transfers seizoen 2015-2016

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

Re: transfers seizoen 2015-2016

03 Aug 2015 12:15 - 03 Aug 2015 12:19
Schapendonk wrote: Ja het liefst zie ik straks het bericht dat Verheijdt vrijdag in de spits staat. Maar ik vrees dat de realiteit anders zal zijn. Daarom denk ik dat dit bericht pas donderdag zou kunnen komen. Hij is immers nog geblesseerd. Of zou dit weer iets met contractbesprekingen te maken kunnen hebben. Je weet het maar nooit heden ten dage.

Of 'Ut Bies' nu vrijdag wel of niet in de punt staat, het zal niet veel verschil maken, als één van onze verdedigers vrijdag geblesseerd raakt is het einde wedstrijd voor MVV. In de hele achterhoede is geen enkele vervanger beschikbaar. Je hebt vrijdag twee middenvelders (Martina en van Melick) op de bank zitten en een reservekeeper. Tenzij Ron natuurlijk nog wat jeugdspelers meeneemt en die slachtoffert. Daar ligt in mijn ogen het grootste zwakte punt op dit moment om überhaupt een punt te kunnen meenemen. Scoren is de volgende halte.
Last edit: 03 Aug 2015 12:19 by houtengerard.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2015 12:20
Dat klopt, maar ik weet nog niet of het niet veel zal uitmaken. Het blijft 11 tegen 11 en doelpunten maken is toch nét iets belangrijker. Je kunt beter met 4-4 van het veld gaan dan 1-0 verliezen.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 12:59
Afgelopen vrijdag werd verteld dat de blessure van Kuipers ernstiger is dan verwacht?
Tel daar bij Knops die niet fit is en je hele centrale verdedigings duo valt weg

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2015 13:09 - 03 Aug 2015 13:11
Ik weet dat het allemaal simpel klinkt maar als je een slechte verdediging hebt, moet je maar hopen op je aanval, en op het feit dat nieuwe jonge verdedigers zich willen bewijzen. Ik weet dat het er allemaal niet goed uitziet. Gelukkig ben ik even geen Elsen. Ik zou zeggen: een wees gegroet en een zak met geluk vrijdag. :lol:
Last edit: 03 Aug 2015 13:11 by Schapendonk.

• serke
  • serke's Avatar
  • Away
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Aug 2015 13:47
Ik denk dat het in onze competitie nu eenmaal "normaal" word dat je de selectie pas kan versterken of uitbreiden als de competitie al ong. een maand oud is.
Iedere goede speler die je vantevoren contracteerd is een gelukje, of misschien veel te duur.
Veel clubs hebben al niet veel in de melk te brokkelen, maar gooien het wel over de balk, met alle gevolgen.
Er zijn clubs die dit risico gewoon nemen, maar zoals ik reeds eerder heb gezegd, komt er een tijd dat deze op veel te grote voet levende clubs het niet meer trekken en dan zo mogelijk in dezelfde situatie komen waar wij een aantal jaar geleden inzaten en de broekriem dusdanig moeten aantrekken dat ze het misschien niet overleven.

Wat betreft mijn verlanglijstje qua nieuwe spelers:

Een spits, een vleugelaanvaller, en een centrale verdediger.

Ik hoop natuurlijk voor vrijdag, maar het komt zoals het komt, ik heb me er bij neergelegd!!

KOM OP DIE ROEIE !!!!!!!!!!!!!
The following user(s) said Thank You: SJENG@BOSCHPOORT

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2015 14:05
Er is nog een optie. Je ingraven en met 10 man voor de pot blijven hangen. :lol: Vervolgens wachten op 1 of 2 counters. Maar dat is risico. 9 op de 10 keer gaat het niet goed aflopen. Jammer dat we zo moeten denken. Het had voor een stad als Maastricht toch andersom moeten zijn tegen een dorpje Helmond.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 14:20 - 03 Aug 2015 14:21
Meneer Rajcomar trainde weer normaal met de groep mee vandaag. Verheijdt tevens aanwezig wordt klaar gestoomd met specifieke hersteltraining.
Last edit: 03 Aug 2015 14:21 by Anna D..
The following user(s) said Thank You: opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT, Bung

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 14:30
Anna D. wrote: Meneer Rajcomar trainde weer normaal met de groep mee vandaag. Verheijdt tevens aanwezig wordt klaar gestoomd met specifieke hersteltraining.

dan zullen dat onze spitsen worden denk ik.
The following user(s) said Thank You: SJENG@BOSCHPOORT

• Bieske
  • Bieske's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Aug 2015 14:41
Prince is niet mijn favoriete spits, echter dit MVV mist wel een aanspeelpunt voorin en laat dat nou net één van de kwaliteiten van Prince zijn. Ben alleen erg bang dat hij dit jaar te veel wedstrijden gaat missen wegens blessures.
Het enige dat nog mist is een echte goalgetter. Ik kan niet inschatten (vanuit een youtube fimpje en 1-2 trainingen) of Verheijdt onze messias is

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2015 14:49
Nou een Rajcomar in vorm is niet mis hoor:

The following user(s) said Thank You: Jacques

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

03 Aug 2015 15:54
Ik ben ook helemaal geen fan van Rajcomar. Alleen bij deze gast weet je het gewoon nooit! Hij kan zomaar weer de kop van jut worden maar als hij er 20 inschiet geloof ik het ook. Laten we zeggen beter als niets. Een Rajcomar die ervoor wil gaan en ook bruikbare ballen gaat krijgen zou wel eens die speld in een hooiberg kunnen zijn. Afwachten en hopen dat het seizoen niet weer zo kut wordt als afgelopen seizoen waar je een heel jaar achter de feiten blijft aanlopen.

• Peetoven
  • Peetoven's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member
  • MVV supporter in Hart en Nieren

03 Aug 2015 16:42
De aangekondigde "Noveen" van de teleurgestelde supporters (na het zien van de wedstrijd tegen Lommel) mist z'n uitwerking niet! Althans zo blijkt in de Geusselt alwaar Prince Rajcomar weer volop meetraint. En blijkens intensieve extra sprints er alles doet aan om fit te worden. Het is nu wel duidelijk dat men de intentie heeft om de goalgetter wederom te contracteren. Ook het herstel van Nick Kuipers lijkt gestaag te vorderen want hij fietste vanmorgen rondje na rondje door de Geusselt (zie foto). En ook was er een speciale hersteltraining voor onze meest aansprekende spits te weten Tomas Verheijdt. Ook deze stoer ogende spits lijkt een serieuze kandidaat te zijn voor onze spitspositie. Met een weliswaar zwaar ingetapete knie wist hij niettemin op doel te “kogelen”. Komt dus allemaal goed en wellicht vermeldenswaardig is het feit dat de testspelers Cosse en Pedersen niet meer werden gespot.
Verder is het leuk te vermelden dat niemand minder dan trainer Willy Boessen de MVV-training vanaf de tribune volgde!

Attachment not found

Attachment not found

The following user(s) said Thank You: MVV4life, Ster_Drager, ouwe rot, Jacques, Anna D., opadiehard, Raffalaldo, Ali de witte, marke, SJENG@BOSCHPOORT and 4 other people also said thanks.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 17:17
Ondanks de mooie foto's (chapeau) begin ik toch een beetje ongeduldig te worden. :s

• Frostie_999
  • Frostie_999's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 17:30
Zag Rajcomar net bij het ophalen van mijn seizoenskaart wel op 1 schoen en 1 slipper door het stadion lopen. Kan zijn dat dat hoort bij zn image, of is ie toch nog niet 100% :-p

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 21:32
Volgend jaar schaf ik maar een halve seizoenskaart aan.
Nog minder dan 1 week en nog niet eens fatsoenlijke reserve spelers hebben.

Time to create page: 0.357 seconds