wordt voordat het seizoen begint ingeschreven voor Ajax 1 en Keesje voor het Jong Ajax.
Pietje mag dus helemaal niet meer spelen voor Jong Ajax, vice versa mag Keesje ook niet meer spelen voor Ajax 1.

Mijn grotere zorg is de clubs met samenwerkingsverbanden: Ajax/Almere City, PSV/Helmond, Eindhoven, VVV etc.
Daar zie ik wel een groot risico op competitievervalsing ontstaan. Waarom zou Jong PSV niet een pleziertje doen aan VVV?
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
The following user(s) said Thank You: Danny1983

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 Jun 2013 10:28
waarom wel , ik zie het toch wel even anders voor jonge spelers is het toch leerzamer om tegen ajax psv of fc twente te spelen als tegen fc os of telstar kunnen we meteen zien of onze jongens daar in mee kunnen en is het ook goed voor hun ontwikkeling.en verder heb ik weer 1 thuiswedstrijd meer om te gaan kijken scheelt ook weer in reiskosten en competitievervalsing ik zou niet weten hoe ,allemaal koffie dik kijken maar ik denk dat 90% van de echte voetbal liefhebber hier blij mee zal zijn en die andere 10% blijven dan maar lekker weg het zij zo .

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Jun 2013 10:49
10% is juist voor en 90% tegen, moet dan 90% thuis blijven. Veel plezier in je eentje dan!

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

05 Jun 2013 10:59
dreekemvvke wrote: waarom wel , ik zie het toch wel even anders voor jonge spelers is het toch leerzamer om tegen ajax psv of fc twente te spelen als tegen fc os of telstar kunnen we meteen zien of onze jongens daar in mee kunnen en is het ook goed voor hun ontwikkeling.en verder heb ik weer 1 thuiswedstrijd meer om te gaan kijken scheelt ook weer in reiskosten en competitievervalsing ik zou niet weten hoe ,allemaal koffie dik kijken maar ik denk dat 90% van de echte voetbal liefhebber hier blij mee zal zijn en die andere 10% blijven dan maar lekker weg het zij zo .

Je bent altijd in Amsterdam je bent nooit in t stadion heb je zelf gezegd dus snap niet wat je nu bazelt? En ja ik weet dat je vaker dan mij in t stadion bent geweest omdat je al heel oud bent dus dat hoef je niet weer te vermelden!!
Ben t volledig eens met Audiowaste!!!
Omdat t gewoon zo is
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

• Sandro
  • Sandro's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

05 Jun 2013 11:08 - 05 Jun 2013 11:11
Helaas verleden tijd voor de ouderwetse Jupiler League - Competitie met spanning en sensatie waarbij iedere deelnemende ploeg in principe nog kampioen kon worden, via Play Offs kon promoveren dan wel kon degraderen zonder dat er sprake was van mogelijke belangenverstrengelingen en de invloed van FOX nog niet ter sprake was. :(
Last edit: 05 Jun 2013 11:11 by Sandro.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 Jun 2013 12:25
ben vaker in het stadion als jij maar je hoeft niet altijd vooraan te staan om in de belangstelling te staan ik heb een mening en waai niet met alle winden mee maar als het goed gaat staan jullie meestal vooraan ,maar als het niet gaat zoals jullie willen heb je altijd heb je altijd commentaar wat nergens op slaat als mvv kampioen ooit wordt zul je weer vooraan staan .

• DJ-MARCO
  • DJ-MARCO's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

05 Jun 2013 14:08
Dit zijn allemaal oplapmiddelen en noodgrepen, totdat de BeNe-Liga een feit is.
FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Jun 2013 14:46 - 05 Jun 2013 14:47
Wat jij dus probeert te zeggen Dreeke, is dat wanneer iemand een andere mening heeft dan jij, diegene met alle andere winden meewaait? Mi excusi mocht ik je tekst verkeer geïnterpreteerd hebben, immers viel het ook niet mee bij een gebrek aan leestekens. Ik vind jou wel nogal tegenstrijdig in je berichten. Wanneer jij zegt dat je het leuk vindt dat de beloftenteams toetreden in de JL heb je wél een eigen mening, maar wanneer mensen het niks vinden, waaien ze met alle winden mee.

Uiteraard is het jouw goed recht om daar een mening over te hebben, maar accepteer dan ook de mening van anderen. Wat jij doet is de mening van andere kleineren en de betweter uithangen. Ook ík ben van mening dat de beloftenteams geen enkele toegevoegde waarde hebben in de Jupiler League. Het hele systeem is niet waterdicht, er is een aanzienlijke kans op competitievervalsing (geen mening maar een feit) en daarnaast vind ik het maar nietszeggende wedstrijden die je speelt. Speel je straks een wedstrijd tegen PSV in een stadion waar 100 mensen komen kijken. Voor het hogere niveau hoef je het ook echt niet te doen.
Last edit: 05 Jun 2013 14:47 by Audiowaste.
The following user(s) said Thank You: MVVke, Danny1983

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

05 Jun 2013 15:07
hij spreekt zichzelf ook tegen vaker in t stadion dan mij terwijl hij in eerdere post aangeeft niet naar de thuiswedstrijden te komen omdat hij A dam woont :thinking: ,

Ik heb een eigen mening en loop zeker niet met de massa mee denk dat deze competitie een lachertje word!!
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 Jun 2013 15:31
iedereen mag zijn mening hebben maar geef dan wel een mening waar ik wat mee kan en niet met dingen die niet aan de orde is zoals competitie vervalsing en vertel mij dan eens waarom belofte teams niets toevoegen en als jij het leuker vind om naar ploegen als almere ,os ,telstar of eindhoven en excelsior te gaan kijken dan moet je dat doen, maar voor mij als voetbal liefhebber heb ik dat wel na 10 jaar gehad en blijf niet zo kinderachtig doen over leestekens want dat interesseert me totaal niet.laat mvv nou maar eens zien of ze van die belofte teams kunnen winnen want dat moet ik toch nog wel even zien, en voor de rest gaat het jullie goed het is mij te warm om hier nog energie aan te verspelen.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 Jun 2013 15:33
danny sorry hoor ik heb dit seizoen maar 2 wedstrijden gemist thuis maar dat haal ik in de uitwedstrijdenaltijd wel in hoor.

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Jun 2013 16:04
Gewoon alle wedstrijden tegen de beloftes boycotten! Dat het maar duidelijk moge zijn dat de clubs een foute keuze hebben gemaakt.
The following user(s) said Thank You: Danny1983, Dave1902

• mvvke4life
  • mvvke4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Jun 2013 16:27
Ik ga alle wedstrijden tegen de beloftes boycotten! Sterker nog zou het niets uithalen handtekeningen te verzamelen tegen deze nieuwe opzet van de competitie?

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Jun 2013 16:30
ik begrijp de reacties best, echter wil ik deze opzet wel een kans geven.

Vind het vooraf moeilijk om te beoordelen hoe of wat....
Maar blijkbaar is het voor de JL van enorm belang om hiervoor te kiezen, misschien de verkeerde keuze maar dat zullen we zien

• mvvke4life
  • mvvke4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Jun 2013 16:43
Een competitie bestaande uit 20 teams waarvan er 4 een samenwerking hebben, 3 niet mogen promoveren of degraderen en dus eigenlijk alleen opvulling zijn. Dit klinkt niet allen stom maar is het ook! Kom op dit kan toch gewoon niet! :puke:
The following user(s) said Thank You: Danny1983, Dave1902

Time to create page: 0.343 seconds