transfers seizoen 2015-2016
- Karakter
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
03 Aug 2015 21:52Schapendonk wrote: Nou een Rajcomar in vorm is niet mis hoor:
Wat was dat lichtblauwe shirt toch mooi! Komt voor mij op nummer twee nu het nieuwe uitshirt bekend is.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
03 Aug 2015 23:00Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- mitch-043
-
- Junior Member
-
04 Aug 2015 01:48Helemaal met je eens. Ik heb dat blauwe shirt met de handtekeningen van de hele selectie, en trost.Karakter wrote:Schapendonk wrote: Nou een Rajcomar in vorm is niet mis hoor:
Wat was dat lichtblauwe shirt toch mooi! Komt voor mij op nummer twee nu het nieuwe uitshirt bekend is.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 06:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 09:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 10:07 - 04 Aug 2015 10:08bokkesprongen wrote: Joee Sleegers van Feyenoord mag verhuurd worden .rechter spits middenvelder heb je een Ganse .....
Ik had eerder gelezen dat Feyenoord hem zal uitlenen aan een eredivisieploeg. Maar een poging wagen kan geen kwaad.
Nu Cosse weg is, ga ik ervan uit dat Rajcomar en Verheijdt de spitsen zullen worden.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 12:04Eerste seizoens wedstrijd is over 3 dagen.
Een aantal test spelers trainen al weken mee.
Als je als club nu nog niet weet of je deze spelers onder contract wilt hebben dan kun je ze beter wegsturen.
Ze hopen wel dat we massaal afreizen naar Helmond om de club te steunen. Maar ze kunnen ons niet vertellen of we een aanvaller meenemen of dat we met 11 man moeten gaan verdedigen.
Ron Elsen zegt wel van beoordeel mij pas van af 31 augustus, dan zeg ik laat ons pas betalen van af 31 augustus.
De afgelopen jaren koopt het gros een seizoenskaart zonder dat er 6 contract spelers zijn ( op het moment van verlengen ).
MVV zou het ook niet prettig vinden als wij allemaal pas in september een kaart gingen bestellen, want dan klopt hun hele begroting niet meer en dergelijke. Maar ze verwachten wel dat we een seizoenskaart nemen zonder dat er een volwaardig team staat. Soms steekt het toch raar in elkaar vind ik.
- ponemans
-
- New Member
-
04 Aug 2015 12:16Ik vind het uberhaubt al knap dat we redelijk vroeg spelers als Labylle, Nys, Ippel, Polizzi, Croux en Baur hebben kunnen contracteren...
- Belgske
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 12:23Zo is het. Zo is nu eenmaal het systeem en hoe lager je op de ladder staat, hoe meer je benadeeld wordt door dit systeem. Als MVV zijnde heb je dan twee keuzes. Ofwel maak je de keuze die nu gemaakt wordt: je contracteert zekerheden en je neemt je tijd om daar spelers aan toe te voegen, wetende dat er eind augustus heel wat spelers beschikbaar worden die dat eerst niet waren. Ofwel kies je voor b- en c-kwaliteit, maw spelers waarvan je weet dat ze tekort schieten, maar dan heb je wel op tijd je selectie rond. Dan speel je wel het hele seizoen in het rechterrijtje. Naar mijn idee heeft MVV geprobeerd dmv testers spelers, in wie in zekere mate geloofd werd, een kans te geven een aantal weken mee te trainen. Op die manier zou het negatieve gevolg van de eerste keuze wat minder worden als deze spelers ook echt meerwaarden zouden zijn. Helaas lijkt het erop dat dit toch vooral b- en c-kwaliteit was en maakt MVV de keuze om daar niet voor te kiezen. Mijn inziens een verstandige keuze, maar het zal inderdaad waarschijnlijk wel ten koste van je competitiestart gaan. Gelukkig zullen wij niet het enige team zijn dat zijn selectie nog niet rond heeft.. Geduld is een schone zaak.ponemans wrote: Helaas is voor sommigen toch niet duidelijk dat MVV simpelweg geen duidelijkheid over een spits kán geven. Ze zullen er neem ik aan genoeg op het oog hebben maar door die transferwindow tm 31-08 wachten deze spelers uiteraard eerst op evt. betere opties. Ze zullen waarschijnlijk nu uit nood die Thomas Verheijdt een contractje aanbieden, maar ben benieuwd of dat een grote vooruitgang wordt op Ijsselmeervogels.
Ik vind het uberhaubt al knap dat we redelijk vroeg spelers als Labylle, Nys, Ippel, Polizzi, Croux en Baur hebben kunnen contracteren...
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 16:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 16:29Want dan hebben we nog 7 contract spelers te gaan.
Of tellen huurlingen ook hierbij?
- Boredass
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 17:10mvv4ever wrote: Moest een voetbalclub nou geen 16 spelers onder contract hebben??
Want dan hebben we nog 7 contract spelers te gaan.
Of tellen huurlingen ook hierbij?
Volgens mij tellen huurlingen ook mee.Vorig hadden we ook geen 16 contractspelers volgens mij.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 18:37 - 04 Aug 2015 18:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 18:45Peter Pan wrote: Daar tellen huur en volgens mij zelfs amateurcontracten ook mee. Dus dan komen we al redelijk ver bij die 16 als we er dan niet overgaan (die 4 jeugdspelers die zijn doorgeschoven hebben namelijk amateurcontract als ik het goed heb).
Amateurcontracten meen ik niet.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2015 19:24Please Log in or Create an account to join the conversation.