Nieuwe voorzitter

27 mei 2015 21:21
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Nieuwe voorzitter #61
Succes Bert :thumbsup:
Hopelijk kan Bert gebruik maken van zijn netwerk en connecties.
En verder met de positieve op-en uitbouw van usMVVke!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2015 09:05
Porthos
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Nieuwe voorzitter #62
Ik geef hem momenteel nog het voordeel van de twijfel. Maar de opmerkingen op L1 over dat het het beste voor het Limburgse voetbal zou zijn als roda promoveert zijn al geen lekkere binnenkomer.

Daarnaast ben ik eens gaan Google-en n.a.v. het e.e.a. dat ik in mijn omgeving heb opgepikt, laten we hopen dat de financiële afdeling van MVV niet in slaap valt, de beste man is nogal slordig met declaraties :whistle:

Limburgse PvdA-ers slordig bij declareren
07 jan 2010 Reageer
De Limburgse gedeputeerden Odile Wolfs en Bert Kersten (beiden PvdA) waren slordig bij hun declaraties, maar hebben zichzelf niet verrijkt. Van graaien was geen sprake, blijkt uit een woensdag gepresenteerd onderzoek naar het declaratiegedrag van beide gedeputeerden door een externe accountant.


En dit klinkt allemaal wel erg naar "old boys club", het opnemen voor je uiterst 'slordige' collega, want de media is het allemaal schuld:

Gedeputeerde Bert Kersten (PvdA) stoort zich aan de berichtgeving over VVD-Kamerlid Mark Verheijen uit Venlo.

"Het wordt heel hard gespeeld", zei Kersten zondag in het L1-programma De Stemming. Kersten zat samen met Verheijen in Gedeputeerde Staten. Volgens Kersten wordt Verheijen door de felheid in de media letterlijk kapotgemaakt.

Rolletje drop
In het verleden kwam Kersten ook in het nieuws omdat hij een rolletje drop onterecht declareerde. Kersten zegt dat het hem dit tot op de dag van vandaag achtervolgt: “Media hebben geen idee welke impact dat op je heeft”.


Ik ga er maar vanuit dat dit het verleden is en dat de beste man met een nieuw elan en instelling aan deze klus begint, want er is nog heel veel werk te verzetten om MVV volledig op de rit te krijgen, richting de eredivisie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2015 11:41 29 mei 2015 11:55 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe voorzitter #63
@Porthos

Het gaat om 900 euro, waaronder declaraties voor rolletjes drop. Die hij overigens zelf weer heeft terugbetaald toen hij hier op geattendeerd werd. Dus hij heeft wel verantwoordelijkheidsgevoel. Dat maakt het in mijn ogen wat opgeblazen allemaal door de media. Er loopt op het trainingsveld bij MVV iemand rond, die van meer verdacht wordt. Zolang hij iets te 'knauwelen' heeft moet het voorzitterschap geen probleem zijn denk ik.

Fijn om een nieuw gezicht te zien in de Geusselt. Het is een ondankbare functie, waarbij je je gezicht uitleent om de mening van anderen te verkondigen. "Bruggen bouwen" het klinkt allemaal heel bekend.. Hopelijk krijgen we nu wat minder NASA-termen als drietrapsraket en stuwingen in de media.

Het zou zoals LRB in het moppentopic al zegt de broer van Rinkens kunnen zijn qua image, het zou me niet verbazen als ze elkaar zijn tegengekomen bij de jaarlijkse check-up bij Specsavers. Mooi om te zien dat bij een hooggeplaatste functie binnen MVV, een attribuut hoort om de functie uit te beelden, zoals de Koning, de Paus en generaals ook hun eigen attributen hebben om hun gezag uit te beelden. Laten we door die imponerende bril heen kijken en de beste man een kans geven. Hij toont tenminste het lef om de uitdaging aan te gaan, iets wat ik zeer waardeer.

Nu Ernie Brandts nog binnenhalen als trainer, en het media-duo is compleet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2015 12:10
Porthos
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Nieuwe voorzitter #64
@houtengerard

Ik geef hem ook het voordeel van de twijfel. Al ben ik van mening dat je als volksvertegenwoordiger en publiek functionaris toch heel zorgvuldig moet zijn in je declaraties, uiteindelijk is het namelijk belastinggeld.

Maar daden zeggen meer dan woorden, ik hoop dat hij zich zal bewijzen. Want als hij het goed doet dan is dat goed voor MVV, en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2015 15:50
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe voorzitter #65
Laat die man gewoon zijn kans als voorzitter krijgen. We zien wel.
Waarom meteen weer van dat negativisme droppen hier?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.261 seconden