transfers seizoen 2015-2016

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

14 Jul 2015 20:21 - 14 Jul 2015 20:23
ik denk dat er binnenkort duidelijkheid komt, ik verwacht Rajcomar en misschien Cosse en nog enkele spelers van Genk.
Denk dat Pieter Nijs evt achterin gebruikt wordt, als de nood aan de man is. Nog een extra centrale verdediger zou mooi zijn.
Last edit: 14 Jul 2015 20:23 by Mienclub1902.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Jul 2015 20:27 - 14 Jul 2015 20:28
N'Koyi die hier werd genoemd werd, test nu in rusland, dus die zal het ook wel niet worden.
Last edit: 14 Jul 2015 20:28 by Boredass.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Jul 2015 20:34 - 14 Jul 2015 20:35
Het middenveld is goed bezet met Nys, Peeters, Ippel en Polizzi. Merabti vind ik geen geweldige speler, maar als amateur mag hij aanblijven. Dan is het middenveld compleet.

Wat betreft Cosse.Tegen SVME was ik niet zo van onder de indruk. Rajcomar valt me wel op dat hij meer in het belang van het team speelt, maar ik hoop toch op een andere spits.

Van Genk zal wel nog wat afkomen. Maar het is goed dat MVV niet alleen afhankelijk is van Genk. Ik verwacht van Genk nog wel een speler of twee.
Last edit: 14 Jul 2015 20:35 by Mie leef Mestreech.

• Rojablanco
  • Rojablanco's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

14 Jul 2015 22:28
Bij Team VVCS(werkeloze profs) speelt Giovanni Cairo mee, in de jeugd van Sparta een zeer goede buitenspeler, beetje type Koswal, zou hem graag erbij zien als hij nog het niveau van voorheen heeft.

• Mie leef Mestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2015-2016

14 Jul 2015 22:43
www.transfermarkt.nl/cendrino-misidjan/profil/spieler/60478

Ik zag deze speler, Cendrino Misidjan. Linkervleugelverdediger, kan ook centraal spelen. Zal niet al te duur zijn. Lijkt me het bekijken waard, MVV.

• Raffalaldo
  • Raffalaldo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Jul 2015 09:50
Steven Fernandes Pereira, verdediger van PEC Zwolle, heeft zich als testspeler gemeld bij MVV.
De 21-jarige speler van Kaapverdische komaf trainde gisteren voor de eerste keer mee bij de Maastrichtse club.

Smalle basis
Voor het nieuwe seizoen zijn pas vijf verdedigers vastgelegd en dat is een te smalle basis, zeker nu Kjell Knops en Nick Kuipers nog niet fit zijn. Pereira heeft een aflopend contract bij Zwolle, waarvoor hij tot dusver drie keer in actie kwam. Twee seizoenen geleden stroomde hij vanuit de jeugd van Zwolle door naar de hoofdmacht.

Trainingskamp
De nieuwkomer zal donderdag met MVV afreizen naar het trainingskamp in Friesland. Daar wacht de selectie vrijdagavond een duel tegen Heerenveen. Na de oefenpotjes tegen de amateurs van Scharn en SVME zal die confrontatie meer duidelijkheid moeten geven over de kracht van het huidige elftal.

Bron: 1Limburg.nl

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Jul 2015 10:15
Het zou mij niets verbazen als Leon de Kogel in beeld is voor de spitspositie. Was vorig jaar ook al interesse voor, maar toen was hij te duur... Geen bron, geen keihard gerucht, maar meer een gevoel. Ik vind Roei Baank overigens maar stil. Weer in de Ardennen???

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Jul 2015 10:39
In de Ardennen is het stil momenteel daarom ben ik eens iets verder Europa ingetrokken. Ik kan U verklappen dat daar mooie namen voorbij komen. Tot nu toe is de transferperiode sowieso al plezant verlopen en de komende tijd zal U wederom verrast gaan worden.

Grussen vom heisse Titisee.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The following user(s) said Thank You: Jacques, Anna D., Raffalaldo, Brncic, Ivinho, mitch-043

• middenstip
  • middenstip's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Jul 2015 11:33
pas maar op voor de ijsberen!!

• MVVgirl
  • MVVgirl 's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

15 Jul 2015 15:17
Roei baank wrote: In de Ardennen is het stil momenteel daarom ben ik eens iets verder Europa ingetrokken. Ik kan U verklappen dat daar mooie namen voorbij komen. Tot nu toe is de transferperiode sowieso al plezant verlopen en de komende tijd zal U wederom verrast gaan worden.

Grussen vom heisse Titisee.

Klinkt heel mooi......een Italiaanse spits die ons er minimaal 20 in knalt???

Haha, ik hoop dat we snel meer te horen krijgen want ik hou het bijna niet meer, ik check 3x dagelijks deze site :)

Het nieuwe seizoen kan niet anders dan super verlopen....#countdown

• jasonke7
  • jasonke7's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Jul 2015 15:51
Ippel en pereira gevolgd op de training vandaag. Beiden meteen goed aan het coachen en ippel maakte een zeer sterke en rustige indruk. Lijkt me een top aanwinst! Pereira af en toe wat slordig, maar ook hij straalde zelfvertrouwen uit. Denk na een paar keer trainen dit een goede aanwinst kan zijn!

Verder verliep de training erg fel. Iedereen ging voor elke bal, sfeer zat er goed in en er werd goed gecommuniceerd.

Nog even met moustafa gepraat, hij was dolblij met zijn contact en gaf aan dat het middenveld beter was dan vorig jaar. Hij zei dat het verschil zich lag in aanvallend en verdedigend. Vorig jaar alleen maar aanvallende middenvelders, nu bewust 2 verdedigende en 1 sterke reserve (Luca polizzi denk ik dan)

Verder een leuke training gezien met blije gezichten !

• OOFUS!
  • OOFUS!'s Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

15 Jul 2015 15:54
jasonke7 wrote: Ippel en pereira gevolgd op de training vandaag. Beiden meteen goed aan het coachen en ippel maakte een zeer sterke en rustige indruk. Lijkt me een top aanwinst! Pereira af en toe wat slordig, maar ook hij straalde zelfvertrouwen uit. Denk na een paar keer trainen dit een goede aanwinst kan zijn!

Verder verliep de training erg fel. Iedereen ging voor elke bal, sfeer zat er goed in en er werd goed gecommuniceerd.

Nog even met moustafa gepraat, hij was dolblij met zijn contact en gaf aan dat het middenveld beter was dan vorig jaar. Hij zei dat het verschil zich lag in aanvallend en verdedigend. Vorig jaar alleen maar aanvallende middenvelders, nu bewust 2 verdedigende en 1 sterke reserve (Luca polizzi denk ik dan)

Zijn de andere testspelers er ook nog steeds?

• jasonke7
  • jasonke7's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Jul 2015 16:55
OOFUS! wrote:
jasonke7 wrote: Ippel en pereira gevolgd op de training vandaag. Beiden meteen goed aan het coachen en ippel maakte een zeer sterke en rustige indruk. Lijkt me een top aanwinst! Pereira af en toe wat slordig, maar ook hij straalde zelfvertrouwen uit. Denk na een paar keer trainen dit een goede aanwinst kan zijn!

Yes, iedereen inclusief testspelers waren aanwezig! Behalve Jordy croux. Licht geblesseerd maar niet ernstig, zal vrijdag gewoon erbij zijn!

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Jul 2015 17:46
jasonke7 wrote:
OOFUS! wrote:

Yes, iedereen inclusief testspelers waren aanwezig! Behalve Jordy croux. Licht geblesseerd maar niet ernstig, zal vrijdag gewoon erbij zijn!

Ook Knops en kuuper?
Boe is dat feeske?

• Mie leef Mestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Jul 2015 19:19
jasonke7 wrote:

En dat merkte je vooral in de eerste seizoenshelft dat er een flink gat was tussen de verdedigers en de middenvelders in, waardoor aanvallende middenvelders vaan de tegenpartij zo de ruimte hadden om iets te creëren. En voorin kon je het verschil ook niet maken. Geen balvaste, scorende spits. Gelukkig hadden we in Brouwers wel iemand die een goal kon maken.

Ik hoop dat MVV volgende week nog spelers voor de voorhoede gaat aantrekken.

Time to create page: 0.369 seconds