Nieuwe voorzitter

17 mei 2013 06:39
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe voorzitter #1
Beste mede forummers een aantal weken heeft paul rinkens aangegeven er mee te gaan stoppen.
Hij deed de uitspraak(l1 of tv limburg) dat hij het tijd vond dat er vers bloed binnen het bestuur kwam aangaande zijn functie.
Ook gaf hij aan dat hij deze persoon rustig zou gaan voorbereiden op zijn taak oftewel nieuwe functie binnen het mvvse.
Nu is mijn vraag wie denken jullie dat de aangewezen persoon zou zijn om hem op te volgen?
Ik zal de eerste naam noemen...reginal thal...nu jullie...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 09:21
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Nieuwe voorzitter #2
Nou opa, die naam wilde ik ook al roepen. Thal for president!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 11:14 17 mei 2013 11:17 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe voorzitter #3
Ik zie het liefste iemand komen die geen verleden met MVV heeft (ex-speler, supporter), die nuchter naar de club kijkt als er gewaagde beslissingen moeten worden genomen en zich niet laat leiden door emoties. Rinkens (en Co) deden dit goed. Maar probeerden een eigen identiteit aan de club te geven binnen het stadion. Ze werken met klanten, in plaats van leden. Dat valt niet altijd in goede aarde, hoewel het onmogelijk is om iedereen een 'ja' te geven.

Het liefste zie ik iemand komen die deze lijn doortrekt, maar werkt met leden en zich democratisch en conservatief opstelt. Die ook een beetje een sport verleden (ook buiten het voetbal) heeft, maar geen banden heeft met de concurrentie. Een voorzitter die zich in de media durft vast te bijten bij onrecht en MVV als beginsel blijft zien.

Aan de maatschappelijke kant moet je wel gewoon blijven door rammelen, kijk maar eens op de reclameborden in de Geusselt, daar hangen nieuwe 'stichtingen/sponsoren' tussen die geld in het laatje duwen. Maar qua 'image' moet de voetbalclub voorop blijven staan.

Jan Frederik Lul met een VGZ brilletje en een olifanten huid zou prima zijn. Hoewel ik een nieuw termijn van Rinkens ook niet erg zou vinden, hij is maar het gezicht, niet het alfa mannetje. De (meeste) besluiten worden achter hem gemaakt, ook voor de nieuwe voorzitter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 11:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Nieuwe voorzitter #4
Ben" bang" dat de nieuwe voorzitter uit het netwerk van de huidige bestuursleden gaat komen....

Maar goed zo gaat dat bijna overal , ons kent ons..... de gekozen burgemeester....

Misschien zou het goed zijn als kandidaten zich kunnen aandienen en laat de leden de voorzitter kiezen
Daarbij moet MVV met een algemeen directeur gaan werken die dagelijks met de zaken bezig is ....ik heb hem al vaker genoemd, Mischa Rook ( nu FC OSS) zou een perfecte keuze hiervoor zijn, jarenlang al op deze plek actief, oud voetballer, geen invloed van oud en nieuw MVV en verstand van zaken en commercieel !!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 12:47
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Nieuwe voorzitter #5
Peter Harkema misschien, de directeur van Château Neercanne. ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 12:52
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Nieuwe voorzitter #6

Sandro schreef : Peter Harkema misschien, de directeur van Château Neercanne. ?


Helemaal mee eens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 13:03
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Nieuwe voorzitter #7
Mijn kandidaat: Maurice Olivers. Loopt al een tijdje mee binnen het huidige bestuur en is communicatief zeer vaardig. Ik vergelijk hem wel eens met Michael van Praag.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Aloy Agu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 21:34 17 mei 2013 21:36 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Nieuwe voorzitter #8
Ik kan ook alleen maar de naam van Reginald Thal bedenken, maar dat lijkt me een utopie, gezien zijn drukke baan. En hij zal zijn vingers er niet aan willen branden, hij kijkt denk ik liever van een afstandje kritisch naar het wel en wee van zijn clubje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 21:57 17 mei 2013 22:00 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Nieuwe voorzitter #9
Armand Creemers.

Heeft weer een iets andere (voetbal-) kijk op het hele gebeurem, heeft de tijd ervoor, de ervaring met besturen (ex-burgemeester) en is een echte MVV-fan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2013 07:41
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe voorzitter #10

pinobel schreef : Armand Creemers.

Heeft weer een iets andere (voetbal-) kijk op het hele gebeurem, heeft de tijd ervoor, de ervaring met besturen (ex-burgemeester) en is een echte MVV-fan.


Maar zat ook hij niet in een van die werkgroepen binnen mvv?...en(te) snel opgestapt...daarom wat haken en ogen?...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2013 13:36
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe voorzitter #11
Ik zou Benoit Wesley nog wel eens willen zien als kapitaalkrachtige voorzitter, had ooit grootse plannen, maar kreeg weerstand van ?? Hij heeft nu een respectabele leeftijd, heeft een visie en ook tijd en een netwerk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2013 14:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Nieuwe voorzitter #12
Ik heb in de loop der jaren van verschillende mensen eigenlijk steeds ongeveer hetzelfde gehoord: zodra er betaald moest worden, was Wesley afwezig, en hij heeft MVV midden jaren negentig gebruikt om zijn hotel en restaurant naast de Geusselt te krijgen. Daarnaast is het weliswaar een slimme zakenman, maar ook iemand die constant ruzie heeft met iedereen die niet met hem meewerkt, en dan vooral met de ambtenarij. Op basis daarvan ben ik niet echt voorstander van een terugkeer van hem.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2013 14:57
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Nieuwe voorzitter #13
Ik ga voor Napoleon, na al die jaren open sollicitaties hier te plaatsen, waarin zijn inzicht duidelijk beargumenteerd en onderbouwd naar voren kwam, kan het bijna niet meer mis gaan. :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2013 18:12 01 juni 2013 18:17 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Nieuwe voorzitter #14

Mienclub1902 schreef : Ik zou Benoit Wesley nog wel eens willen zien als kapitaalkrachtige voorzitter, had ooit grootse plannen, maar kreeg weerstand van ?? Hij heeft nu een respectabele leeftijd, heeft een visie en ook tijd en een netwerk.


Ik zie Benoit nog op de tafel klimmen en aan de supporters vragen of ze een FC Limburg wilden. :puke:
Toen de aanwezige supporters vrijwel unaniem neen hadden gestemd :thumbsup: :thumbsup: sprak hij de legendarische woorden: OK, HET VOLK HEEFT BESLIST.
Maar laten we ook niet vergeten dat deze heer ooit zei: "Ik gooi mijn geld nog liever in de Maas dan kan ik het tenminste nog zien drijven".
Daarnaast was hij een groot voorstander van een FC Limburg

Uiteraard is het een gewiekste zakenman met een zeer uitgebreid netwerk, maar ik denk dat hij nooit zal terugkeren als voorzitter of in welke andere bestuursfunctie dan ook.

Als ik een nieuwe voorzitter zou moeten kiezen dan zou ik net als pinobel ook kiezen voor Armand Creemers.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2013 19:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Nieuwe voorzitter #15
Wat zou het toch mooi zijn als al die top-mensen/bedrijven uit Maastricht zich eens bij elkaar zouden gooien en zouden zeggen, wij gaan omstandigheden creeëren zodat MVV een stabiele eredivisieclub word. Zijn er geen manieren om het ook voor die mensen interessant te maken. Ondanks dat ze misschien geen MVV-supporter zijn,maar het uit financieel/reclame/maatschappelijk oogpunt toch aantrekkelijk is voor hun vermogen of bedrijf.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden