transfers seizoen 2015-2016
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
26 Jul 2015 13:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2015 06:25 - 27 Jul 2015 06:28Het beetje geld, baart me wel zorgen... We hebben tot nu toe alleen Croux...
- Boredass
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2015 07:02tuutsje wrote: Versterkingen zijn nodig, beseft MVV-coach Ron Elsen, maar een overhaaste beslissing zal hij niet nemen. „Het beetje geld dat MVV tot zijn beschikking heeft, moeten we goed besteden. Ik maak nu liever geen keuze, dan een verkeerde.”
Het beetje geld, baart me wel zorgen... We hebben tot nu toe alleen Croux...
en we hebben 3 a 4 aanvallers nodig nog...
In het hetzelfde stukje staat overigens ook dat Rajcomar er nog steeds is.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2015 07:47Het wordt weer gokken op een "Lucky Shot".
tuutsje wrote: Versterkingen zijn nodig, beseft MVV-coach Ron Elsen, maar een overhaaste beslissing zal hij niet nemen. „Het beetje geld dat MVV tot zijn beschikking heeft, moeten we goed besteden. Ik maak nu liever geen keuze, dan een verkeerde.”
Het beetje geld, baart me wel zorgen... We hebben tot nu toe alleen Croux...
- Stefbuurt
-
- New Member
-
27 Jul 2015 09:26De spits die het zal gaan worden is denk ik Verheijdt, als ik zo naar zijn papieren kijk en het geld wat er vrij is vanuit de club:
4 jaar in de jeugd van Feyenoord gevoetbalt, daarna de overstap gemaakt naar ADO Den Haag tot Jong ADO.
Vervolgens de topklasse ingegaan en maakt daar genoeg goals. Vorig seizoen ook nog stage gelopen bij Burton Albion maar dat leidde niet tot een contract.
Ik denk toch wel dat dit de spits van MVV gaat worden aankomend seizoen.
En de Kogel heeft het afgelopen seizoen niet goed gedaan zat op de bank bij Almere City (overigens wel met Vincent Janssen voor zich)
Gelukkig worden er 'nog' geen paniek aankopen gedaan.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2015 23:47www.facebook.com/permalink.php?story_fbi...f=notif¬if_t=like
Interview mèt tester Daniël Pedersen:
mobil.bold.dk/nyt/frem-profil-til-proevetraening-i-holland
Vertaold en aangepas mèt Google Translate vaanoet het Deens dus kin neet gans kloppe:
Frem-speler op proef in Nederland
Frems aanvaller Daniel Elly Pedersen traint momenteel mee met de Nederlandse club MVV Maastricht actief op het 2e niveau.
Frems Daniel Elly Pedersen had een paar uitstekende seizoenen bij de tweede divisie club en dit heeft geleid tot een stage bij de Nederlandse club MVV Maastricht, die uitkomen in de Jupiler League.
Hoewel hij niet in de beste vorm steekt in deze tijd van het seizoen, voelt Elly zich lekker op dit niveau.
Mijn vorm was niet precies wat ik had verwacht. De competitie ligt stil in eigen land en het gaat hier gewoon een beetje sneller dan, maar ik speelde 65 minuten in een vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Eindhoven, zegt Elly op bold.dk.
Het is echt een leuke club. Er zijn 1500 toeschouwers tijdens hun thuiswedstrijden en dat is echt cool om voor te spelen. Het zijn echt getalenteerde voetballers en zelfs verdedigende spelers hebben een goede techniek. Er wordt bijna nooit de lange bal gehanteerd.
Dit is een opleidingsclub en het niveau bevalt me heel goed. Er zijn betere spelers dan ik, maar ook slechtere spelers dan ik. Het zou een goede plek zijn om mezelf te ontwikkelen en ik voel me goed genoeg dat ik iets aan dit team zou kunnen bijdragen.
Elly hoopt dat de club hem het groene licht geeft en hij krijgt goed commentaar tot nu toe.
Ik heb goede feedback gekregen tot nu toe. Ze zijn op zoek naar een snelle en technische speler, die doelpunten kan maken en daarom willen ze me zien spelen.
Het zal een grote verandering zijn, maar het is wel verwezenlijken eens in het buitenland te spelen, waarvan je droomde toen je klein was. Het maakt niet zo veel uit dat het niet het hoogste niveau is. Dit zou een goede stap zijn voor mij.
Ik hoop dat ze me willen hebben. Ik lig nog een jaar onder contract, maar ik denk niet dat Frem in de weg zou staan. Het was iets anders, als het een transfer betreft naar een concurrent. Ze weten dat ik graag ben bij de club en ik zou natuurlijk terug kunnen komen op een bepaald moment.
Is MVV Maastricht niet geïnteresseerd in een deal met Elly, zal de aanvaller zich volledig richten op Frem.
Als dit niet doorgaat, dan denk ik, dat ik zal proberen om te promoveren naar de eerste divisie. Ik voel me niet te goed voor de tweede divisie, maar ik denk dat ik een hoger niveau aankan.
Als ik zou vertrekken bij Frem, moet het iets bijzonders zijn als dit. Ik wil niet alleen maar overstappen naar een club die in de eerste divisie speelt of iets dergelijks. Ik zou liever spelen bij een club waar ik graag ben. Elly heeft tot nu toe twee keer getraind en speelde een wedstrijd tegen FC Eindhoven. De proefperiode eindigt op vrijdag
- Boredass
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2015 06:47Anna D. wrote: Van de FB pagina van Trepke B:
www.facebook.com/permalink.php?story_fbi...f=notif¬if_t=like
Interview mèt tester Daniël Pedersen:
mobil.bold.dk/nyt/frem-profil-til-proevetraening-i-holland
Vertaold en aangepas mèt Google Translate vaanoet het Deens dus kin neet gans kloppe:
Frem-speler op proef in Nederland
Frems aanvaller Daniel Elly Pedersen traint momenteel mee met de Nederlandse club MVV Maastricht actief op het 2e niveau.
Frems Daniel Elly Pedersen had een paar uitstekende seizoenen bij de tweede divisie club en dit heeft geleid tot een stage bij de Nederlandse club MVV Maastricht, die uitkomen in de Jupiler League.
Hoewel hij niet in de beste vorm steekt in deze tijd van het seizoen, voelt Elly zich lekker op dit niveau.
Mijn vorm was niet precies wat ik had verwacht. De competitie ligt stil in eigen land en het gaat hier gewoon een beetje sneller dan, maar ik speelde 65 minuten in een vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Eindhoven, zegt Elly op bold.dk.
Het is echt een leuke club. Er zijn 1500 toeschouwers tijdens hun thuiswedstrijden en dat is echt cool om voor te spelen. Het zijn echt getalenteerde voetballers en zelfs verdedigende spelers hebben een goede techniek. Er wordt bijna nooit de lange bal gehanteerd.
Dit is een opleidingsclub en het niveau bevalt me heel goed. Er zijn betere spelers dan ik, maar ook slechtere spelers dan ik. Het zou een goede plek zijn om mezelf te ontwikkelen en ik voel me goed genoeg dat ik iets aan dit team zou kunnen bijdragen.
Elly hoopt dat de club hem het groene licht geeft en hij krijgt goed commentaar tot nu toe.
Ik heb goede feedback gekregen tot nu toe. Ze zijn op zoek naar een snelle en technische speler, die doelpunten kan maken en daarom willen ze me zien spelen.
Het zal een grote verandering zijn, maar het is wel verwezenlijken eens in het buitenland te spelen, waarvan je droomde toen je klein was. Het maakt niet zo veel uit dat het niet het hoogste niveau is. Dit zou een goede stap zijn voor mij.
Ik hoop dat ze me willen hebben. Ik lig nog een jaar onder contract, maar ik denk niet dat Frem in de weg zou staan. Het was iets anders, als het een transfer betreft naar een concurrent. Ze weten dat ik graag ben bij de club en ik zou natuurlijk terug kunnen komen op een bepaald moment.
Is MVV Maastricht niet geïnteresseerd in een deal met Elly, zal de aanvaller zich volledig richten op Frem.
Als dit niet doorgaat, dan denk ik, dat ik zal proberen om te promoveren naar de eerste divisie. Ik voel me niet te goed voor de tweede divisie, maar ik denk dat ik een hoger niveau aankan.
Als ik zou vertrekken bij Frem, moet het iets bijzonders zijn als dit. Ik wil niet alleen maar overstappen naar een club die in de eerste divisie speelt of iets dergelijks. Ik zou liever spelen bij een club waar ik graag ben. Elly heeft tot nu toe twee keer getraind en speelde een wedstrijd tegen FC Eindhoven. De proefperiode eindigt op vrijdag
Het lijkt er echt op dat dit eindelijk de opvolger van Olsen is

Vandaag ook stukje in DDL waarin o.a Elsen aangeeft dat de selectie op 31-8 mag worden beoordeeld. Vrees dat we nog ff moeten wachten op een goede spits.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2015 08:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Greun graas
-
- Premium Member
-
28 Jul 2015 09:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
28 Jul 2015 11:19Door een verrekte knieband miste de Scheveningen speler Thomas Verheydt zijn proefwedstrijd voor MVV tegen Eindhoven afgelopen weekend. Dat was balen voor Verheydt, "maar ik heb tijdens de trainingen een dusdanige goede indruk gemaakt dat de clubleiding van MVV mij nog langer wil laten meetrainen". Verheydt meld zich vanavond wel bij Scheveningen om zijn licht geblesseerde knieband te laten onderzoeken. Dan gaan we bekijken of ik mij weer bij MVV kan gaan voegen. Hij heeft er begrip voor dat Scheveningen duidelijkheid wil. "Maar MVV is voor mij wel een mooie kans op een profavontuur. De eerste indrukken van MVV zijn positief", aldus de huidige aanvaller van topklasser Svv Scheveningen in het AD/HC van vandaag.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2015 11:29 - 28 Jul 2015 11:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2015 11:41Eens gaan rekenen/schatten.
Wie zullen er rond het salarisplafond verdienen in de huidige selectie?
- Croux
- Peeters
- Kuipers
- Ippel
- Nys
- Labylle
Dat zijn 6 spelers. Hier gaat dus zowat de helft van het budget naartoe. (+-300.000)
Dan nog de overige contractspelers:
Coppens
Knops
Moustafa
Deze schat ik rond de 75.000/80.000?
De spelers op amateurbasis:
Van Melick
Pastoor
Martina
Martina
Bauer
Kosten niks als het goed is?
Gehuurde spelers:
Pollizi
Branderhorst
Ervanuitgaande dat we voor Polizzi niks hoeven te betalen zal Branderhorst ook geen dure speler zijn.
Dan kom ik uit rond de 400.000 momenteel, dan lijkt me dat er nog genoeg budget over is voor een paar leuke spelers

Of zit ik er nou echt helemaal naast? :schamen:
- Jacques
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2015 12:24Overigens weet ik niet of al die jongens echt aan het salarisplafond zitten.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2015 12:58Please Log in or Create an account to join the conversation.