transfers seizoen 2015-2016
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
29 Jul 2015 22:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2015 23:10Boe is dat feeske? wrote: Is dit een grap? 3 aanvallers op proef en alle 3 geblesseerd? Vorig jaar konden we nog zeiken dat ze zich wellicht verstapten op dat knollenveld...maar op dit biljartlaken??!!
Zal bij 2 van 3 ook met de hoeveelheid trainingen te maken hebben wellicht.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 08:39Boredass wrote:Boe is dat feeske? wrote: Is dit een grap? 3 aanvallers op proef en alle 3 geblesseerd? Vorig jaar konden we nog zeiken dat ze zich wellicht verstapten op dat knollenveld...maar op dit biljartlaken??!!
Tsja heel leuk om enthousiast te zijn over zo'n Verheijdt maar als een zogenaamd sterke kerel niet tegen twee dagen op rij trainen kan, dan blijf daar maar snel van weg. Laten we eerlijk zijn, qua spel een type-Demouge. Als hij ook qua fysiek een type-Demouge is, dan heeft MVV er niets aan.
TPC, als ik praat over kampioenschap dan is dat uiteraard met een hele vette knipoog. Wij worden dit jaar geen kampioen. Maar buiten de aanval is de basis naar mijn mening sterker dan vorig jaar - ook al omdat veel jongens vorig jaar voor het eerst een basisplaats hadden (Croux, Hawbir, Coppens en gedeeltelijk zelfs Kuipers voor wie het het eerste seizoen was dat hij iedere wedstrijd mocht beginnen) en je mag hopen dat die alleen maar vooruit gaan dit seizoen. Daarnaast hebben meer mensen het over de breedte en stellen dat we in de breedte zwakker zijn geworden. Dat klopt alleen als je kijkt naar vorig jaar NA de winterstop, toen we inderdaad Labylle terughadden (nu een heel seizoen er bij!) en Huser en Streutker erbij kwamen. Voor de winterstop was het achterin en voorin ook erg mager.
Jij kijkt alleen naar hoe we er nu voorstaan. Met de huidige selectie gaan we inderdaad niet veel potten breken, simpelweg omdat we nauwelijks aanvallers hebben. Er moeten nog twee aanvallers bij met kwaliteit voor de basis en eigenlijk nog een derde die kan invallen zonder het niveau te verzwakken. In de verdediging mogen er ook twee spelers bij, al mag dat voor mij ook voor de breedte zijn en heb ik Knops nog niet afgeschreven. Dat zie ik ook wel, en als je goed oplet, ziet MVV dat zelf ook, want we hebben/hadden drie aanvallers op proef en twee verdedigers.
Als we op die plekken goede versterkingen krijgen, dan staat er een selectie die de play offs kan en moet halen.
Punt is dat MVV zelf niet het geld heeft om ál die spelers te halen. MVV hoopt dus op een paar goedkope huurlingen van Genk of andere clubs. En punt is dat goede aanvallers niet nu al voor een klein contractje naar MVV komen. Ik hoop dat we voor de competitiestart nog twee spelers er bij krijgen, liefst twee aanvallers. Maar met het budget van MVV kun je niet verwachten dat er 7 augustus al een complete selectie staat. For the record: tegenstander Helmond Sport heeft ook nog geen centrumspits, en wij hebben momenteel meer middenvelders onder contract dan zij.
- vakB
-
- Away
- Premium Member
-
30 Jul 2015 08:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 09:02 - 30 Jul 2015 09:05Uiteraard was het doel dit jaar eerder de selectie klaar te hebben dan vorig jaar en niet weer tegen een 5-0 in de eerste match aan te lopen, maar de praktijk wijst anders uit voor MVV.
Als je wilt zeiken, zeik dan op het systeem, op de KNVB /UEFA die met dit soort regels de kleine clubs benadelen, op spelersmakelaars die de jonge voetballers en de ouders gek maken, op FOX die de grote clubs veel geld toestopt maar de juup laat verzuipen. Maar zeik niet op MVV!
Dit is het moderne voetbal mensen, en de komende jaren het lot van MVV. Tenzij er structureel veel meer geld bij MVV binnen komt opeens, of KNVB de regels aan past. Wat denk jij dat van die twee tenzij's er uit gaan komen?
... Deal with it!
- jovkle
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 09:34Jacques wrote:Boredass wrote:Boe is dat feeske? wrote: Is dit een grap? 3 aanvallers op proef en alle 3 geblesseerd? Vorig jaar konden we nog zeiken dat ze zich wellicht verstapten op dat knollenveld...maar op dit biljartlaken??!!
Tsja heel leuk om enthousiast te zijn over zo'n Verheijdt maar als een zogenaamd sterke kerel niet tegen twee dagen op rij trainen kan, dan blijf daar maar snel van weg. Laten we eerlijk zijn, qua spel een type-Demouge. Als hij ook qua fysiek een type-Demouge is, dan heeft MVV er niets aan.
TPC, als ik praat over kampioenschap dan is dat uiteraard met een hele vette knipoog. Wij worden dit jaar geen kampioen. Maar buiten de aanval is de basis naar mijn mening sterker dan vorig jaar - ook al omdat veel jongens vorig jaar voor het eerst een basisplaats hadden (Croux, Hawbir, Coppens en gedeeltelijk zelfs Kuipers voor wie het het eerste seizoen was dat hij iedere wedstrijd mocht beginnen) en je mag hopen dat die alleen maar vooruit gaan dit seizoen. Daarnaast hebben meer mensen het over de breedte en stellen dat we in de breedte zwakker zijn geworden. Dat klopt alleen als je kijkt naar vorig jaar NA de winterstop, toen we inderdaad Labylle terughadden (nu een heel seizoen er bij!) en Huser en Streutker erbij kwamen. Voor de winterstop was het achterin en voorin ook erg mager.
Jij kijkt alleen naar hoe we er nu voorstaan. Met de huidige selectie gaan we inderdaad niet veel potten breken, simpelweg omdat we nauwelijks aanvallers hebben. Er moeten nog twee aanvallers bij met kwaliteit voor de basis en eigenlijk nog een derde die kan invallen zonder het niveau te verzwakken. In de verdediging mogen er ook twee spelers bij, al mag dat voor mij ook voor de breedte zijn en heb ik Knops nog niet afgeschreven. Dat zie ik ook wel, en als je goed oplet, ziet MVV dat zelf ook, want we hebben/hadden drie aanvallers op proef en twee verdedigers.
Als we op die plekken goede versterkingen krijgen, dan staat er een selectie die de play offs kan en moet halen.
Punt is dat MVV zelf niet het geld heeft om ál die spelers te halen. MVV hoopt dus op een paar goedkope huurlingen van Genk of andere clubs. En punt is dat goede aanvallers niet nu al voor een klein contractje naar MVV komen. Ik hoop dat we voor de competitiestart nog twee spelers er bij krijgen, liefst twee aanvallers. Maar met het budget van MVV kun je niet verwachten dat er 7 augustus al een complete selectie staat. For the record: tegenstander Helmond Sport heeft ook nog geen centrumspits, en wij hebben momenteel meer middenvelders onder contract dan zij.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 09:53Jacques wrote: [
jovkle wrote: ik vind dat jij wel snel conclusies trekt, Jacques, m.b.t. Verheijdt; ik weet niet of jij überhaupt de trainingen waarin Verheijdt meetrainde hebt gezien en weet of zijn fysieke klachten daar debet aan zijn. Ik vind het erg voorbarig Verheijdt nu al af te serveren en hem te vergelijken met Demouge zonder hem daadwerkelijk te hebben zien spelen. Trouwens, Demouge heeft in het verleden altijd bewezen een meerwaarde te zijn voor de ploegen waarin hij meespeelde. Ik denk dat Verheijdt qua fysiek en zijn neusje voor de goal absoluut een meerwaarde voor MVV kan zijn.
Ik vind dat jij wel snel conclusies trekt, jovkle. De post waar ik op reageerde, zegt dat het wellicht ligt aan de hoeveelheid trainingen. ik zeg dat ALS dat zo is en ALS hij fysiek zoveel problemen heeft als Demouge de laatste jaren, we hem moeten afserveren. Ik zeg niet DAT het zo is. Leg me geen woorden in de mond aub.
Trouwens, Demouge is bij NEC nooit echt doorgebroken, was bij Utrecht pinchhitter, is bij Bournemouth compleet mislukt en heeft bij Roda van de 2,5 jaar 2 jaar constant in de lappenmand gezeten. Als die twee seizoenen geleden de 2,5 ton die ze hem betaalden aan een fitte spits hadden kunnen besteden, waren ze niet eens gedegradeerd. Hij heeft helemaal niet altijd bewezen een meerwaarde te zijn. Als centrumspits is het hem maar twee keer in zijn carrière gelukt om meer dan 10 doelpunten in één seizoen te maken. Zelfs in de Jupiler League lukte hem dat maar één van de drie seizoenen dat hij daar speelde, gelukt.
Natuurlijk mag Verheijdt van mij blijven meetrainen maar MVV kan zijn centjes maar één keer uitgeven en mocht (mocht!!! Ik weet dat niet, ik oordeel niet!) Verheijdt blessuregevoelig zijn, dan laat maar zitten.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
30 Jul 2015 09:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 10:22Maar zoals gezegd beginnen we volgende week.
Zou jammer zijn als we daar staan zonder echte aanvaller.
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
30 Jul 2015 10:24Deze mensen hebben zich terug getrokken. Bron: een van de componenten van Thal.Boredass wrote: Hoe zit het eigenlijk met de plannen die Thal en co hadden ivm extra geldbronnen te vinden om de selectie te versterken?
- Boschpoort
-
- Administrator
-
30 Jul 2015 11:06Ga er maar eens een zoeken. Dan begrijp je het misschien wel.dreekemvvke wrote: Wat ik niet begrijpe kan is dat er in heel zuid Limburg geen sponsor te vinden is die een flinke injectie kan doen om mvv naar een hoger niveau te stuwen.Er moet toch een bedrijf binnen de regio Maastricht zijn die daar oren naar heeft,en dan weet ik zeker dat de gewenste aanvallers er zullen komen.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
30 Jul 2015 11:26 - 30 Jul 2015 11:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
30 Jul 2015 11:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- DeBezem
-
- Visitor
-
30 Jul 2015 11:47Want hoe je het wend of keert, als MVV daardoor promoveert maakt het ons echt geen fluit uit dat die andere clubs ook dat geld hebben gekregen. Belangrijkste is dat MVV vooruit gaat!
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
30 Jul 2015 12:07Hill28 wrote: Ik wil in elk geval even de misvatting ontkrachten dat je op kunstgras niet zo snel geblesseerd zou raken. De meeste blessures in he team waar ik voetbal ontstaan juist op kunstgras. Ik herinner me een wedstrijd op het kunstgras in Meerssen waar 4 van onze spelers een ernstige blessure opliepen. Hopelijk is onze bijna volledig geblesseerde aanval niet te wijten aan de nieuwe 'grasmat' in de Geusselt, anders gaat het nog leuk worden dit seizoen, en zonder A-jeugd.
Hoezo zonder A-jeugd. ?
Op de de website van de jeugd van MVV Maastricht staat de selectie MVV Maastricht A1 Seizoen 2015-2016 vermeldt.