transfers seizoen 2015-2016

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

18 Jul 2015 15:20
Karakter wrote: Wat een onzin, er zijn zoveel mensen die het woord/ de term ''boh'' gebruiken. Ja, ook in Maastricht. Ga elkaar hier niet zo aanvallen.

Tip voor MVV: Serhat Koc. Sinds januari actief bij DOVO. Heeft het altijd prima gedaan in de Jupiler League.

koc speelt nu bij capellen , 3e klasse belgie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 15:24
pepernoot wrote:
Boredass wrote:
UsMvvKe wrote: Haal Melvin Platje dan heb je er een die durft wel te schieten in alle positie's,
wie niet waagt wie niet wint praten kan altijd toch
bij vvv zal die wel op een zij spoor belanden als zij die van telstar halen een seuntjens genoemd.

Het gaat u goed all

Platje zit al niet meer bij vvv, laatste info was dat hij in India bakken met geld kan verdienen.

Grappig dat mensen denken dat De Kogel en Platje haalbaar zijn voor MVV.

De kogel op huurbasis lijkt me haalbare kaart, die zijn marktwaarde is niet bepaald omhoog gegaan na vorig jaar.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

18 Jul 2015 16:13 - 18 Jul 2015 16:24
Ik denk dat beide kampen gelijk hebben.

1)Iedere BVO zit te smeken om een spits. Het lijkt wel alsof deze generatie niemand meer in de jeugd in de spits wilde staan. Daar waar je vroeger kapot gegooid werd met spitsen, blijft nu 'zo lijkt het wel' een beperkt lijstje over met spelers die het tot prof gehaald hebben. Wil je een spits als de Kogel aantrekken, dan moet je een fors bedrag neerleggen, want een alternatief is lastig te vinden. Logisch dat er dan voor MVV niets overblijft. (hoewel Fortuna wel een lijntje had om er één te vinden.., maar ja zij hebben geen labylle en Ippel)
Rajcomar is voor MVV begrippen en de huidige markt een heel goede spits, laten we hem nu niet afschrijven op die ene thuiswedstrijd tegen VVV, dat staat niet in verhouding tegen die zestien doelpunten die hij in het MVV shirt heeft gemaakt. Ik schaam me overigens kapot voor de berichten of facebook, waarbij ze hem een gebroken enkel toewensen, dan heb je geen enkel fatsoen in je zak als je je zo op deze manier uitlaat over iemand, het spijt me..

2)Van de andere kant begrijp ik ook de redenatie dat wanneer je vorig seizoen niet scoorde en het achterin een schiettent was. Dat je met dezelfde achterhoede en tot nu toe lege voorhoede, een grote kans maakt om weer een scheve start te maken. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar om meteen een promotie filmpje te maken over het 'kampioenschap van 1997' lijkt me een beetje teveel verwachtingen scheppen vanuit het MVV kamp (tenzij ze een geweldige troefkaart achter de hand hebben). Als ze dit seizoen binnen de top 10 eindigen ben ik zeer tevreden, alles daarboven is meegenomen. Maar laten we nu niet de lat te hoog leggen dat leidt alleen maar tot teleurstellingen. De start van vorig seizoen zag er ook rooskleurig uit op papier, maar na drie wedstrijden was het pijnlijk duidelijk dat het niet in balans was.

Het materiaal wat MVV tot nu toe heeft aangetrokken stijgt eerlijk gezegd boven mijn verwachtingen uit. Je moet niet te inhalig worden nu, maar een centrale verdediger en twee aanvallers zou absoluut de kers op de taart zijn. Dit zou de doelstelling van play-offs tastbaarder maken. Ik hoop dat deze kwaliteit niet teveel van de kwantiteit afgaat. Straks staat er een gebalanceerd elftal en valt er niets te wisselen. Maar de slagvaardigheid die Ron nu heeft laten zien vind ik zeer positief. Vorig seizoen niet, maar ik twijfel of dat binnen zijn macht lag. Hij heeft al vaak in de media laten doorschemeren dat het bezuinigen op de selectie een keuze van het bestuur was, dat het niet zijn standpunt was.

Nog een positieve ontwikkeling; Ze hebben een mooi informatief overzicht gemaakt op de MVV site van alle sponsoren. Nog niet alle sponsoren staan volledig uitgewerkt, maar het geeft een mooi beeld hoe de club is opgebouwd. Ik vind dit een positieve vooruitgang t.o.v. vorig seizoen. Zij maken dit allemaal mogelijk en wij zijn de doelgroep, zonder hun is geen transfer mogelijk. Kijk af en toe eens of je een bepaalde dienst via een sponsor van MVV kunt laten lopen. www.mvv.nl/business/sponsoren
Last edit: 18 Jul 2015 16:24 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: Ivinho, You Are, La Chouffe

• omnisciens
  • omnisciens's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

18 Jul 2015 17:35
Rajcomar is alweer uitgeschakeld met een blessure aan zijn hamstring volgens ingewijde bronnen
Zonder inzet, geen waardering

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 17:41
Er zal wel een hoop kommentaar komen op het volgende.
Ik denk namelijk dat Raycomar en Schreurs onze nieuwe spitsen worden.

Misschien zit ik er ook helemaal naast.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 17:57
ouwe rot wrote: Er zal wel een hoop kommentaar komen op het volgende.
Ik denk namelijk dat Raycomar en Schreurs onze nieuwe spitsen worden.

Misschien zit ik er ook helemaal naast.
Sorry het is uiteraard Rajcomar.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 19:47 - 18 Jul 2015 19:48
Nu moet er wel een andere spits opgesteld worden, nu Rajcomar geblesseerd is.
Ik hoop dat Maxime Cosse aangetrokken wordt. Rajcomar mag wat mij betreft ook best blijven, maar we weten nu wel wat hij kan. Probeer eens wat anders uit, misschien gaat dat nog beter b.v. met Cosse in de spits.
Last edit: 18 Jul 2015 19:48 by Mienclub1902.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 19:51
VI.nl

NEC heeft de oefenstage van Marco Ospitalieri beëindigd. De 23-jarige middenvelder heeft geen contract kunnen afdwingen bij de promovendus.
Ospitalieri trainde gedurende drie weken mee bij NEC. De Belg, die de jeugdopleiding van PSV doorliep, kende NEC-coach Ernest Faber van hun gezamenlijke periode bij FC Eindhoven. De afgelopen twee seizoenen speelde Ospitalieri voor MVV Maastricht.

'Marco heeft een goede oefenperiode doorlopen bij NEC', zegt Faber op de site van NEC. 'Desondanks hebben we besloten om niet met hem verder te gaan, hopelijk kan hij snel aan de slag bij een andere club.'

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 21:53
Wat een verrassing......

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Jul 2015 22:14
Aangezien MVV toch al shopt bij Willem II (Branderhorst en Ippel), zou MVV ook eens een poging kunnen wagen om Justin Mathieu, vorig seizoen op huurbasis bij FC Oss, te polsen. Een flankspeler, kan ook in de punt van de aanval, maar zijn kwaliteit liggen op de flanken, met veel dreiging en kan ook een doelpuntje maken en assists geven. Hij en Croux op de vleugel, Cosse centraal of een type De Kogel. Garant voor doelpunten!

• UsMvvKe
  • UsMvvKe's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

19 Jul 2015 12:04
ik noem maar een naam he ken ook zeggen Plet die bij telstar heeft gepeelt,
enz enz enz.

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jul 2015 12:13
Als je die het laatste half jaar bij Go Ahead zag rondlopen, dan nog liever Rajcomar :P

• tcb
  • tcb's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

19 Jul 2015 12:46
heb ook zo,n idee,raycomar heeft niet voor niets de hele voorbereiding mee gedaan

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jul 2015 13:39
tcb wrote: heb ook zo,n idee,raycomar heeft niet voor niets de hele voorbereiding mee gedaan

Dat is wat ik hier ook al eerder heb gezegd en ook denk dat Rajcomar niet meer testen is, maar dat het meer een geldkwestie is.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jul 2015 13:54
Mie leef Mestreech wrote:
tcb wrote: heb ook zo,n idee,raycomar heeft niet voor niets de hele voorbereiding mee gedaan

Dat is wat ik hier ook al eerder heb gezegd en ook denk dat Rajcomar niet meer testen is, maar dat het meer een geldkwestie is.

zou dat dan 1 van verassende namen zijn waar roei baank het over had.Een verrassing in negatieve zin :-)

Time to create page: 0.354 seconds