transfers seizoen 2015-2016

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: transfers seizoen 2015-2016

24 Jul 2015 19:52
Nou ja zeg...ik ben even weg hier :thumbsup: :daag:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

24 Jul 2015 21:19
Mbembe met kuipers dat is een fysiek sterke verdediging waar eredivisie clubs nog veel moeite mee hebben.
Opbouwend en het spel maken tegen een zwakkere tegenstander is dan weer een ander verhaal.
Maar deze 2 zie ik wel zitten zeker met de voetballende kwaliteiten van Labylle, Nys en peeters.

En als we "ut Bies" in de spits hebben dan hebben we toch een fysieke ploeg staan hoor. Laatste keren dat ik me kan herinneren was met Thal, Meijer, Benneker en later met Thiebaut, V.Boxtel en Bryssink. Stilstaande situaties zullen de tegenstanders toch zeer nerveus maken. HEEELIJK :)

Pedersen heeft inderdaad iets weg van Schreurs, altijd handig zo'n speler. In ons geval op rechts of links.
Voorn zou de verdediging en het middenveld alleen maar versterken, of hij dan een vaste waarde wordt ? Ik denk zelf van niet, pas bij schorsingen/blessures is zal hij zijn kansen krijgen. Of Voorn zich in die rol kan schikken ?

Morgen wordt een leuke test voor diverse spelers, in een vernieuwde geuselt. Zelfs het veld zal getest worden want het wordt nogal regenachtig. Kijken of ons matje deze test doorstaat.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2015 21:54
Laten we Steven Pereira niet vergeten. Doet het erg goed op de trainingen. Sterke speler die ook nog eens meer dan aardig kan voetballen.
The following user(s) said Thank You: MVVgirl

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2015 21:59
Brncic wrote: Laten we Steven Pereira niet vergeten. Doet het erg goed op de trainingen. Sterke speler die ook nog eens meer dan aardig kan voetballen.

Ik denk dan dat die morgen het centrale duo vormt met Mdenbe.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

24 Jul 2015 23:25 - 24 Jul 2015 23:27
Boredass wrote:
Brncic wrote: Laten we Steven Pereira niet vergeten. Doet het erg goed op de trainingen. Sterke speler die ook nog eens meer dan aardig kan voetballen.

Ik denk dan dat die morgen het centrale duo vormt met Mdenbe.

Inderdaad, die was ik ook nog helemaal vergeten. En Polizi op het middenveld. Nou ik laat me morgen lekker verassen door MVV.
Last edit: 24 Jul 2015 23:27 by Us Clubke.

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2015 23:54
www.hethaagsamateurvoetbal.nl/laatste-ni...ef-wedstrijd-bij-mvv
Scheveningen speler Thomas Verheydt speelt proef wedstrijd bij MVV
Geplaatst op vrijdag 24 juli 2015 om 16:26 uur
Thomas Verheydt is op proef bij MVV de club uit de Jupiler Leaque. De aanvaller van topklasser Scheveningen deze zomer overgekomen van Ijsselmeervogels, speelt morgen

mee in de oefenwedstrijd tegen Eindhoven. Voor ons is dit verrassend, maar we gunnen Thomas zeker een kans in het betaald voetbal. Zondag hopen we duidelijkheid te hebben,`` zegt Ron Cramer van de technische commissie van Scheveningen in het AD van vandaag.
Blijkbaar krijgen we na dit weekend al duidelijkheid over het aanblijven van Verheijdt.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2015 06:04 - 25 Jul 2015 06:05
Volgens DDL mogen alle stagairs nog hopen op een contract inc Rajcomar.
Last edit: 25 Jul 2015 06:05 by Boredass.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

25 Jul 2015 07:53 - 25 Jul 2015 07:56
Dan is Verheijdt in ieder geval waarschijnlijk iemand geweest die zich zelf gemeld heeft. Pedersen idemdito.
Last edit: 25 Jul 2015 07:56 by Schapendonk.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2015 08:01 - 25 Jul 2015 08:04
Verheijdt is benaderd door MVV vertelde hij gisteren. Vermoed dat onze scouts de Topklasse bekijken. Pedersen is binnen gekomen via een makelaar.
En afgaand op de training is dit de beginopstelling:
Branderhorst; Moustafa, Mbende, Pereira, Labylle, Nys, Peeters, Ippel, Baur, Pedersen, Croux.
Last edit: 25 Jul 2015 08:04 by Brncic.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2015 08:03
Hier het volledige bericht van de moffenkrant.

MVV test Mbende en Pedersen
door onze verslaggever
STAGIAIRS

MAASTRICHT – MVV heeft gisteren twee nieuwe testspelers op de training verwelkomd. De Duitse verdediger Emmanuel Mbende (19, Borussia Dortmund) en de Deense aanvaller Daniël Pedersen (26, BK Frem) brengen het aantal stagiairs bij de Maastrichtse club op acht.

Mandiangu, Cosse, Merabti, Pereira, Rajcomar en Verheijdt mogen nog steeds hopen op een contract bij MVV, al worden de laatste twee daarbij gehinderd door blessures.

Acute zorgen zijn er in de defensie, omdat de centrale verdedigers Kuipers en Knops waarschijnlijk niet fit genoeg zijn om de competitiestart te halen.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

25 Jul 2015 08:08
Het verbaasd me dat Scheveningen dan iets verrassend vindt zoals vermeld staat. Dat doet me denken aan iemand die zelf op de loop is gegaan. Ik bedoel daarmee te zeggen dat hij dan als hij helemaal naar MVV komt, ook wel door b.v. fc Dordrecht of Volendam was opgevallen. Die hebben ook scouts.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2015 08:48
De Duitse verdediger Emmanuel Mbende (19, Borussia Dortmund) zou best weleens een versterking kunnen zijn, zie YouTube. Wat een kerel zeg. Wat power kan geen kwaad. En als ik ook dan lees dat Pereira het aardig doet, kun je zomaar 2 goeie verdedigers binnenhalen.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2015 09:31 - 25 Jul 2015 09:33
Eigenlijk is 8 stagaires een belachelijk aantal zo een 2 weken voor het begin van de competitie.Mvv had bij sommige toch al lang de knoop kunnen door hakken of denkt Mvv aan eigenbelang en houden zij de spelers aan het lijntje zodat ze met een grote groep kunnen trainen?
Last edit: 25 Jul 2015 09:33 by Boredass.

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2015 09:47
Boredass wrote: Eigenlijk is 8 stagaires een belachelijk aantal zo een 2 weken voor het begin van de competitie.Mvv had bij sommige toch al lang de knoop kunnen door hakken of denkt Mvv aan eigenbelang en houden zij de spelers aan het lijntje zodat ze met een grote groep kunnen trainen?

Ik denk inderdaad dat laatste.
MVV wacht op spelers die elders net buiten de boot vallen na de voorbereiding, maar voor het einde van de transferperiode.
Daarnaast zal bij Genk binnenkort ook wel duidelijk zijn wie er op huurbasis mag vertrekken (de competitie is daar net begonnen).
Als MVV geen testers had gehad, hadden we amper een elftal en konden we al helemaal niet rouleren.

Maar goed; het lot van een clubje als MVV is dat we niet aan het begin van de voorbereiding de selectie op orde hebben. Waarschijnlijk nog niet de eerste competitiewedstrijden. Spelers hopen op een betere club dan MVV en als dat niet lukt, zijn ze in een later stadium alsnog bereid om te komen. Het is een gok van speler én MVV.
Aan de andere kant: er zijn nog zóveel clubs niet compleet op dit moment....no worries!
The following user(s) said Thank You: Brncic

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2015-2016

25 Jul 2015 09:53
De beoogde spits zal inderdaad een afvaller zijn van een club uit een hogere competitie dan de Jupiler League (Eredivisie, 1e Klasse etc.). Nog even afwachten dus hoe lastig dat ook is als ongeduldige fans.

Time to create page: 0.388 seconds