transfers seizoen 2015-2016

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

01 Aug 2015 22:36 - 01 Aug 2015 22:37
Ik denk dat het probleem ligt bij het feit dat mvv testers veels te lang laat mee trainen,een week is genoeg zeg dan ja of nee en ga dan eventueel verder op je zoektocht.
Als een speler langer zich moet moet bewijzen is dit oneerlijk, en gaat een speler zich forceren om zich te bewijzen en raakt zo geblesseer(zie de testers)...heb ik ook vanavond tegen Elsen gezegd(min of meer)... Gr. Opa ;)
....
Last edit: 01 Aug 2015 22:37 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: UsMvvKe, Sjop

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• You Are
  • You Are's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

01 Aug 2015 22:51
En als een speler maar 1 week krijgt gaat hij zich niet forceren? Lijkt me juist eerlijker om een speler daadwerkelijk over een langere periode te beoordelen. Je zal maar een mindere week hebben, mag je meteen vertrekken .. terwijl er ook een aanpassingsproces nodig is. Daarbij moet je dan ook nog eens het geluk hebben dat je tegen een tegenstander speelt waar je wat aan hebt.

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2015 22:53
You Are wrote: En als een speler maar 1 week krijgt gaat hij zich niet forceren? Lijkt me juist eerlijker om een speler daadwerkelijk over een langere periode te beoordelen. Je zal maar een mindere week hebben, mag je meteen vertrekken .. terwijl er ook een aanpassingsproces nodig is. Daarbij moet je dan ook nog eens het geluk hebben dat je tegen een tegenstander speelt waar je wat aan hebt.

Ok maar niet alle testers...Gr. Opa
....

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2015-2016

01 Aug 2015 23:33

Filmpje over Maxime Cosse met wat goals van vorig jaar bij Tienen. Heb zo'n idee dat het er totaal niet uitkomt in de oefenwedstrijden, maar dat hij bv. tegen Helmond wel 1 in het netje legt. Op basis van zijn stage zou hij gewoon afgetest moeten worden, maar volgens mij heeft MVV wellicht ook deze gedachte.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2015 23:39
Anna D. wrote:

Filmpje over Maxime Cosse met wat goals van vorig jaar bij Tienen. Heb zo'n idee dat het er totaal niet uitkomt in de oefenwedstrijden, maar dat hij bv. tegen Helmond wel 1 in het netje legt. Op basis van zijn stage zou hij gewoon afgetest moeten worden, maar volgens mij heeft MVV wellicht ook deze gedachte.

Blijft wel een klasse lager waarin hij speelt Anna D, de ene kan wel een nivo hoger aan , bijv Romero Regales maar kan me ook bijv Patrick Amoah herinneren, 35 goals in de 3e klasse maar hogerop lukte ut niet.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 10:13
bokkesprongen wrote: Boredass , Zet je bij dit mvv 3 top spelers niveau Juup -leaque neer kun je mee onderste 8 plaatsen Ere-divisie .

Onderste 8 Eredivisie? Met welke spelers ? Ippel en layblle komen nog het meest in de buurt en met wat fantasie een croux ook. De rest mag blij zijn als ze het redden in de 1e divisie.
The following user(s) said Thank You: You Are

• Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 10:49
De realiteit is dat MVV elk dubbeltje omdraait voordat ze het kunnen uitgeven. In de Telegraaf van gisteren (niet mijn krant, maar op vakantie wel te doen) stond beschreven dat het competitie vervalsend is dat transfers tot 31 augustus mogen en de competitie al eerder begint. Wil je begrotingstechnisch geen risico lopen, en dat wil MVV niet, dan ben je grotendeels afhankelijk van koopjes en spelers die alsnog aan de bak willen komen. Daar is MVV echt niet de enige club in; daar zit een structurele weeffout in de opzet van de competitie . De Telegraaf pleit voor een competitiestart als transfers zijn afgerond. Niet gedacht dat ik het ooit eens zou zijn met deze krant!

Dat betekent inderdaad mogelijk een wat zwakkere start in augustus. Maar dat heeft weinig te maken met ondeskundigheid van MVV. Voetbal staat op 1, maar een financieel gezonde basis is voor mij even belangrijk. Ook voor het MVV-bestuur. Een club is meer dan het eerste elftal alleen, al is dat voor veel supporters wel het belangrijkste. En inderdaad, met een kapitaalkrachtige sponsor zou het eenvoudiger zijn. Met een aantrekkende economie zal dat mogelijk ook wat gemakkelijker worden. Ik houd vertrouwen in het technisch beleid; die mannen zijn niet blind en hebben er veel meer verstand van dan ik.
The following user(s) said Thank You: La Chouffe

• Roed en Wit 70
  • Roed en Wit 70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 13:20
Bestuur geeft aan dat het spelersbudget hetzelfde is.
Met smeets, veldmate, braken en enige huurspelers weg, blijft er toch een flinke som over zou je zeggen.
Hebben kuipers, ippel, labylle, peeters, nys, croux, moustafa, dusseldorp dit dan al bijna opgesnoept...zit elsen ook in dit budget.
Mvv kan er in ieder geval rustig inkomen...Helmond, Jong PSV, Oss, Telstar

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 13:38
Verheijdt weer onderweg naar Maastricht voor contractonderhandelingen. Mijn gevoel zegt dat hij erbij gaat komen.

www.regiorijnmondvoetbal.nl/amateur-voet...eydt-terug-naar-mvv/

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 13:52
Hier het volledige bericht.

ROTTERDAM – Voormalig De Jodan Boys-speler Thomas Verheydt keert terug naar het Maastrichtse MVV voor contractonderhandelingen.

De aanvaller die van IJsselmeervogels naar Scheveningen overstapte meldt zich wederom in De Geusselt. Daar kon Verheydt in eerste instantie alleen meetrainen, maar geen testwedstrijden spelen in verband met een blessure aan de buitenste knieband. MVV vond de spits echter een goede indruk maken en wilde hem graag inlijven.

Snel vastleggen dat hij nog een paar dagen ingespeeld kan worden!

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 13:57
Anna D. wrote: Verheijdt weer onderweg naar Maastricht voor contractonderhandelingen. Mijn gevoel zegt dat hij erbij gaat komen.

www.regiorijnmondvoetbal.nl/amateur-voet...eydt-terug-naar-mvv/

Ben benieuwd of ze hem een beter contract kunnen bieden dan bij Schevingen.Zo een jongen moet toch verhuizen, baan opzeggen ect.

Zag overigens dat hij op de 8e plek is geeindigd op de topscorderslijst vorig jaar.lijkt me eerder een spits die anderen beter laat voetballen dan een doelpuntenmachine.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 14:17
Boredass wrote: Zag overigens dat hij op de 8e plek is geeindigd op de topscorderslijst vorig jaar.lijkt me eerder een spits die anderen beter laat voetballen dan een doelpuntenmachine.

Dan kunnen ze beter meteen Kees Tol (vorig seizoen 27 goals) van de andere club uit Spakenburg binnenhalen. ;)

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 18:43
Ik sprak Verheijdt recent bij een training. Ook Telstar en Almere hadden interesse, maar dat zag hij niet zitten. "Kan ik beter Topklasse blijven spelen", zei hij.

• Mr Sjaan
  • Mr Sjaan's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

02 Aug 2015 18:56
Brncic wrote: Ik sprak Verheijdt recent bij een training. Ook Telstar en Almere hadden interesse, maar dat zag hij niet zitten. "Kan ik beter Topklasse blijven spelen", zei hij.

En als je dan bedenkt dat Braken (volgens de geluiden) voor het geld naar Almere gegaan is............................

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 19:01
Je vergeet erbij te vermelden dat hij ook een verlaagde aanbieding kreeg......

Time to create page: 0.364 seconds