transfers seizoen 2015-2016

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

18 Jul 2015 11:42
mvv supporter wrote: @ vluuzak waarom lach je daarom.
Mijn gevoel zegt precies het zelfde.

Ik snap dat de andere posities ook gevuld moeten zijn, Maar een spits was vorig jaar ons probleem en tot heden toe is dit niet opgelost op papier.
We hebben wel 2 spitsen mee trainen maar dat is het ook. 1 van fortuna op amateur basis overgenomen. dus ik neem aan dat dat niet onze verlosser gaat zijn.
Met alleen raycomar zegt mijn gevoel nog steeds word NIKS.
We moeten er minimaal 2 hebben en liefst niet raycomar ( dat is mijn persoonlijke keuze ) we hebben VERS bloed nodig, een goal getter een gras vreter. Ik weet dat die voor 50 K moeilijk te halen zijn.
Maar zeker als je niet verder kijkt dan 35 km van maastricht af.

@ MVV haal ons please een spits, iemand die weet wat scoren is en durft te schieten !!!!

Omdat jullie constant dezelfde achterlijke reacties geven!!! Door die klaagzang van jullie komen die spitsen echt niet sneller....
The following user(s) said Thank You: La Chouffe

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 12:09
@ Tuutsje wat is er achterlijk aan mijn reactie?

1: ik geef mijn mening over het hebben van spitsen en over een specifieke spits, en dat is mijn persoonlijke mening.
2: Ik geef aan dat we vorig jaar een spits miste, ik weet niet waar jij bent gaan kijken maar als je het hier niet mee eens bent dan ben je niet bij MVV gaan kijken.
3 Ik vraag of MVV een spits of 2 wilt halen.

Ik vind dat die post nog netjes is zonder het domme gezeiks wat wel eens in mijn post voorkomen.
daarom snap ik jou reactie niet.

Ik neem aan dat je ook wilt dat MVV beter gaat spelen, goals maakt en misschien de nacompetitie haalt. En waar iedereen naar verlangt de eredivisie. Daar voor heb je toch echt een spits nodig. En natuurlijk zal een post hier MVV niet overtuigen een spits te kopen. Maar het helpt mij wel mijn gevoel te uiten en eventuele frustraties op te schrijven.

In mijn ogen heeft dat veel meer waarde en toevoeging dan een post zoals Tuutsje doet, klagen over andere hun post.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 12:12
UsMvvKe wrote: Haal Melvin Platje dan heb je er een die durft wel te schieten in alle positie's,
wie niet waagt wie niet wint praten kan altijd toch
bij vvv zal die wel op een zij spoor belanden als zij die van telstar halen een seuntjens genoemd.

Het gaat u goed all

Platje zit al niet meer bij vvv, laatste info was dat hij in India bakken met geld kan verdienen.
The following user(s) said Thank You: UsMvvKe

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 12:24 - 18 Jul 2015 12:27
mvv supporter wrote: @ Tuutsje wat is er achterlijk aan mijn reactie?

1: ik geef mijn mening over het hebben van spitsen en over een specifieke spits, en dat is mijn persoonlijke mening.
2: Ik geef aan dat we vorig jaar een spits miste, ik weet niet waar jij bent gaan kijken maar als je het hier niet mee eens bent dan ben je niet bij MVV gaan kijken.
3 Ik vraag of MVV een spits of 2 wilt halen.

Ik vind dat die post nog netjes is zonder het domme gezeiks wat wel eens in mijn post voorkomen.
daarom snap ik jou reactie niet.

Ik neem aan dat je ook wilt dat MVV beter gaat spelen, goals maakt en misschien de nacompetitie haalt. En waar iedereen naar verlangt de eredivisie. Daar voor heb je toch echt een spits nodig. En natuurlijk zal een post hier MVV niet overtuigen een spits te kopen. Maar het helpt mij wel mijn gevoel te uiten en eventuele frustraties op te schrijven.

In mijn ogen heeft dat veel meer waarde en toevoeging dan een post zoals Tuutsje doet, klagen over andere hun post.

Kan er geen topic aangemaakt worden; de klaagmuur? Dit is het topic transfergeruchten....... I rest my case.
Last edit: 18 Jul 2015 12:27 by tuutsje.
The following user(s) said Thank You: Brncic, Och jeh, Janepie

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 12:27
Wat mij en anderen stoort is dat het elk jaar hetzelfde liedje is met een aantal onruststokers. De halve eerste divisie speurt naar een spits. Aanvallers wachten echter allemaal of er iets beters voorbij komt. Buitenland, eredivisie. Lukt dat niet, hebben ze dat sympathieke clubje uit Maastricht nog altijd achter de hand. Dat zijn de feiten. Dan kan een aantal hier heel gefrustreerd raken, maar daar komen we niet verder mee. Geduld en vertrouwen, daar draait het om.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo, Ivinho, tcb, Janepie, La Chouffe

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

18 Jul 2015 13:00
Brncic wrote: Wat mij en anderen stoort is dat het elk jaar hetzelfde liedje is met een aantal onruststokers. De halve eerste divisie speurt naar een spits. Aanvallers wachten echter allemaal of er iets beters voorbij komt. Buitenland, eredivisie. Lukt dat niet, hebben ze dat sympathieke clubje uit Maastricht nog altijd achter de hand. Dat zijn de feiten. Dan kan een aantal hier heel gefrustreerd raken, maar daar komen we niet verder mee. Geduld en vertrouwen, daar draait het om.

Boh, ik heb al 40 jaar geduld met MVV. Alles gaat en staat met een goede voorhoede. We waren een van de minst scorende ploegen vorig seizoen. Zie je ook terug op de ranglijst. Wat was het genieten in de Geusselt. Hou toch op, ieder jaar weer hetzelfde gezeik, foifoi. MAAAAR, blijf positief en hou vertrouwen en vooral niet zeiken!

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

18 Jul 2015 13:19 - 18 Jul 2015 13:20
Boredass wrote:
UsMvvKe wrote: Haal Melvin Platje dan heb je er een die durft wel te schieten in alle positie's,
wie niet waagt wie niet wint praten kan altijd toch
bij vvv zal die wel op een zij spoor belanden als zij die van telstar halen een seuntjens genoemd.

Het gaat u goed all

Platje zit al niet meer bij vvv, laatste info was dat hij in India bakken met geld kan verdienen.

Grappig dat mensen denken dat De Kogel en Platje haalbaar zijn voor MVV.
Last edit: 18 Jul 2015 13:20 by pepernoot.
The following user(s) said Thank You: La Chouffe

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 13:42
RedWhiteArmy wrote:
Brncic wrote: Wat mij en anderen stoort is dat het elk jaar hetzelfde liedje is met een aantal onruststokers. De halve eerste divisie speurt naar een spits. Aanvallers wachten echter allemaal of er iets beters voorbij komt. Buitenland, eredivisie. Lukt dat niet, hebben ze dat sympathieke clubje uit Maastricht nog altijd achter de hand. Dat zijn de feiten. Dan kan een aantal hier heel gefrustreerd raken, maar daar komen we niet verder mee. Geduld en vertrouwen, daar draait het om.

Boh, ik heb al 40 jaar geduld met MVV. Alles gaat en staat met een goede voorhoede. We waren een van de minst scorende ploegen vorig seizoen. Zie je ook terug op de ranglijst. Wat was het genieten in de Geusselt. Hou toch op, ieder jaar weer hetzelfde gezeik, foifoi. MAAAAR, blijf positief en hou vertrouwen en vooral niet zeiken!

Redwhitearmy, sinds wanneer zegt een Maastrichtenaar BOH, dat is typisch iets uit de Parkstad of te wel uit Sterfrade en omgeving?
The following user(s) said Thank You: SJENG@BOSCHPOORT

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 13:47
Huppertz , Hoesen .

Gein kwarten zoes Platje , De Kogel ......

• SJENG@BOSCHPOORT
  • SJENG@BOSCHPOORT's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:transfers seizoen 2015-2016

18 Jul 2015 13:47
Vluuzak wrote:
RedWhiteArmy wrote:

Redwhitearmy, sinds wanneer zegt een Maastrichtenaar BOH, dat is typisch iets uit de Parkstad of te wel uit Sterfrade en omgeving?
Onrust stoker uit 045?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 13:53
Wat een onzin, er zijn zoveel mensen die het woord/ de term ''boh'' gebruiken. Ja, ook in Maastricht. Ga elkaar hier niet zo aanvallen.

Tip voor MVV: Serhat Koc. Sinds januari actief bij DOVO. Heeft het altijd prima gedaan in de Jupiler League.
The following user(s) said Thank You: Janepie

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

18 Jul 2015 14:06
Vluuzak wrote:
RedWhiteArmy wrote:

Gast, ik ga je nog niet eens uitleggen wie ik ben en wat ik in 40 jaar MVV al heb meegemaakt. Old school laten we maar zeggen. Ga me nu niet uitmaken voor een mof, raak je me echt mee. Omdat ik een spits wil die we na Thiebaut niet meer hebben gehad ben ik een onruststoker, BOHBOHBOH. Wat een redenatie man. Ik wil omhoog met mvv, zo gaat het weer niet lukken, blijven de supporters weg, gaat iedereen zich weer ergeren etcetc. En als je het wil weten, Ik ben een buurke, verklaart mijn BOHBOHBOH. Ik ben de grootste Roda hater die er is en hij noemt me mof, DAMN. Kansloos.

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

18 Jul 2015 14:09
RedWhiteArmy wrote:
Vluuzak wrote:
RedWhiteArmy wrote:

Gast, ik ga je nog niet eens uitleggen wie ik ben en wat ik in 40 jaar MVV al heb meegemaakt. Old school laten we maar zeggen. Ga me nu niet uitmaken voor een mof, raak je me echt mee. Omdat ik een spits wil die we na Thiebaut niet meer hebben gehad ben ik een onruststoker, BOHBOHBOH. Wat een redenatie man. Ik wil omhoog met mvv, zo gaat het weer niet lukken, blijven de supporters weg, gaat iedereen zich weer ergeren etcetc. En als je het wil weten, Ik ben een buurke, verklaart mijn BOHBOHBOH. Ik ben de grootste Roda hater die er is en hij noemt me mof, DAMN. Kansloos.

En dat geldt ook voor jou Vluuzak. Maar ik hou nog steeds van jullie hoor ;)

• Raffalaldo
  • Raffalaldo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 14:30
Op 38 verschillende fora's zitten ze zich druk te maken om een spits. Wat je jezelf kunt afvragen, wil je nu al voor de spits gaan of in (eind) augustus een spits aantrekken die in juli niet haalbaar zou zijn geweest.

Natuurlijk is het fijner om al met minimaal 1 spits de voorbereiding in te gaan, maar de kaarten worden nu pas geschud. Trainers zien nu welke speler ze wel en niet willen gebruiken. Denk ook dat we zeker nog wat uit Genk kunnen verwachten, wie weet zit daar wel een leuke spits tussen.

De technische staf heeft ons al vele leuke spelers gepresenteerd in De Geusselt. De laatste jaren was het soms wat minder, maar dat kwam ook omdat voetbal niet op #1 stond, maar het financieel gezond maken van de club. Als JL-ploeg heb je nu eenmaal de pech dat veel spelers even willen afwachten in de hoop dat ze op een hoger niveau kunnen acteren.

Soms is het frustrerend om geduld te hebben, ik zit ook al vanaf juni weer uit te kijken naar het begin van de competitie, maar het is niet anders. Dat de technische staf maar de tijd neemt om een spelers goed te kunnen beoordelen, dan nu met een speler/spits aan te komen om de mondjes te vullen.
The following user(s) said Thank You: Janepie, La Chouffe

• MVVgirl
  • MVVgirl 's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

18 Jul 2015 14:55 - 18 Jul 2015 14:56
Bwoh jongens toch.......heb eens vertrouwen in het bestuur!

Het seizoen is nog niet eens begonnen en we klagen alweer.

MVV zal ons vermoedelijk verrassen met een nieuwe speler, daar ben ik heilig van overtuigd.
Last edit: 18 Jul 2015 14:56 by MVVgirl .
The following user(s) said Thank You: Ivinho, Janepie, La Chouffe

Time to create page: 0.379 seconds