Transfergeruchten seizoen 2019/2020
02 sept 2019 08:30
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
mvvke4life schreef : De laatste 25u
Nog 15 en een half uur!! En dan nog steeds geen nieuws want MVV gaat niet snachts de site bijwerken!
Boe is dat feeske?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
02 sept 2019 08:43
Komopdieroeie
Gold Boarder
Onderwerp Auteur
Boe is dat feeske? schreef :
mvvke4life schreef : De laatste 25u
Nog 15 en een half uur!! En dan nog steeds geen nieuws want MVV gaat niet snachts de site bijwerken!
Ik verwacht wel dat MVV eventuele versterkingen die vandaag nog definitief worden ook vandaag zal presenteren. Wellicht niet op de website maar zeker op de social media kanalen. En dat er wat bij gaat komen daar mogen we denk ik wel van uitgaan. Spannend is het wel, maar dat zijn we gewend. En die heerlijke overwinning van gisteren maakt het allemaal ook een stukje meer ontspannen.
02 sept 2019 10:17
T weurd unne sjoene, én zonnige daag!!
02 sept 2019 10:33
Trainen v.d. Weg en van Acker nog mee?
02 sept 2019 11:04
mvv supporter
Platinum Boarder
Er is net een bus voor de geusselt gestopt, stapten minimaal 10 Ganse voetballers uit die allemaal heel graag voor MVV wilden spelen. Een rood wit hart hebben en willen promoveren. onderling gaan ze nu uitvechten wie er voor MVV mag spelen.
Nou serieus, laten we hopen dat er op zijn minst nog 1 of 2 personen tekenen. LIEVER IETS DAN NIETS.
Want om nu nog te verwachten dat er een GANSE speler opgehaald wordt die ook nog een versterking is lijkt me niet reel.
Dan liever wat reserve spelers voor op de bank.
02 sept 2019 11:10
mvvke4life
Platinum Boarder
Men wilde doelpunten inkopen, nou letterlijk gezien scoren onze laatste aanwinsten bonifazi en kot.
Maar gezien de resente blessures is de selectie inderdaad erg smal en in dit geval zeker de aanval. Op papier heb je er 4 waarvan vlijter op amateur basis en blessure gevoelig. Daar moet echt nog wat bij.
02 sept 2019 13:16
02 sept 2019 13:31 door Sjappie.
Thijmen Goppel (rechtsbuiten, 22 jaar) wordt gehuurd voor één jaar van ADO.
Bron: Facebook pagina MVV
Heeft contract bij ADO tot einde seizoen, dus wellicht al met de gedachte om volgend jaar vast te leggen.
Website van ADO geeft aan dat de club een optie heeft om met één jaar te verlengen.
02 sept 2019 13:34
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Goppel, snelle buitenspeler. Snelheid missen we toch ook wel een beetje in onze selectie. Komt net te kort voor het eerste bij Ado (hebben ook twee nieuwe voor die plek gehaald) en mag het bij ons laten zien. Heeft geen goede statistieken, maar ik heb nog nooit een buitenspeler met vorig seizoen 15 goals en 20 assists naar MVV zien komen...
Kuipers was voor ons een topper, bij Ado te kort. Dus deze jongen kan zeker toegevoegde waarde worden.
Welkom, Thijmen!
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
02 sept 2019 13:46
Audiowaste
Platinum Boarder
Laatst heb ik hem (in de samenvatting) tegen Sparta gezien en vond hem daar zwaar tegenvallen.
Hopelijk was dat een negatieve uitzondering.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
02 sept 2019 14:11
Volgens fcupdate.nl heeft hij al 40 keer in de eredivisie mee mogen doen voor Ado. Zou voor ons toch best een ganse kunnen zijn
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
02 sept 2019 14:48
02 sept 2019 14:59
mvv supporter
Platinum Boarder
1 assist op 40 wedstrijden, 0 goals. dus laten we niet te enthousiast worden.
Dit kan alle kanten op, zolang hij maar niet gehaald is kijkend naar zijn statistieken. want dan heeft iemand een bril nodig.
Liever een speler dan geen speler,
Maar mijn gevoel zegt wel dat dit geen GANSE speler is.
02 sept 2019 15:16
bokkesprongen
Platinum Boarder
Helaas vind ik hem ook nog Arogant ,zijn ook geen goede eigenschappen voor een Ganse ....een echte Hollander uit de rand stad zal zich wel
moeten aanpassen met de jongens van de regio Maastricht -Luik .........
02 sept 2019 15:25
02 sept 2019 15:44 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Onderwerp Auteur
mvv supporter schreef : 1 assist op 40 wedstrijden, 0 goals. dus laten we niet te enthousiast worden.
Dit kan alle kanten op, zolang hij maar niet gehaald is kijkend naar zijn statistieken. want dan heeft iemand een bril nodig.
Liever een speler dan geen speler,
Maar mijn gevoel zegt wel dat dit geen GANSE speler is.
Dat zijn dan ook bijna allemaal invalbeurten geweest. Heeft volgens mij nog nooit een volle wedstrijd mogen spelen. Die kans gaat hij hier wel krijgen. En geloof mij, snel is deze jongen wel. Daarnaast dus wel iemand met eredivisie ervaring. Mocht een kleine maand geleden zelfs nog een uur lang spelen tegen PSV. Die statistieken kun je dus je eigen draai aan geven. Ik ben positief gestemd en denk dat dit wel degelijk een ganse is.
02 sept 2019 15:28
Audiowaste
Platinum Boarder
bokkesprongen schreef : Helaas vind ik hem ook nog Arogant ,zijn ook geen goede eigenschappen voor een Ganse ....een echte Hollander uit de rand stad zal zich wel
moeten aanpassen met de jongens van de regio Maastricht -Luik .........
Want Brabanders, Uruguayanen, Turken, Duitsers en Luxemburgers hoeven zich niet aan te passen, maar alleen Hollanders uit de Randstad?
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden