transfers seizoen 2015-2016

• Peetoven
  • Peetoven's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member
  • MVV supporter in Hart en Nieren

Re: transfers seizoen 2015-2016

23 Jul 2015 19:22
Heden morgen de training bezocht met speciale aandacht op de nieuwe testspeler Verheijdt. Maar wat moet je er van vinden of zeggen als de man op de training weinig indruk maakt tijdens een speciale afronding sessie? Te veel ballen werden slecht geraakt en het met de kop doel treffen viel zwaar tegen. Maar laten we wel eerlijk zijn en niet in een te vroeg stadium deze goedwillende man af testen! Maar ook niet door zijn gestalte de vlag uit te hangen en hem "ongezien en voorbarig" een contract voorleggen.
Ja, zijn bijgeleverde film maakte indruk maar als je die analyseert dan gaan er in de Jupiler League nog niet de helft ervan opnieuw een doelpunt opleveren. Immers het verdedigingsniveau bepaalt mede hoeveel je kunt scoren. Toch? De nieuwe rechtsbuiten (Mandiangu) oogt erg zwak is ook mijn mening! Cosse doet het goed maar zal wellicht nog een tijd nodig hebben om goed mee te kunnen draaien. Overigens had ik liever bij het positieve begonnen en dat is absoluut het hoge scoringsniveau van Pieter Nys. Fantastisch om te zien hoe gemakkelijk deze speler scoort. Jordy Croux en Stef Peters hebben hun waarde al bewezen maar ze komen nu veel beter over dan een jaar geleden. Overigens denk ik dat de blessure van Prince Rajcomar mee valt want hij trainde afgelopen maandag gewoon mee. Hinkelend wel te verstaan en dat vind ik een minpuntje van de staf om hem te laten trainen met een blessure. Daarnaast denk ik dat hij nog steeds de beste spits/voetballer is die we nu voorhanden hebben..!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• omnisciens
  • omnisciens's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

23 Jul 2015 20:28 - 23 Jul 2015 20:32
Spits Prince Rajcomar is afgetest bij MVV, nu maar hopen dat onze Ijselmeervogel blijft. Conditioneel was hij verrassend sterk.

En nee ik vind het geen gemis, iemand die op zijn Bentley naar MVV komt en op de wielen het Logo Prince heeft gegraveerd, is denk ik hier niet op de juiste plek. Toedels
Zonder inzet, geen waardering
Last edit: 23 Jul 2015 20:32 by omnisciens.
The following user(s) said Thank You: Sjop

• Kletswief
  • Kletswief's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Jul 2015 20:38
omnisciens wrote: Spits Prince Rajcomar is afgetest bij MVV, nu maar hopen dat onze Ijselmeervogel blijft. Conditioneel was hij verrassend sterk.
En nee ik vind het geen gemis, iemand die op zijn Bentley naar MVV komt en op de wielen het Logo Prince heeft gegraveerd, is denk ik hier niet op de juiste plek. Toedels

Ben er ook niet rouwig om dat Prince niet blijft...
Alleen voorin is het wel heel erg magertjes!
Jammer dat we geen Berden zoals bij VVV hebben... dat maakt het verschil... zij kunnen een contractspeler als Seuntjes wegkopen.
Hopelijk verrast Roei Bank met leuk nieuws uit de (Waalse) Pays.

En niet dat de trainingsstaf straks lopende het seizoen vertelt dat het vervelend was dat we aan het begin van het seizoen nog niet compleet waren... Van fouten moet je leren.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Jul 2015 21:07
Dan zullen we ook snel weten wie onze spits wordt

• Mr Sjaan
  • Mr Sjaan's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

23 Jul 2015 21:08
omnisciens wrote: Spits Prince Rajcomar is afgetest bij MVV,

Bron?

• Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

23 Jul 2015 22:00
Ben ook gaan kijken naar de training vanmorgen, inderdaad pieter nys was wel heel goed in het afronden en ook jordy croux ging heel lekker met afronden. De nieuwe test spits leek me nog wat zenuwachtig en kreeg wel slechte voorzetten van volgens mij mandiangu, daarom ook wat moeite met afronden. Een van de martinas gaf trouwens wel mooie voorzetjes viel echt op.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

23 Jul 2015 22:58 - 23 Jul 2015 22:59
Ik hoop dat Rajcomar en Verheijdt allebei blijven. Dat zou mooi zijn. Dan kan Elsen en Dusseldorp eens wisselen. De beste spits in vorm wordt dan onze spits, en stimuleerd de andere spits om nóg beter te zijn. Het is alleen de vraag of Rajcomar het accepteert als de ander het een tijdje beter doet, en of er dan geen afgunst van komt. want je moet als team functioneren en niet als eenling. Alleen dit is de weg naar de eredivisie.
Last edit: 23 Jul 2015 22:59 by Schapendonk.

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Jul 2015 23:16
Ik mag echt hopen dat er niet alleen een spits , maar ook een rechts buiten bij komt . Want Croux is op het ogenblik de enige aanvaller die we hebben . Alle respect voor Jordi Bauer , maar met een speler die niet eens in de basis stond bij Fortuna ga je het echt niet redden .

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2015 06:00
Voorn mag transfervrij vertrekken bij fortuna, maar kan me niet voorstellen dat mvv hem nog gaat binnenhalen.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2015 09:17
Met het aantrekken van Ippel heeft het binnenhalen van Voorn absoluut geen prioriteit meer. Voorn is natuurlijk wel een bruikbare speler voor vrijwel elke JL club. Dus ook voor MVV. Maar een spits en een rechtsbuiten zijn harder nodig. En we hebben ook nog geen backup voor de linksback positie volgens mij (alhoewel Knops daar kan spelen). En centraal achterin zou er ook wel iemand bij mogen. Dat zou Perreira kunnen worden. Maar Voorn heeft bij VVV met name achterin gespeeld. Dus wie weet...

• Och jeh
  • Och jeh's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

24 Jul 2015 10:08
omnisciens wrote: Spits Prince Rajcomar is afgetest bij MVV, nu maar hopen dat onze Ijselmeervogel blijft. Conditioneel was hij verrassend sterk.

wel een raar argument om iemand niet bij een club te willen. Omdat hij het Logo prince op zijn wielen heeft gegraveerd. Als hij er 15 inknalt en we worden kampioen dan wil ik dat ook wel laten graveren. Bedoel, wat maakt het uit, voor mijn part komt hij met een helikopter, als hij maar presteert.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

24 Jul 2015 10:33
Och jeh wrote:

wel een raar argument om iemand niet bij een club te willen. Omdat hij het Logo prince op zijn wielen heeft gegraveerd. Als hij er 15 inknalt en we worden kampioen dan wil ik dat ook wel laten graveren. Bedoel, wat maakt het uit, voor mijn part komt hij met een helikopter, als hij maar presteert.
Nee, dit MVV zal het moeten hebben van de team spirit. Iemand die dit gedrag manifesteert plaatst zich nadrukkelijk buiten de groep. Dit past hier niet.
Hij bewijst eens te meer geen teamspeler te zijn dus die kunnen we niet gebruiken.
The following user(s) said Thank You: Sjop

• Frostie_999
  • Frostie_999's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2015 10:38
Volgens Meijer gaan er nog aanvallers bij komen, ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

24 Jul 2015 10:57
Jongens, keep the faith, het komt allemaal goed. Net zoals ieder jaar. Die geweldige voorhoede laat nog op zich wachten maar komt eraan, let maar op, pfffffffff.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2015 12:44
Vanmorgen twee nieuwe testers op de training. Centrale verdediger Emmanuel Mbende (Borussia Dortmund, afgetest bij Zwolle) en aanvaller Daniël Pedersen, meest recent actief bij tweedeklasser Frem. Thomas Verheijdt zat geblesseerd langs de kant, is blijkbaar iets te entjousiast van start gegaan. Verder geen Kuipers en geen Rajcomar bij de training.

Time to create page: 0.373 seconds