Transfergeruchten seizoen 2019/2020
29 aug 2019 11:48
Mestreech1902
Senior Boarder
Van der Weg kan ook prima in het centrum voetballen, echter voorkeurspositie is wel Linksback. Over Van den Acker ken ik niets zeggen, mij niet bekend.
Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
29 aug 2019 12:06
Boredass
Platinum Boarder
Mits snel wedstrijdfit lijken me beiden spelers bruikbaar. Verwacht overigens dat de aanvallende versterkingen wel niet transfervrij zijn.
29 aug 2019 12:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Boredass schreef : Mits snel wedstrijdfit lijken me beiden spelers bruikbaar. Verwacht overigens dat de aanvallende versterkingen wel niet transfervrij zijn.
Penders geeft in zijn blog aan twee verhoogde aanbiedingen te hebben gedaan aan clubs. Ik ga ervan uit dat één aanbieding voor Bertrams was en de andere voor een aanvaller/Nissilä.
Ik denk ook dat de aanvallende versterking niet op proef hoeft te komen, maar er direct staat, zoals Bertrams.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
29 aug 2019 12:22
29 aug 2019 12:29
29 aug 2019 12:46
mvv4ever
Platinum Boarder
Audiowaste schreef : Heeft Barcelona het geld soms al overgemaakt?
Denk zelf van niet en denk dat dit geld volgend seizoen/winterseizoen gebruik van word gemaakt. Ook als Braken transfer maakt krijgen we denk ik nog iets van geld?
Al met al vind ik dat ze goed bezig zijn en nu echt voor 'ganse' spelers gaan.
29 aug 2019 16:16
Ngombo kan een streep door. Die heeft een 1 jarig contract bij de Eagles getekend.
29 aug 2019 18:19
Van Acker zou wel echt een heel goede versterking zijn. Dan gaat Nys niet meer veel spelen, lijkt mij. Van Acker op de 6 en Deom op de 8 lijkt me een sterke tandem centraal op het middenveld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
30 aug 2019 07:42
SV Necforum wordt vermeld dat Sven Braken naar Livorno in de serie B gaat. Hopelijk nog een paar 10k erbij voor MVV.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
30 aug 2019 10:54
Thibaut Van Acker liever vandaag nog dan morgen een contract aanbieden, mits financieel haalbaar.
Teamspeler met een goeie trap in de benen gecombineerd met een geweldig overzicht, voegt de noodzakelijke body en lengte toe op het middenveld.
Kortom: Eine ganse!!!!
30 aug 2019 11:27
Jim Cemint
Platinum Boarder
Geen gerucht. Hopelijk wordt het dat wel... Dylan Seys is teruggezet naar de beloften bij RKC. De club is op hem uitgekeken, schrijft het Brabants Dagblad. Dat is ook een ganse! Maar of hij ook haalbaar is? Dat betwijfel ik eerlijk gezegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie
30 aug 2019 11:39
Dylan Seys is door RKC Waalwijk teruggezet naar de selectie van het beloftenteam. De 22-jarige vleugelspits, vorig seizoen goed voor twaalf doelpunten en negen assists, veroorzaakte afgelopen zondag tegen ADO Den Haag een penalty. Dat is waarschijnlijk een van de laatste wapenfeiten van de Belg voor de Waalwijkse club.
Tijdens invalbeurten liet Seys (foto) dit seizoen al eerder merken dat hij moeite had met zijn rol als wisselspeler. Zo maakte hij in het openingsduel tegen VVV een natrappende beweging, kort nadat hij was ingevallen. Zijn gedrag is de belangrijkste reden dat de Belg sinds gisteren geen deel meer uitmaakt van de A-selectie van RKC.
30 aug 2019 16:06
Karakter
Platinum Boarder
Die Seys zou zo een typische buitenkans zijn! Volgens mij zit hij ook bij het management van Thiebaut, waardoor de lijntjes in principe kort kunnen zijn.
30 aug 2019 18:09
Boredass
Platinum Boarder
Karakter schreef : Die Seys zou zo een typische buitenkans zijn! Volgens mij zit hij ook bij het management van Thiebaut, waardoor de lijntjes in principe kort kunnen zijn.
Zit niet meer bij Thiebaut zo ver ik weet. Zou wel een buitenkans zijn. Hij heeft ook de goede lengte.
31 aug 2019 10:11
31 aug 2019 10:17 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Onderwerp Auteur
Hoe zit het eigenlijk met die zogenaamde nieuwe speler die afgelopen maandag getekend zou hebben? Geloof niet dat dat al om Bertrams ging?
Edit: bij nader inzien kan het wel al om Bertrams gegaan zijn, gezien het feit MVV transfers normaliter pas bekend maakt als deze helemaal rond zijn. Zou dus kunnen dat hij maandag getekend heeft en foto gemaakt maar dat door de overschrijving vanuit het buitenland e.d. de zaken woensdag pas definitief waren beklonken. Excuus voor dit nutteloze bericht
Tijd voor maken pagina: 0.477 seconden