Transfergeruchten seizoen 2019/2020

28 aug 2019 19:13 28 aug 2019 19:18 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #631
MESTREECH 1902 er staat
heel duidelijk in het bericht van het AD dat hij is overgenomen,met een contract voor een jaar en een optie voor nog een jaar,lijkt mij geen gehuurde speler dan toch?...gr opa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2019 19:17
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #632

opadiehard schreef : Staat heel duidelijk in het bericht van het AD dat hij is overgenomen,met een contract voor een jaar en een optie voor nog een jaar,lijkt mij geen gehuurde speler dan toch?...gr opa.

Sterker nog, dat zou betekenen dat MVV waarschijnlijk een (kleine) afkoopsom heeft betaald
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard

28 aug 2019 19:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #633
Zal dus inderdaad overgenomen worden en niet huren. Ben dan ook benieuwd of mvv een transfersom betaald.
Hopenlijk is dit het begin en volgen nog snel een verdediger, nr 10, rechtsbuiten en spits.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

28 aug 2019 19:24 28 aug 2019 19:28 door Mestreech1902.
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #634
OPADIEHARD, klopt, alleen staat ook dat die daar nog onder contract staat tot 2022, misschien huur + optie huur zodat ze salaris besparen of dat het indd transfervrij wordt overgenomen(wat ik hoop) en dat het contract in onderling overleg is beëindigd of zoals @Boredass aangeeft overgenomen en een transfersom betaalt hebben.

Iig goede keeper, nederlands en met ervaring in KkD en eredivisie!

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

28 aug 2019 19:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #635
Nu ook officieel op de mvv site....gr opa.

....

28 aug 2019 19:47
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #636
Top nieuws. Niet gehuurd dus maar onder contract.

Punt daarnaast is zijn leeftijd. Beste moet zelfs nog komen. Dit daar keepers vrij laat pieken en hun beste periode beleven.

Zou er nog wat in het vat zitten deze week?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

28 aug 2019 19:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #637

jeoff schreef :

opadiehard schreef : Staat heel duidelijk in het bericht van het AD dat hij is overgenomen,met een contract voor een jaar en een optie voor nog een jaar,lijkt mij geen gehuurde speler dan toch?...gr opa.

Sterker nog, dat zou betekenen dat MVV waarschijnlijk een (kleine) afkoopsom heeft betaald

Ik denk van niet aangaande het contract. Ik mag toch hopen dat je als je een transfersom voor een speler betaald je niet akkoord gaat met maar een 1(2) jarig contract.

Desalniettemin denk ik wel dat we onze eerste echte topper/ganse hebben binnengehaald.

28 aug 2019 19:56
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #638
Wat un leuke transfer! Nederlands, eredivisie ervaring en pas26

28 aug 2019 19:58
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #639
Lijkt mij niet dat Bertrams komt als 2e of 3e keeper, ook gezien zijn ervaring..

28 aug 2019 20:13 28 aug 2019 20:13 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #640

Mienclub1902 schreef : Ook nog sterk in de lucht die nieuwe keeper

Zie bij minuut 4.29

Haha dit is z’n broer Jesse.

Boe is dat feeske?

28 aug 2019 20:33
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #641
Klinkt op papier (CV) als een redelijke tot goede aanwinst en ik ben blij met zijn lengte. Hopelijk voelt Deusings zich niet gepasseerd en blijft hij ervoor vechten.

Ik kan die Bertrams niet echt goed beoordelen maar was hij niet die keeper die toen die gekke sliding maakte op de middenlijn en tegenstander doormidden zaagde bij en met NAC en 6 wedstrijden ofzo geschorst was? Ik geloof dat hij vaak als lacherig onderwerp bij VI ter sprake kwam? Hopelijk is dat dan verleden tijd..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

28 aug 2019 20:49
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #642
In ieder geval een keeper met ervaring, ook op het hoogste niveau.
Hoop alleen dat die de verwachtingen waar kan maken.
Nu de rest nog en dan kunnen we beginnen.
Komende zondag is voor mij een wedstrijd op zich, en ik hoop dat onze spelers zich realiseren wat er voor ons als supporters op het spel staat, en natuurlijk ook voor hunzelf, dit kan een mooie opwaartse spiraal gaan geven als je die schijt duitsers over de knie kan leggen.

28 aug 2019 20:53 28 aug 2019 20:56 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #643

TPC schreef : Klinkt op papier (CV) als een redelijke tot goede aanwinst en ik ben blij met zijn lengte. Hopelijk voelt Deusings zich niet gepasseerd en blijft hij ervoor vechten.

Ik kan die Bertrams niet echt goed beoordelen maar was hij niet die keeper die toen die gekke sliding maakte op de middenlijn en tegenstander doormidden zaagde bij en met NAC en 6 wedstrijden ofzo geschorst was? Ik geloof dat hij vaak als lacherig onderwerp bij VI ter sprake kwam? Hopelijk is dat dan verleden tijd..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Zou goed kunnen, heeft geloof ik wel de nodige blunders gemaakt ja. Maar goed, voor een keeper is hij dan ook nog relatief jong. Daarnaast was Manolev ook jarenlang mikpunt van spot bij VI. Toch zou dat een wereldspeler zijn geweest voor MVV. Kwestie van de dingen in het juiste perspectief bekijken. Bovendien, wat er aan de tafel van VI wordt gezegd niet al te serieus nemen, want anders kunnen we de KKD net zo goed opdoeken. Geloof namelijk niet dat ze daar jou bepaald ondersteboven zijn van het niveau in onze competitie. Dus ach, laot die mer lullen.

Edit: zie fb pagina van Trepke B. Was inderdaad Bertrams die de rechtsbuiten van Twente op de middenlijn katapulteerde. Mooie beelden wel. Als hij dit zondag bij Croux doet krijgt hij een staande ovatie wat mij betreft! Maak je borst maar nat Jordy.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

28 aug 2019 21:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #644
Prima aankoop, vond het vroeger altijd een leuk talent, moet voor ons niveau echt prima zijn.

Nu nog een rechtsbuiten en een verdediger voor de basis en wellicht nog wat spelers voor de breedte (spits bijvoorbeeld).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

28 aug 2019 21:45
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #645
Probeer hem eerst maar eens speelgerechtigd te krijgen voor zondag. Daar heb je voor tot morgen 12u.

De inkt kan dan wel droog zijn maar het betreft hier een internationale overschrijving dus je bent afhankelijk van de Deense bond... wordt krap.

Boe is dat feeske?

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden