transfers seizoen 2015-2016
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
29 Jul 2015 14:24mvv4ever wrote: Hij wilt trouwens wel komen maar het verschil qua salaris is nog veelste groot.
Hij zou nu 1500,- per maand krijgen van MVV.
Tegenover 4000,- per maand wat hij kreeg bij Fortuna.
Zelf zou hij het goed vinden voor wat minder te krijgen maar 1500,- vind hij echter veelste weinig.
En Voorn verteld tegen jou wat hij verdiend en wat hij wil verdienen?
4000,euro bij Fortuna ik geloof er niks van.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Bieske
-
- Premium Member
-
29 Jul 2015 14:25Balans van het team valt en staat nu bij nog 2 goede aanvallers. Trek je twee mensen met een actie en een neusje voor de goal aan speel je minimaal top 5, zonder versterkignen voorin is zelfs het linkerrijtje een utopie.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2015 14:42ouwe rot wrote:mvv4ever wrote: Hij wilt trouwens wel komen maar het verschil qua salaris is nog veelste groot.
Hij zou nu 1500,- per maand krijgen van MVV.
Tegenover 4000,- per maand wat hij kreeg bij Fortuna.
Zelf zou hij het goed vinden voor wat minder te krijgen maar 1500,- vind hij echter veelste weinig.
En Voorn verteld tegen jou wat hij verdiend en wat hij wil verdienen?
4000,euro bij Fortuna ik geloof er niks van.
Ligt eraan of dat netto of bruto is
bij fortuna zou hij 80.000 op jaar basis hebben
Of we voorn echt nodig hebben als laatste man?
- Gohf
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2015 15:13Dus 4k netto per maand is heel goed mogelijk.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
29 Jul 2015 15:17Gohf wrote: Voorn zou tussen de 60 en 80k per jaar verdienen bij Fortuna(bruto?).
Dus 4k netto per maand is heel goed mogelijk.
Ik dacht dat bij jullie afgelopen jaar zo bezuinigd was?
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2015 15:22ouwe rot wrote:Gohf wrote: Voorn zou tussen de 60 en 80k per jaar verdienen bij Fortuna(bruto?).
Dus 4k netto per maand is heel goed mogelijk.
Ik dacht dat bij jullie afgelopen jaar zo bezuinigd was?
Tjeh ouwe rot, denk je niet dat ze met hem in de maag zaten vorig jaar? Contracten zul je moeten respecteren..
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2015 17:01mvv4ever wrote: Voor wat het waard is Voorn is benaderd door MVV voor als laatste man te komen voetballen.
Saai...maar je bron Gr. Opa

- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
29 Jul 2015 17:24
- TPC
-
- Premium Member
-
29 Jul 2015 17:43Bieske wrote: Klasse middenveld tot nu toe, ook de verdediging is prima vooral als Voorn nog toegevoegd wordt op plek Maatsen.
Balans van het team valt en staat nu bij nog 2 goede aanvallers. Trek je twee mensen met een actie en een neusje voor de goal aan speel je minimaal top 5, zonder versterkignen voorin is zelfs het linkerrijtje een utopie.
Waar baseer jij deze optimisme op? Verdedigend staan we op de flank goed maar centraal is alleen Kuipers een zekerheid. Kuipers heeft duidelijk iemand nog met ervaring (soort Verdellen) naast hem nodig en deze ontbreekt toch echt, of bedoel je Knops die misschien nooit meer zijn vorm haalt met zijn blessures en een slecht afgelopen jaar heeft gespeeld. Dan heb ik het alleen over de beoogde basis, laat staan als iemand geblesseerd raakt, want in de breedte zijn we nog zwakker. De basisspelers op het middenveld zijn inderdaad op papier erg goed maar aanvallend staat er buiten Croux nog helemaal niks.
Ik heb zin in het nieuwe seizoen (daarom heb ik me weer eens na jaren aangemeld op dit forum) maar de verwachtingen liggen hier weer veel te hoog (normaal smul ik daarvan als ik dat kan lezen op de prikbord van onze Duitse rivaal). Met een aantal gerichte versterkingen zouden we met een beetje geluk inderdaad een playoff-ticket kunnen bemachtigen maar momenteel mogen we echt niet verder kijken dan de middenmoot. Hopelijk blijven we als supporters de komende weken (als het elftal nog niet helemaal compleet/op elkaar ingespeeld is) achter de ploeg staan, ook als de resultaten nog tegenvallen.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2015 19:06 - 29 Jul 2015 19:13Overigens lijkt ook Nayib Lagouireh mij een prima optie voor rechtsbuiten. Krijgt geen kans bij Roda, maar was bij FC Eindhoven erg waardevol.
- Schapendonk
-
- Banned
-
29 Jul 2015 19:25 - 29 Jul 2015 19:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Rojablanco
-
- Junior Member
-
29 Jul 2015 20:57Heeft lengte, snelheid, techniek en scorend vermogen.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2015 21:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Bieske
-
- Premium Member
-
29 Jul 2015 22:04TPC wrote: Waar baseer jij deze optimisme op? Verdedigend staan we op de flank goed maar centraal is alleen Kuipers een zekerheid. Kuipers heeft duidelijk iemand nog met ervaring (soort Verdellen) naast hem nodig en deze ontbreekt toch echt, of bedoel je Knops die misschien nooit meer zijn vorm haalt met zijn blessures en een slecht afgelopen jaar heeft gespeeld. Dan heb ik het alleen over de beoogde basis, laat staan als iemand geblesseerd raakt, want in de breedte zijn we nog zwakker. De basisspelers op het middenveld zijn inderdaad op papier erg goed maar aanvallend staat er buiten Croux nog helemaal niks.
Ik heb zin in het nieuwe seizoen (daarom heb ik me weer eens na jaren aangemeld op dit forum) maar de verwachtingen liggen hier weer veel te hoog (normaal smul ik daarvan als ik dat kan lezen op de prikbord van onze Duitse rivaal). Met een aantal gerichte versterkingen zouden we met een beetje geluk inderdaad een playoff-ticket kunnen bemachtigen maar momenteel mogen we echt niet verder kijken dan de middenmoot. Hopelijk blijven we als supporters de komende weken (als het elftal nog niet helemaal compleet/op elkaar ingespeeld is) achter de ploeg staan, ook als de resultaten nog tegenvallen.
Garanties heb je in het voetbal nooit, maar ik geloof er in dat we een gebalanseerd middenveld hebben. Met Nys en van Ippel heb je twee bikkels op het middenveld die we vorig jaar misten. Ik heb de hoop dat hierdoor de verdediging ontlast wordt waardoor eventuele zwaktes minder bloot gelegd worden.
De middenvelders zien er trouwens scherp uit op de training, alleen Croux steekt daar nog bovenuit qua scherpte en gretigheid.
In mijn post geef ik daarbij trouwens ook aan dat mvv nog minimaal 2 goede aanvallers nodig heeft om niet weer in het rechterrijtje te belanden. Gezien de matige aanvallende versterkingen van de afgelopen seizoenen hou ik mijn hart nog altijd vast.
Mijn optimisme is dus nog altijd gematigd en afhankelijk van wat er nog bij gaat komen.
En ja, totdat het seizoen ver gevorderd is blijft het gissen. Je moet wat tijdens de komkommertijd
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
29 Jul 2015 22:26dreekemvvke wrote: Laten wij nou niet te snel oordelen over een speler als Verheijdt ,hoopt dat hij a.s zaterdag zijn opwachting kan maken tegen Lommel .verder denkt ik dat er heus nog wel enkele spelers gehaald of gehuurd gaan worden.maar tot nu toe vind ik dar er toch een paar goeie spelers zijn binnen gehaald ,dus nog even geduld hebben.
Vrijdag tegen Lommel.
Zaterdag is Werming-up, Sezoensopeningstreffe MVV Maastricht