transfers seizoen 2015-2016
- sjengvandenboorn
-
- Elite Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
30 Jul 2015 12:58Wat er op de meeste velden gebruikt word, mag geen eens kunstgras heten vind ik en dan kom je op stukje heel veel onnodige blessures in de amateur wereld.
Daarnaast is niet elk lichaam gemaakt om op kunstgras te spelen natuurlijk.
Heb je de goede schoeisel?! Hoe zit het met de ondergrond van het kunstgras?! Hoe zit het met je eigen lichamelijke gesteldheid?!
Vergeet niet dat er ook professionele voetballers zijn die ook absoluut niet op kunstgras willen ballen vanwege dat ze daar een grotere blessure gevoeligheid op hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
30 Jul 2015 12:58 - 30 Jul 2015 13:01Boe is dat feeske? wrote: Elsen herhaalt kreet van vorig seizoen: Beoordeel mijn selectie qua sterkte pas op 31 augustus.
Uiteraard was het doel dit jaar eerder de selectie klaar te hebben dan vorig jaar en niet weer tegen een 5-0 in de eerste match aan te lopen, maar de praktijk wijst anders uit voor MVV.
Als je wilt zeiken, zeik dan op het systeem, op de KNVB /UEFA die met dit soort regels de kleine clubs benadelen, op spelersmakelaars die de jonge voetballers en de ouders gek maken, op FOX die de grote clubs veel geld toestopt maar de juup laat verzuipen. Maar zeik niet op MVV!
Dit is het moderne voetbal mensen, en de komende jaren het lot van MVV. Tenzij er structureel veel meer geld bij MVV binnen komt opeens, of KNVB de regels aan past. Wat denk jij dat van die twee tenzij's er uit gaan komen?
... Deal with it!
Als dit zo is. Geef dan niks uit. Houd al het geld reserve. Wordt voorlaatste en koop het jaar daarna alles wat je maar wil. Of nog beter geef 5 jaar niks uit en wordt 5 jaar voorlaatste en dan kun je knallen. Maar al die overgangsjaren en 5 en 3-jaren plannen hebben ook niks opgeleverd. Was het maar zo makkelijk. Dat je iedere keer die 1e periode voor spek en bonen meedoet begint toch wel opmerkelijk te worden.. Waarom hebben clubs als fc Oss, Eindhoven en Emmen dit dan niet. Op 31 augustus pas de selectie beoordelen....het is wat zeg!
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
30 Jul 2015 13:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
30 Jul 2015 13:55Ster_Drager wrote: Als je toch niet ziet dat het bezuinigen de afgelopen jaren zijn vruchten heeft afgeworpen dan ben je toch echt blind !!! Nu begin je langzaam te merken dat ze weer wat kunnen uitgeven, en verantwoord! Niet zoals bij aachen Noord of bij andere clubs met wanbeleid. en als je dat liever ziet moet je daar naar het voetbal gaan kijken. Mvv is goed bezig de laatste jaren.
Even een misverstand uit de weg helpen. MVV is mijn club. Wat er ook gebeurt. Ik ga me niet ergeren aan iets wat me niet interesseert overigens. MVV interesseert mij, dus erger ik me aan het feit dat ze de 1e periode steeds voor Jan *** meedoen. Ik snap niet goed dat ik dat volgens jou niet mag vinden. Maar ja ze zijn goed bezig. Ik geef mijn oordeel na Helmond-MVV en dan mogen anderen dat rond de winterstop doen.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 14:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Och jeh
-
- Elite Member
-
30 Jul 2015 14:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- seppo
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 14:30
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 14:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
30 Jul 2015 14:43Schapendonk wrote:Ster_Drager wrote: Als je toch niet ziet dat het bezuinigen de afgelopen jaren zijn vruchten heeft afgeworpen dan ben je toch echt blind !!! Nu begin je langzaam te merken dat ze weer wat kunnen uitgeven, en verantwoord! Niet zoals bij aachen Noord of bij andere clubs met wanbeleid. en als je dat liever ziet moet je daar naar het voetbal gaan kijken. Mvv is goed bezig de laatste jaren.
Even een misverstand uit de weg helpen. MVV is mijn club. Wat er ook gebeurt. Ik ga me niet ergeren aan iets wat me niet interesseert overigens. MVV interesseert mij, dus erger ik me aan het feit dat ze de 1e periode steeds voor Jan *** meedoen. .
Even corrigeren. ... het seizoen dat we herfstkampioen werden pakte we gewoon de 1e periode in Emmen.
- Schapendonk
-
- Banned
-
30 Jul 2015 14:52 - 30 Jul 2015 14:56Us Clubke wrote:Schapendonk wrote:Ster_Drager wrote: Als je toch niet ziet dat het bezuinigen de afgelopen jaren zijn vruchten heeft afgeworpen dan ben je toch echt blind !!! Nu begin je langzaam te merken dat ze weer wat kunnen uitgeven, en verantwoord! Niet zoals bij aachen Noord of bij andere clubs met wanbeleid. en als je dat liever ziet moet je daar naar het voetbal gaan kijken. Mvv is goed bezig de laatste jaren.
Even een misverstand uit de weg helpen. MVV is mijn club. Wat er ook gebeurt. Ik ga me niet ergeren aan iets wat me niet interesseert overigens. MVV interesseert mij, dus erger ik me aan het feit dat ze de 1e periode steeds voor Jan *** meedoen. .
Even corrigeren. ... het seizoen dat we herfstkampioen werden pakte we gewoon de 1e periode in Emmen.
Ik snap niet dat je er dan niet meteen erbij zegt dat het team toen bij aanvang zo goed als compleet was, totdat Scheurs geblesseerd raakte. Maar volgens het boekje heb je gelijk. Enfin, volgende week begint het, en dat is wat nu telt. We gaan het zien. Hoe het er nu uitziet, met Croux in de spits.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 16:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peetoven
-
- Junior Member
-
- MVV supporter in Hart en Nieren
30 Jul 2015 17:07Dit stond in de vertaling van een Deens-bericht uit een reactie van Daniël Pedersen. Echter lijkt het mij duidelijk dat de man bedoeld 1500 Seizoenkaarten die bij benadering al zijn verkocht. Immers dat getal staat op de MVV.nl site en welke door hem werden overgenomen. De werkelijke bezetting kan hij natuurlijk niet weten.
Overigens heden morgen de MVV-training gevolgd. Een pittige training op de uitvoering (automatisme) voor aanvallend spelen. De spelers Cosse en Pedersen fungeerden als mogelijke spitsen. Zowel Cosse als Pedersen scoorden in die positie vrij gemakkelijk en gaven regelmatig blijk het doel effectief maar ook met de nodige behendigheid te kunnen treffen. Met name Pedersen vond ik zeer snel en doeltreffend met de nodige verrassingen in zijn acties.
Dat wilde ik toch wel even kwijt gelet op de vele oneindige discussies over het spitsen probleem bij us MVV-Maastricht. Een week geleden de spraakmakende Verheijdt aan het werk gezien. Maar ik ben bang dat de man bij lange na niet de techniek bezit die wellicht nodig is om zich in de Jupiler league te laten gelden. Jammer dat hij geblesseerd is geraakt. Wellicht overbelasting omdat hij moet wennen aan de trainingsintensiteit! Ook ben ik verheugd dat de Staf ervan overtuigd was dat Mandiangu veel te zwak speelde om in aanmerking te komen.. Het kom goed daar geloof ik in. Geduld dus!
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 18:21Tegen Lommel is er als het goed is geen spits beschikbaar, en tegen Helmond zijn Knops en Kuipers zeer waarschijnlijk niet beschikbaar. Dat wordt dan Martina met Pereira indien die inderdaad gaat tekenen.
Verheydt zouden ze bij MVV wel wat in zien, dus even afwachten hoe dat verder gaat.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 18:44Dan nog wachten op Genkies zoals Alessio Carlone of 1 van deze anderen: www.krcgenk.be/nl/sportief/b-kern/
En de beoogde nummer 1 spits kan dan einde transferperiode nog komen.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2015 18:48Anna D. wrote: De blessure van Pedersen valt dan in ieder geval gelukkig mee als hij weer normaal meetraint. Zal morgen alles uit de kast moeten halen tegen Lommel om een contract af te dwingen. Mis in het verhaal hierboven de naam van Cosse. Beiden kunnen zowel rechtsbuiten als in de punt van de aanval. Dan zou je met Verheijdt er nog bij in principe alleen voorin de linksbuiten niet dubbel bezet hebben (Labylle kan in geval van nood). De eerder in dit topic genoemde Mathieu lijkt me een interessante optie indien Cosse of Pedersen wordt afgetest morgen.
Dan nog wachten op Genkies zoals Alessio Carlone of 1 van deze anderen: www.krcgenk.be/nl/sportief/b-kern/
En de beoogde nummer 1 spits kan dan einde transferperiode nog komen.
Die Tshimanga van Genk mag wel komen.