Nieuwe opzet Jupiler League

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

Re: Re: Nieuwe opzet Jupiler League

31 May 2013 08:06
als iedereen voor de vrijdag kiest snap ik niet waarom iedereen wil promoveren is toch een beetje raar :thinking: ma ja
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 09:22
Nou, ik lees nu al dat de drie Limburgse JL-ploegen op de vrijdagavond thuis willen voetballen. Dan zijn er nog 17 andere ploegen die een voorkeur hebben, daarvan zijn er vast nog meer die de vrijdag willen behouden.

Als ik het schema juist in mijn hoofd heb, wil Fox maar 3 wedstrijden op de vrijdagavond. MVV zal dus vaak genoeg vanwege het uitzendschema naar een andere dag moeten uitwijken.

Waar ik bang voor ben, is dat dat dan al snel de maandag wordt, omdat niemand daar een voorkeur voor zal hebben uitgesproken en dat dus altijd het "vrije" speelmoment is in de kalender.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Danny1983, opadiehard

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 09:24
Overigens denk ik dat een enquête als deze altijd de huidige situatie bevoordeelt. Mensen zijn inmiddels gewend aan de vrijdagavond, want daar spelen we al meer dan tien jaar op. Naar een andere dag is verandering en daar kiezen mensen niet snel zelf voor. Als we vanaf nu op de zaterdagavond zouden gaan spelen en dat tien jaar lang doen, dan zou het merendeel op de zaterdagavond stemmen. Als we tien jaar lang op de zondagmiddag spelen, heeft de zondagmiddag de voorkeur. Daar ben ik echt van overtuigd.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Danny1983

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 09:25
Danny1983 wrote: als iedereen voor de vrijdag kiest snap ik niet waarom iedereen wil promoveren is toch een beetje raar :thinking: ma ja

Als we ooit promoveren zal het mij ook worst wezen op welke dag of tijdstip dat we spelen :thumbsup:.
Maar in de juup comp vind ik de vrijdag wel fijn om 20.00 uur,ik snap in jou situatie dat je wel graag naar de zat of zond zou willen gaan.
Maar de knvb geeft duidelijk aan dat ze ook wel eens zal afwijken van die vrijdagavond...gr opa ;)
....
The following user(s) said Thank You: Danny1983

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

31 May 2013 09:59
opadiehard wrote:
Danny1983 wrote: als iedereen voor de vrijdag kiest snap ik niet waarom iedereen wil promoveren is toch een beetje raar :thinking: ma ja

Als we ooit promoveren zal het mij ook worst wezen op welke dag of tijdstip dat we spelen :thumbsup:.
Maar in de juup comp vind ik de vrijdag wel fijn om 20.00 uur,ik snap in jou situatie dat je wel graag naar de zat of zond zou willen gaan.
Maar de knvb geeft duidelijk aan dat ze ook wel eens zal afwijken van die vrijdagavond...gr opa ;)

Ja dat is ook weer waar laten we dat dan maar hopen hoop inderdaad niet wat Jacques zegt verplaatsten naar de maandag dat word wel erg moeilijk voor mij ;)
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

• Smirnoff
  • Smirnoff's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

31 May 2013 11:41 - 31 May 2013 11:42
Misschien weet iemand dat , beloftenelftallen gaan instromen.
Kampioen worden kunnen ze wel , echter niet promoveren . Maar schuift de promotieplaats dan door naar onder dat bijvoorbeeld de nummer 2 promoveert , of zelfs de nummer 3 als de beloftenelftallen op de eerste en tweede plaats eindigen ?
Of degradeert er dan gewoon niemand vanuit de Eredivisie.

En degraderen , kunnen de beloftenelftallen wel degraderen ? Of blijven ze altijd in de Jupiler League , kan me indenken dat de ze bij de beloftenelftallen geen zin hebben om alleen maar tegen amateurs te spelen.
Last edit: 31 May 2013 11:42 by Smirnoff. Reason: Typfout

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 11:57
Er word aangegeven dat de enquête slecht was. Maar jullie weten dat FOX waarschijnlijk de tijden beslist.
Aan 1 kant ook logisch anders word het onrealistisch aangezien iedereen een tijd mag verzinnen.
Als je het niet eens bent met de enquête waarom dan wel vrijdag avond 20:00 invullen als dat niet je voorkeur is ?
De uitslag is duidelijk de vrijdag avond heeft de voorkeur bij de mensen die gereageerd hebben.

Ik snap dat wel, Mensen blijven graag thuis voor Ajax of PSV of dergelijke.
Maar ga jij met 30 graden je vrouw en kinderen vertellen dat er niks gedaan kan worden die dag omdat MVV middags almere of emmen ontmoet in de Geuselt? om maar een voorbeeld te geven.
Kwam ajax dan had je niet eens een discussie thuis maar dan was het een feit dat je ging.

Fox garandeert dat iedere wedstrijd uitgezonden gaat worden.
Dit gaat ons in de winter geld kosten aan inkomsten omdat mensen thuis blijven als het 0 graden is of -5 met sneeuw en regen en wind. en aangezien onze winters zo mooi lang en fris en koud zijn zullen er zeker mensen zijn die liever thuis zitten met koud bier en warme omgeving dan kou te kleumen in het stadion. Maar dit geld uiteraard voor alle clubs.
Ik ben benieuwd waar dit schip gaat stranden of welke kant we op gaan zeilen.

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 11:57
Als er gewoon zaterdag avond 20:00 uur had tussen gestaan was dat waarschijnlijk de tijd geworden maar ja als je die optie niet geeft krijg je inderdaad de vrijdag avond.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

31 May 2013 12:00 - 31 May 2013 12:02
Er zijn 16.000 email verstuurd en 1100 mensen hebben gereageerd.
Ik ben seisoenskaarthouders, mijn vouw ook, maar ik heb geen mails mogen ontvangen!
Heeft er überhaupt iemand een email gekregen?

De uitkomst op vrijdag was natuurlijk niet zo vreemd als je de reacties van de enquête hebt gelezen.
Last edit: 31 May 2013 12:02 by Us Clubke.

• josoetgebrook
  • josoetgebrook's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

31 May 2013 12:08
αναρχος wrote: Als er gewoon zaterdag avond 20:00 uur had tussen gestaan was dat waarschijnlijk de tijd geworden maar ja als je die optie niet geeft krijg je inderdaad de vrijdag avond.

Dat was ook de optie die ik miste.

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 12:13
Als Fox gezegd heeft dat zaterdag avond 20:00 geen optie is dan is het geen optie.
Dan is het dus geen slechte enquête maar dan zijn jullie het niet eens met de beschikbare opties dat is een heel ander verhaal.

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 12:15
Us Clubke wrote: Er zijn 16.000 email verstuurd en 1100 mensen hebben gereageerd.
Ik ben seisoenskaarthouders, mijn vouw ook, maar ik heb geen mails mogen ontvangen!
Heeft er überhaupt iemand een email gekregen?

De uitkomst op vrijdag was natuurlijk niet zo vreemd als je de reacties van de enquête hebt gelezen.

In mijn directe omgeving 7 seizoenskaarten. Niemand die een mail heeft gehad. Ikzelf heb 2 seizoenskaarten, ook geen mail gehad. Wie dan wel inderdaad?

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 12:19
Iedereen die een keer online een kaartje heeft gekocht zal wel een mail gehad hebben omdat die in de database staan.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2013 12:38
In mijn gezin zijn we met 3 seizoenskaart houders die we nog niet verlengd hebben maar toch alle drie een mail gekregen.

• Sandro
  • Sandro's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

31 May 2013 13:21 - 31 May 2013 13:23
αναρχος wrote: Iedereen die een keer online een kaartje heeft gekocht zal wel een mail gehad hebben omdat die in de database staan.

Ik heb mijn seizoenskaart verlengd maar geen mail ontvangen. !
Last edit: 31 May 2013 13:23 by Sandro.

Time to create page: 0.364 seconds