Nieuwe voorzitter

02 juni 2013 10:54
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Nieuwe voorzitter #16
Rinkens heeft er (mede-) voor gezorgd dat het bestuurslidmaatschap bij MVV weer aanspreekt.
Ik denk dat MVV dit verder kan uitbouwen met Armand Cremers als nieuwe voorzitter.
Hij heeft als oud burgemeester heel veel bestuurs- en politieke ervaring. Daarnaast denk ik dat het een aimabele persoon is, ook niet onbelangrijk als boegbeeld van de club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2013 11:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Nieuwe voorzitter #17

Vluuzak schreef : Ik ga voor Napoleon, na al die jaren open sollicitaties hier te plaatsen, waarin zijn inzicht duidelijk beargumenteerd en onderbouwd naar voren kwam, kan het bijna niet meer mis gaan. :woohoo:



kijk , eindelijk eens een uitspraak die aanspreekt en die ook nog een kern van waarheid bevat ;)

Wat betreft de nieuwe voorzitter, de naam Armand Creemers komt hier regelmatig naar voren, maar daar zie ik niet zoveel heil in die man is al redelijk snel vertrokken uit de ledenraad, ook de naam Thal komt hier voorbij , heeft n grote bek en een uitgesproken mening, heb alleen niet het idee dat hij met kritiek kan omgaan..

MVV is alleen gebaat met een voorzitters die pingels binnen brengt dan wel een netwerk, bestuurlijke voorzitter hebben we niets aan...MVV moet opzoek naar het "nieuwe geld "

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2013 15:15
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Nieuwe voorzitter #18
Volledig eens met Napoleon.
Ik snap niet waarom er opeens over Cremers gediscussieerd moet worden. Die wordt het zeker niet. Totaal ongeschikt om een club als MVV te leiden naar mijn mening. Juist om de reden waarom Boer458 het wel in hem ziet zitten. Het is een echte bestuurder. In de zin van de publieke sector, een vergadertijger die minutieus notulen e.d. doorspit om daar uitgebreid over te discussieren.
We moeten iemand hebben die bereid is de handen uit de mouwen te steken, die een visie heeft en die dingen voor elkaar krijgt. Dan moet die persoon ook nog eens over een heleboel tijd beschikken en bij voorkeur financieel onafhankelijk zijn want het blijft natuurlijk vrijwilligerswerk.

Peter Harkema is een prima kerel maar staat veel te ver van het voetbalbedrijf af.
Het moet na Rinkens iemand zijn die zowel supporters als sponsors kan verbinden.
Huib en Marcel zijn vermoedelijk net iets teveel supporter om de tent met een zekere afstand te kunnen runnen.
Binnen het huidige bestuur zou ik liefst Maurice Olivers zien maar die zal dat met zijn job niet kunnen combineren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2013 17:25
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe voorzitter #19
Een voorzitter, die de tijd heeft om MVV te besturen, die de supporters serieus neemt en een netwerk heeft van zakenmensen, welke club zoekt die niet.
Rinkens begon goed, maar moest toch ook weer financieel pas op de plaats maken (ook al doordat sponsoren verplichtingen niet of niet tijdig nakwamen) en schoot m.i. toch wat te veel door naar het sociaal maatschappelijke, zonder beoogd effect...vooralsnog.
Want laten we eerlijk zijn dat sociaal maatschappelijk aspect moest uiteindelijk toch meer geld voor MVV opleveren (naast begrip/soc. steun/draagvlak).
Financieel valt nog veel te verbeteren, dat geldt overigens voor de meeste clubs..
Geeft tevens aan hoe moeilijk dat is.
Ik zou pleiten voor een MVV-ambassadeur, naast een zakelijk onderlegde voorzitter die de sponsors afgaat.
Een aansprekende oud MVV-er of voetballer die ook voor de sponsor publiciteit oplevert (b.v. met advertenties etc.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2013 18:05 03 juni 2013 18:08 door Greun graas.
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Nieuwe voorzitter #20
Ik zou Bert van Marwijk eens polsen, hoeft niet persee als voorzitter te zijn.. Bert heeft nog altijd sympathie voor onze club en zou best het een en ander voor mvv willen betekenen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2013 18:49 03 juni 2013 18:50 door dreekemvvke. Reden: foutje bedank
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe voorzitter #21
vergeet het maar bert van marwijk wil nog steeds een club gaan trainen dus die gaat echt geen voorzitter spelen bij mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2013 09:01
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Nieuwe voorzitter #22
Ik zeg toch ook niet persee als voorzitter maar hij kan wel het een en ander betekenen voor mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2013 09:16
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe voorzitter #23
wat ik zeggen wil als bert trainer wordt denk ik dat hij weinig andere dingen erbij kan doen hooguit wat dingen aanreiken mits zijn nieuwe club daarvoor open wil staan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2013 20:23
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Nieuwe voorzitter #24
Het is al lange tijd stil op dit gebied. Weet iemand wat de huidige status is en of er al kandidaten bekend zijn ?
Paul Rinkens zal het inmiddels steeds drukker hebben, vooral nu hij in Londen een nieuw hotel erbij heeft:
www.xotels.com/en/hotel-management/probl...olving-hotel-concept

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2013 00:04
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Nieuwe voorzitter #25
Via-via heb ik vrijdag het gerucht vernomen dat Rinkens inmiddels al weg is bij MVV.
Geen idee wat hier waar van is, maar feit is dat ik hem al heel lang niet meer publiek heb zien optreden namens MVV.
Toen het nog goed ging met de club, zag je hem wél vaak genoeg (met name over dat maatschappelijk geneuzel).
Ik zeg niet dat hier verband tussen is, maar verdacht is het wel...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2013 09:08
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Nieuwe voorzitter #26

Maosbrögk schreef : Via-via heb ik vrijdag het gerucht vernomen dat Rinkens inmiddels al weg is bij MVV.
Geen idee wat hier waar van is, maar feit is dat ik hem al heel lang niet meer publiek heb zien optreden namens MVV.
Toen het nog goed ging met de club, zag je hem wél vaak genoeg (met name over dat maatschappelijk geneuzel).
Ik zeg niet dat hier verband tussen is, maar verdacht is het wel...


Rinkens is nog gewoon voorzitter, maar heeft het inderdaad ook druk met zijn bedrijf. de reden dat je hem niet meer zo vaak publiekelijk ziet optreden is omdat we nu een algemeen directeur hebben.het bestuur 'bestuurd' eindelijk..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 09:14
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Nieuwe voorzitter #27
ONNO! ONNO! ONNO!
Veur unne poen deit heer alles!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 09:17
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Nieuwe voorzitter #28

Maosbrögk schreef : Via-via heb ik vrijdag het gerucht vernomen dat Rinkens inmiddels al weg is bij MVV.
Geen idee wat hier waar van is, maar feit is dat ik hem al heel lang niet meer publiek heb zien optreden namens MVV.
Toen het nog goed ging met de club, zag je hem wél vaak genoeg (met name over dat maatschappelijk geneuzel).
Ik zeg niet dat hier verband tussen is, maar verdacht is het wel...


Zou me niets verbazen; Je zag Rinkens ook niet bij de presentatie van de nieuwe Sponsor Alfa!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 20:25
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Nieuwe voorzitter #29
Jaja, Rinkens zie je alleen op het veld als het goed gaat.....nu laat hij zich niet zien!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 21:18
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Nieuwe voorzitter #30
Rinkens laat zich alleen zien als het goed gaat? Je mag altijd kritisch zijn naar iemand als de voorzitter van MVV, maar het moet wel fair blijven. In de voor MVV allermoeilijkste tijd wist o.a. Rinkens de rug recht te houden. Anders was de club er niet meer. Daar hoeft hij natuurlijk niet eeuwig krediet voor te hebben (we blijven hem tevens beoordelen op zijn huidige bestuurlijke inbreng), maar ik zal dat niet vlug vergeten. Duizenden uren heeft die man besteed aan MVV, gratis en voor niks.

Rinkens heeft de laatste maanden gewerkt aan een verandering binnen MVV. Niet het bestuur moet de dagelijkse leiding hebben: een bestuur moet op afstand besturen. Een directeur moet de dagelijkse leiding geven en verantwoordelijkheid nemen/ krijgen. Dat Rinkens minder op de voorgrond treedt heeft mede te maken met deze nieuwe bestuursvisie. Het is een bewuste keuze die ook bij diverse overwinningen van MVV nageleefd zou worden.

Daarnaast is hij voor zaken, ja hij moet ook zijn geld verdienen, langdurig in Londen.

Je kunt Rinkens niet mogen, zijn maatschappelijke visie verafschuwen of zijn keuze voor zijn brilmonturen niet waarderen, maar de bestuursvoorzitter is geen lafbek die zich niet zou durven te laten zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot, Sjotelsplak, middenstip, opadiehard, peter ruiver, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden