transfers seizoen 2015-2016

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

02 Aug 2015 19:07
Mr Sjaan wrote:
Brncic wrote: Ik sprak Verheijdt recent bij een training. Ook Telstar en Almere hadden interesse, maar dat zag hij niet zitten. "Kan ik beter Topklasse blijven spelen", zei hij.

En als je dan bedenkt dat Braken (volgens de geluiden) voor het geld naar Almere gegaan is............................

Denk eerder dat Verheijdt Mvv kwa club hoger inschat en daarom hier wil spelen.Misschien schrikt ie als hij hoort wat hij hier kan verdienen :-)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2015 20:28
Daniel Pedersen in ieder geval terug in Denemarken zonder contract.

• Iech mats mvv
  • Iech mats mvv's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

02 Aug 2015 21:39
Ik denk dat we vrij snel krijgen te horen dat verheijdt contract krijgt, dat Voorn gaat tekenen en dat er 2 spelers van genk komen maar hoe dan ook het kump good!!!!

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 09:01
Ik zat gisteren de VI te lezen. Heb hem hier niet bij me maar interessant om te lezen. Een interview met Peter Bosz van Vitesse, die klaagde dat hij nog geen spits had en dat met hun budget ze pas richting het eind van de transfermarkt een fatsoenlijke spits konden halen. Ergens anders een artikeltje over de selectie van Willem II. Die zochten nog twee aanvallers, maar ja, met hun beperkte budget moesten ze geduld hebben - Armenteiros bijvoorbeeld was nu nog te duur. Den Haag zocht ook nog een spits, stond weer ergens anders.

Dan hebben we het over drie eredivisieploegen. Het is dat er niet zo uitgebreid over de Jupiler League wordt gerapporteerd maar ik ben er van overtuigd dat daar hetzelfde speelt: van NAC, waar wel wat over gezegd werd, ging het er over dat Maaskant hoopte op Te Vrede of Hemmen. Blijkbaar heeft gedoodverfde kampioenskandidaat NAC ook nog niet de selectie rond en moeten die ook nog een spits er bij.

Ik baal er ook van zoals het gegaan is. Tot twee weken geleden ging het prima, iedere week pakweg twee spelers er bij. En naar mijn mening stuk voor stuk goede spelers. Als dat door was gegaan, dan waren we nu zo goed als compleet geweest. maar vanaf toen volledig stilgevallen. Maar tegelijkertijd heeft het weinig zin om dit MVV kwalijk te nemen of om te doen alsof alle andere ploegen hun selectie compleet hebben. In de VI stond in ieder geval zoals gezegd van zeker vier ploegen letterlijk genoemd dat ze nog aanvallers zochten en een paar keer stond daar bij dat pas richting einde transfermarkt spitsen betaalbaar werden.

Als de staf overtuigd is van Verheijdt krijgt hij ook van mij het vertrouwen. Maar er zal echt nog meer bijmoeten voorin. En wat mij betreft ook achterin.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: jovkle, Bung

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 09:27
Zie feyenoord heeft hetzelfde probleem eerst verkopen dan pas nieuwe spits. Boeittis is gisteren verkocht hopelijk komt het spel NU aan de gang maar moeten Te Vrede ook nog kwijt zou Nac wel eens kunnen zijn ,
Eerst moet de molen draaien , dit is modern voetbal. ...................

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 09:50
Kort over Voorn: als die echt een slordige 6500 euro per maand vangt bij Fortuna op dit moment, en best naar MVV wil, maar bij ons niet meer dan, ik zeg maar wat, 2500 euro krijgt. Dan kan het best dat die tot 31 augustus wacht. Dat is toch 4000 euro (weliswaar bruto) extra. Ik zou me dat goed kunnen voorstellen in ieder geval. Of anders tot 6 augustus, zodat hij wel de eerste wedstrijd kan meedoen maar toch zo lang mogelijk het hogere salaris heeft ontvangen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Frostie_999
  • Frostie_999's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 10:06
Als ik het goed heb verdient ie in de 3000 euro bij Fortuna.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2015 10:28
Frostie_999 wrote: Als ik het goed heb verdient ie in de 3000 euro bij Fortuna.

Dat zal wellicht netto zijn. Ik heb ooit gehoord dat hij een oplopend contract daar had en in zijn laatste jaar (dit jaar dus) 80k bruto zou vangen. Gohf postte volgens mij laatst ook dat het tussen de 65 en 80k zat. Dat is ongeveer 6500 per maand, of als ze ook vakantiegeld betalen 6000 euro. Dan zal iets meer dan 3000 euro netto per maand wel aardig kloppen.

Ik vrees voor hem dat hij bij MVV echt in de verste verte niet in de buurt van dat bedrag gaat komen.

• Sjop
  • Sjop's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Aug 2015 10:32
Spits de Kogel naar de Eagles. Kunnen we ook al van onze shortlist schrappen. Ik denk dat Mvv pereirra en Mbende alsmede Verheijdt gaat contracteren. Dan is er nog tot het einde van de maand tijd om nog met Voorn te praten en nog een spits te contracteren. Het is niet anders. De transfer mogelijkheid zou voor de start competitie moeten eindigen.

• Meeser
  • Meeser's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Aug 2015 10:36
Mvv kan bij het salaris van Voorn hem ook nog misschien een baan aanbieden, dan is het verschil opgelost.

• Meeser
  • Meeser's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Aug 2015 10:37
Mbende..dat is toch echt geen versterking! Misschien wel iets voor de selectie aan te vullen.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2015 10:45
vInd 3000 euro netto voor een speler als Ramon Voorn niet verkeerd,heel nuttige speler ,en op meerdere plaatsen te gebruiken .Met een speler als hem zou ik wel wat meer betalen ,want ik vind hem een directe versterking en Verheydt nam ik ook gelijk erbij veel slechter of beter zal hij niet zijn als pedersen.
The following user(s) said Thank You: Sjop

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2015 11:10 - 03 Aug 2015 11:11
Het blijft een gok met Verheijdt maar er is niet veel keus over. Van de andere kant vind ik dat Verheijdt zonder 1 wedstrijd te hebben gespeeld ook niet meer het onderste uit de kan moet verwachten. Met een aanval Bauer-Verheijdt-Croux en daarachter Polizi mogen we tot 31 augustus tevreden zijn lijkt me. Maar hoe zit het nu verder met Rajcomar. Want dat zijn op papier toch geen verkeerde spitsen. Donderdag hopelijk goed nieuws.
Last edit: 03 Aug 2015 11:11 by Schapendonk.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2015 11:57
waarom tot donderdag wachten ,je moet het ijzer smeden als het heet is en te lang wachten zou wel eens een gemiste kans kunnen zijn en dat is zeker voor een spits.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2015 12:05
Ja het liefst zie ik straks het bericht dat Verheijdt vrijdag in de spits staat. Maar ik vrees dat de realiteit anders zal zijn. Daarom denk ik dat dit bericht pas donderdag zou kunnen komen. Hij is immers nog geblesseerd. Of zou dit weer iets met contractbesprekingen te maken kunnen hebben. Je weet het maar nooit heden ten dage.

Time to create page: 0.351 seconds